Gå til innhold

Gjentatt Barnemark :(


Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mener du virkelig at du vasker voksenundertøyet på 60 grader, men barnas på 40? Barna som sikkert ikke er like flink til å tørke seg osv? Om motivet forsvinner, ender du bare opp med undertøy uten motiv. Det fungerer fint fordi altså. Og selvfølgelig må nattbuksen vaskes daglig. På 60 grader.

Anonymkode: 298ae...9fa

Å herregud har ikke sagt at jeg ikke skal vaske nattbuksene hver dag,vet jo at jeg må det!

Anonymkode: 14765...435

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du skifter undertøy hver morgen. Marken krabber ut om natten og da skal du selvfølgelig vaske det varmt.  Det er jo fordi marken kommer ut at det ofte klør om natten. 

Du tar selvfølgelig også av sengetøy og vasker skikkelig også. Hele den perioden hvor du er under behandling. 

Du sier du ikke har råd til nytt undertøy. Vel, vermox til hele familien er heller ikke billig, vil jeg si. For hele familien skal behandles. Alle negler må holdes korte, alle må ha hvert sitt håndkle til tørk av hender( alternativt tørkerull en stund) alle dørhåndtak vaskes og toalettet må være gyllende rent.  

Eggene fra marken legges rundt endetarmsåpningen, derfor kommer de på tøy og på fingre og siden i munnen og så er du i gang igjen. Det eneste som hjelper er behandling og vask.

Anonymkode: 76f6d...013

Vi er bare to så sånn veldig dyrt er det ikke.

Anonymkode: 14765...435

Skrevet

Vi har egentlig bare en pysjamas bukse ettersom han pleier å sove i bare truse. Kan han ligge i truse og en shorts istedet?

 

Anonymkode: 14765...435

Skrevet

Her vasker vi alle barnetruser på 95 grader. Ingen som har tatt skade av det.

Anonymkode: 83dfb...4aa

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må sengetøyet skiftes hver dag? Eller kun imorgen når vi tar tabellett å om to uker når vi tar tabellett nummer 2?

Anonymkode: 14765...435

Skiftes om 2 uker??? Æsj!! Hvor «ofte» skifter dere sengetøy når dere ikke har mark? Hver 4. uke? Ikke rart det kryr av ekle dyr oppi rumpa deres :( :( :( Si ifra til vennene til barna så de kan holde seg unna og ikke bli smittet.

Anonymkode: f465a...247

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har egentlig bare en pysjamas bukse ettersom han pleier å sove i bare truse. Kan han ligge i truse og en shorts istedet?

 

Anonymkode: 14765...435

Han trenger jo ikke pysj. Truse holder. Men vask det skikkelig.

Anonymkode: 76f6d...013

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han trenger jo ikke pysj. Truse holder. Men vask det skikkelig.

Anonymkode: 76f6d...013

Det bare står at barnet bør sove med pysjamas. Ja skal ta trusene på 60 grader.

Anonymkode: 14765...435

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skiftes om 2 uker??? Æsj!! Hvor «ofte» skifter dere sengetøy når dere ikke har mark? Hver 4. uke? Ikke rart det kryr av ekle dyr oppi rumpa deres :( :( :( Si ifra til vennene til barna så de kan holde seg unna og ikke bli smittet.

Anonymkode: f465a...247

Er da virkelig ikke vanlig å skifte på sengen hver eneste uke! Nå får gi deg med hysteriet!!

Anonymkode: 14765...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...