Gå til innhold

Typen vurderer en jente som sin (roomate)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen nå i snart 5 måneder, Nå flyttet han til en hybel og leter etter en ny og bo med.

Nå vil nokk fleste syns jeg høres «sjalu, passiv, egoisitsk og usikker», ja jeg kunne ønske jeg var ein stein uten slike emosjoner. Men tanken på dette hater jeg, spesielt tanken på at et annen kvinnfolk vil være mer til stedet og på en måte mer i hans privat liv en meg.. Jeg snakket med han på en bra måte angående dette, at jeg føler meg ikke komfortabel med at et annen kvinnfolk skulle ha flyttet inn med han. Han tok dette til seg. Hvordan ville dere andre taklet et slik sitausjon?

Anonymkode: fb268...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du driter deg ut. Hvis jeg skulle knullet alle jeg har delt husvære med opp gjennom hadde jeg fått gnagsår i Laura, og hvis de guttene jeg har delt leia med opp gjennom studietiden hadde hatt kjærester som var som deg hadde det blitt raskt slutt. Heldigvis hadde de oppegående damer. Hvis du er så utrygg får du skaffe deg katt.

Endret av sug lut
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Du kan jo be han se situasjonen omvendt, hadde han likt om du ble roomie med en mann? 

Anonymkode: fe430...707

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Du driter deg ut. Hvis jeg skulle knullet alle jeg har delt husvære med opp gjennom hadde jeg fått gnagsår i Laura, og hvis de guttene jeg har delt leia med opp gjennom studietiden hadde hatt kjærester som var som deg hadde det blitt raskt slutt. Heldigvis hadde de oppegående damer. Hvis du er så utrygg får du skaffe deg katt.

Nå er det ikke bare sex som kan være problematisk med å bo sammen med en annen dame når man har kjæreste. 

Anonymkode: ec597...0ac

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Du kan jo be han se situasjonen omvendt, hadde han likt om du ble roomie med en mann? 

De fleste menn hadde aldri akseptert at dama deres delte leilighet med en annen mann nei. Det er noe ved det. 

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

I dag er du skikkelig morragretten, sug lut 😂🥳

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det ikke bare sex som kan være problematisk med å bo sammen med en annen dame når man har kjæreste. 

Hva annet, spesifikt? Noe som ikke bunner i seksuelt snurpfitteri?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I dag er du skikkelig morragretten, sug lut 😂🥳

Næsj da, helt på snittet 😂.

Skrevet
4 minutter siden, sug lut skrev:

Hva annet, spesifikt? Noe som ikke bunner i seksuelt snurpfitteri?

Veldig nært forhold til en annen dame, følelsesmessig. Det at typen tilbringer mye mer tid med en annen dame. Trenger ikke å være sex. En følelsesmessig "connection" med en annen stikker dypere enn tilfeldig sex med noen. Og kan du være så snill og slutte å bruke så mange stygge ord når du skriver? Det gjør vondt i øyne å lese all denne styggedommen. Det går an å uttrykke seg uten å banne som bryggesjauer. 

Skrevet

Jeg bodde i kollektiv med 7 gutter. I tillegg bodde jeg 7 timer unna kjæresten. Ingen sex på meg i kollektivet, men fikk mange gode venner. 

Anonymkode: a2b11...a7e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bodde i kollektiv med 7 gutter. I tillegg bodde jeg 7 timer unna kjæresten. Ingen sex på meg i kollektivet, men fikk mange gode venner. 

Anonymkode: a2b11...a7e

Det er litt forskjell på 8 stk i en leilighet og det å bo sammen med EN person som man gjerne blir fortrolig og bestevenn med. :) 

Skrevet

Jeg har delt bosted med en gutt en gang, ingen problemer for oss, det var dama hans som ble problemet fordi hun var så sykelig sjalu. Vi var kun venner. 

Anonymkode: 367a2...59d

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært sammen nå i snart 5 måneder, Nå flyttet han til en hybel og leter etter en ny og bo med.

Nå vil nokk fleste syns jeg høres «sjalu, passiv, egoisitsk og usikker», ja jeg kunne ønske jeg var ein stein uten slike emosjoner. Men tanken på dette hater jeg, spesielt tanken på at et annen kvinnfolk vil være mer til stedet og på en måte mer i hans privat liv en meg.. Jeg snakket med han på en bra måte angående dette, at jeg føler meg ikke komfortabel med at et annen kvinnfolk skulle ha flyttet inn med han. Han tok dette til seg. Hvordan ville dere andre taklet et slik sitausjon?

Anonymkode: fb268...34c

Men hvorfor vil han absolutt bo sammen med en dame? Har han ikke sett for seg å bo i kollektiv med en mann?

Skrevet

2020 og det er helt normalt å ha venner av det motsatte kjønn. Det er et kollektiv det er snakk om, ikke at denne dama skal bli samboer med kjæresten. Hvis du har en kjæreste som velger å være utro så finner han garantert andre steder enn kollektivet til å pule rundt i. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste menn hadde aldri akseptert at dama deres delte leilighet med en annen mann nei. Det er noe ved det. 

Bodde i kollektiv hvor vi var tre stk, en gutt og to jenter. Kjæresten reagerte aldri på det.

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt forskjell på 8 stk i en leilighet og det å bo sammen med EN person som man gjerne blir fortrolig og bestevenn med. :) 

Nå er det jo langt fra sikkert man blir fortrolig og beztevenn. Kunne gå dagesvis uten at vi så hverandre stort. Vi hadde jo separate liv. Tror du har et litt urealistisk bilde av hva "roomie" innebærer. 

Skrevet
2 minutter siden, Direkte skrev:

Bodde i kollektiv hvor vi var tre stk, en gutt og to jenter. Kjæresten reagerte aldri på det.

Nå er det jo langt fra sikkert man blir fortrolig og beztevenn. Kunne gå dagesvis uten at vi så hverandre stort. Vi hadde jo separate liv. Tror du har et litt urealistisk bilde av hva "roomie" innebærer. 

Mulig de har sett for mange småerotiske filmer med putekrig i undertøyet og klespoker ;) 

Anonymkode: bfdea...731

Skrevet

Forstår deg, hadde ikke likt det. Hvorfor bor voksne mannen på hybel forresten? 

Anonymkode: 0da78...c0f

Skrevet

Hadde kjæresten min begynt å legge føringer for mitt bosted og hvem som fikk oppholde seg der, så hadde det ikke vært romkameraten jeg heiv ut

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig nært forhold til en annen dame, følelsesmessig. Det at typen tilbringer mye mer tid med en annen dame. Trenger ikke å være sex. En følelsesmessig "connection" med en annen stikker dypere enn tilfeldig sex med noen. Og kan du være så snill og slutte å bruke så mange stygge ord når du skriver? Det gjør vondt i øyne å lese all denne styggedommen. Det går an å uttrykke seg uten å banne som bryggesjauer. 

Er roomate sidestilt med en dyp følelsesmessig "connection" altså

Anonymkode: bc3a7...bbd

Skrevet

Helt ærlig: hvis hun var kjempepen, veldig smart, morsom, empatisk og flink til alt han var opptatt av, hadde jeg hatet det. Hvis hun er en helt vanlig jente med et eget liv som han skulle dele leilighet med av praktiske årsaker hadde det gått helt fint. Heller det enn en ustabil playboy som inviterer et ras av damer på nach hver helg lissom.. 

Anonymkode: 2c69e...ad2

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så følelsesmessig snurpfitteri, altså.
Og svaret på spørsmålet ditt er nei, som du ser.

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Så følelsesmessig snurpfitteri, altså.
Og svaret på spørsmålet ditt er nei, som du ser.

Selvfølgelig. Ikke noe annet å forvente. Men da må man ta i betraktning at man ikke blir ansett som saklig når man ikke kan uttrykke sine argumenter ved hjelp av vanlige norske ord som siviliserte mennesker bruker. Alt for å vise seg frem altså :D 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig. Ikke noe annet å forvente. Men da må man ta i betraktning at man ikke blir ansett som saklig når man ikke kan uttrykke sine argumenter ved hjelp av vanlige norske ord som siviliserte mennesker bruker. Alt for å vise seg frem altså :D 

Du kan og velge å ignorere det, i stedet for å gi det oppmerksomhet.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan og velge å ignorere det, i stedet for å gi det oppmerksomhet.

Skal gjøre det fra nå av, i alle tråder :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...