Gå til innhold

Oppdateringen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forumansvarlig skrev (16 minutter siden):

TSP må selv lage en løsning for innleggsnummer, så de kommer når alt annet er fikset!

Etter oppdateringen blir jeg logget ut selv om jeg huker av for husk meg. Sånn var det ikke før oppdateringen.

Anonymkode: 5f41f...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Etter oppdateringen blir jeg logget ut selv om jeg huker av for husk meg. Sånn var det ikke før oppdateringen.

Anonymkode: 5f41f...362

@TSP Kan du ta en titt på dette? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (På 30.11.2020 den 13.44):

TSP må selv lage en løsning for innleggsnummer, så de kommer når alt annet er fikset!

Når og hva blir fikset?

Anonymkode: 5f41f...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3.12.2020 den 12.38):

Når og hva blir fikset?

Anonymkode: 5f41f...362

Det som er spurt om tidligere i tråden. Beklager litt rar formulering. Mente bare at han går gjennom alle feil som er meldt inn og svarer når han har mer info og løsninger på hvert problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lessismore skrev (På 30.11.2020 den 13.54):

Vil bare si fra om at det er fremdeles umulig å se om anonymknappen er huket av som anonym eller ikke.  "Ballen" er borte. 

Har snakket med teknisk og vi sliter litt fordi han greier ikke gjenskape problemet dere opplever. Så dere som sliter med anonymknappen. Hvilken nettleser, versjon av nettleser og enhet er det dere bruker? Har dere slettet cookies o.l. for denne siden for å sjekke om det hjelper?

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (4 timer siden):

Har snakket med teknisk og vi sliter litt fordi han greier ikke gjenskape problemet dere opplever. Så dere som sliter med anonymknappen. Hvilken nettleser, versjon av nettleser og enhet er det dere bruker? Har dere slettet cookies o.l. for denne siden for å sjekke om det hjelper?

Admin

Men da kan han se på innleggsnummer i mellomtiden da. 

Anonymkode: d688e...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (6 timer siden):

Har snakket med teknisk og vi sliter litt fordi han greier ikke gjenskape problemet dere opplever. Så dere som sliter med anonymknappen. Hvilken nettleser, versjon av nettleser og enhet er det dere bruker? Har dere slettet cookies o.l. for denne siden for å sjekke om det hjelper?

Admin

Jeg var en av de som ble kontaktet av teknisk direkte. Svarte da på alle spørsmålene han hadde. 
Jeg skjønner at det kan være vanskelig å gjenskape problemet, men håper dere klarer det. Slik det er nå vil nok mange brukere forsvinne, dessverre, uten tryggheten av å kunne være anonyme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Men da kan han se på innleggsnummer i mellomtiden da. 

Anonymkode: d688e...b00

Å få tilbake innleggsnumre krever at det må lages en helt ny applikasjon for dette så det kommer nok langt ned på listen dessverre da TSP er ansvarlig for mye mer enn bare vårt forum.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (45 minutter siden):

Å få tilbake innleggsnumre krever at det må lages en helt ny applikasjon for dette så det kommer nok langt ned på listen dessverre da TSP er ansvarlig for mye mer enn bare vårt forum.

Admin

Hva med skriften da?

Anonymkode: 5f41f...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • TSP endret tittelen til Oppdateringen?
  • 5 uker senere...

Ser at kg har fått tilbake innleggsnummer. Er det sjanse for at dib kan få det og? 

Anonymkode: d688e...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser at kg har fått tilbake innleggsnummer. Er det sjanse for at dib kan få det og? 

Anonymkode: d688e...b00

Ja :) Det er på plass nå.

Hvis du likevel ikke ser innleggsnummer: Du bruker sannsynligvis feil forumutseende, endre i så fall til "Foreldre (Standard)" som forumutseende i Utseende-menyen nær bunnen av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (2 timer siden):

Ja :) Det er på plass nå.

Hvis du likevel ikke ser innleggsnummer: Du bruker sannsynligvis feil forumutseende, endre i så fall til "Foreldre (Standard)" som forumutseende i Utseende-menyen nær bunnen av siden.

Takk, har savnet det. Veldig bra at du har fått det på plass 😊

Anonymkode: d688e...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...