Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #26 Skrevet 14. november 2020 Elsker å lese bøker. Ellers er det hagearbeid om våren/sommeren, og så liker jeg puslespill, men da må jeg ha veldig mye tid til overs. Før broderte jeg litt, men det har jeg ikke tålmodighet til nå. Anonymkode: 10927...edc
Bjæk Skrevet 14. november 2020 #27 Skrevet 14. november 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hovedhobbyen de siste åra har vært strikking. Igår lærte jeg meg å hekle, så mulig det tar litt over en stund nå. Jeg liker å tegne, sy, snekkre og igrunn veldig mye forskjellig. Puzzlespill er også veldig gøy i perioder. Liker også å samle på ulike ting jeg skal bruke eller kommer til å bruke, så jeg går ned snuten ned, oppi træne, ned i vannet når jeg er ute på tur. Jeg går ikke tur for å gå på tur, men jeg går på tur for å se hva turen bringer. Kan også finne på å sanke mye forskjellig bare pga at jeg vet mamma eller pappa har bruk for det, de lager vin, likører, saft og mye forskjellig. Så jeg kan plutselig komme hjem med en ryggsekk full av ett eller annet bare pga st jeg ikke klarte å gå forbi. Så blir det liggende i frysen til en gang det passer at de får det. Det er nok kanskje pga de at jeg har så mye forskjellig jeg liker å gjøre, for de driver med alt mellom himmel og jord de også. Det som vi alle liker best er å kløve ved, det er full krangel om hvem som får gjøre det om jeg, mine foreldre, søster, svoger, mine barn og tantebarn er på hytta sammen og vi har ett tre som må kløves opp. Anonymkode: 47632...455 Dette hørtes kjempekoselig ut! 😃
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #28 Skrevet 14. november 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er voksen. Om jeg får ett øyeblikk for meg selv sover jeg. Anonymkode: a7adf...e22 For et dritkjedelig liv. Anonymkode: f685c...c1d
Mia_73 Skrevet 14. november 2020 #29 Skrevet 14. november 2020 I fritiden min leser jeg, har alltid gjort det. Siden livet med corona har roet seg litt har lesing gått enda med opp. Bruker litt tid på en mobilspill, jeg deler en gård med ungene.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #30 Skrevet 14. november 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er voksen. Om jeg får ett øyeblikk for meg selv sover jeg. Anonymkode: a7adf...e22 Er det å være voksen hobbyen din? Anonymkode: c9558...ba8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #31 Skrevet 14. november 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er voksen. Om jeg får ett øyeblikk for meg selv sover jeg. Anonymkode: a7adf...e22 Gud hjelpe ... Hva er hobby av dette? Å være voksen eller å sove? Hva fikk du ut av en slik simpel kommentar? Anonymkode: ea3ac...b0d
Iiiiik Skrevet 14. november 2020 #32 Skrevet 14. november 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er voksen. Om jeg får ett øyeblikk for meg selv sover jeg. Anonymkode: a7adf...e22 Jeg er også voksen, virker som jeg er eldre enn deg. Da barna var små var det lite tid og krefter til noe annet enn må-oppgavene, nå gir livet heldigvis rom til mer. Det som tar aller med tid utover jobb er treneroppgaven for et fotballag. Har gått fra å spille selv til å være trener, og det gir så mye! I tillegg liker jeg å strikke, leser masse bøker og baker en del.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #33 Skrevet 14. november 2020 Spiller Pokemon Go. Anonymkode: caf32...ff9
Superdolly Skrevet 14. november 2020 #34 Skrevet 14. november 2020 Strikking. Jeg strikker det meste, helst gensere og jakker, men også votter og luer og en og annen sokk. Scrapbooking. Jeg fremkaller alltid bilder og koser meg med å sette dem inn i album. Hund og hest. Nå står jeg uten hund for første gang på mange år, men med tiden blir det nok en ny hund.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #35 Skrevet 14. november 2020 Kaller det egentlig ikke hobby, men liker å trene, gå tur, lese bøker, legge puslespill og spille pokemon go. Anonymkode: 52236...af2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #36 Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: For et dritkjedelig liv. Anonymkode: f685c...c1d Altså, når jeg leser her så ser jeg at vi definerer hobbyer ulikt. Jeg leser bøker, men ser ikke på det som en hobby. Samme med trening. Trener for helsen, så ser heller ikke det som en hobby. Besøker venner fordi det er hyggelig, men det er hvertfall ikke en hobby. Er med i politikken fordi det er viktig med lokalt engasjement, men det er virkelig ikke en hobby! Hobbyer tenker jeg er for eksempel strikking, hekling, scrapbooking, ol. (Altså virkelig definisjonen på ett kjedelig liv) Anonymkode: a7adf...e22
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. november 2020 #37 Skrevet 14. november 2020 Jeg har ingen hobby, men på fritiden liker jeg å strikke og lese bøker. For tiden går det likevel helst i tv-serier da, jeg har ikke overskudd til så mye mer. Før var jeg glad i å gå tur på heia, men har vært ork eller tid til det nå.
Syngensang Skrevet 14. november 2020 #38 Skrevet 14. november 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er voksen. Om jeg får ett øyeblikk for meg selv sover jeg. Anonymkode: a7adf...e22 Då er du litt forvokst trur eg. Alle har godt av ein hobby. Å vere vaksen betyr jo at ein kan styre livet sitt sjølv. Viss du trivst med å ha det slik er det bra. Men du kan ikkje insinuerer at vi andre som likar å utfalde oss på andre arenaer enn jobb og familie ikkje er vaksne. Sjølv spelar gitar og syng. Også likar eg å strikke, måle og sy. Men det er litt meir periodevis.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #39 Skrevet 14. november 2020 Gjorde mer tidligere, før jeg ble syk. Nå bruker jeg tid på å være så aktiv som jeg kan, ute og går hver dag. Strikke gjør jeg også en del av. Og jeg leser mye, går gjennom noen bøker hver uke. Men strikke og lese og være aktiv har jeg på en måte alltid holdt på med, så har ikke helt sett på det som hobbyer. Håper å kunne begynne å spille tennis og klatre og kanskje ri igjen. Det er mer enn bare aktivitet, det blir som en hobby også for meg. Nå har jeg en god stund hatt veldig lyst til å lære meg å spille cello, så det håper jeg at jeg kan få gjort. Noen som spiller cello her? Anonymkode: 2eef4...f57
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #40 Skrevet 14. november 2020 Strikker, syr, broderer og spiller tvspil. Der har det vært ESO en god stund, men nå går det i Fortnite. Anonymkode: 551b7...bfd
tante grusom master of law Skrevet 14. november 2020 #41 Skrevet 14. november 2020 Kampsport, løping og styrketrening. Elsker å svette og bruke kroppen!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #42 Skrevet 14. november 2020 Trening, hagearbeid, hageplanlegning og interiør/oppussing/bygging. Vi pusser opp, bygger og renoverer noe hele tiden føler jeg og alt går veldig smertefritt fordi alt er planlagt i detalj av meg på forhånd. Burde egentlig jobbet med det, det hadde vært drømmen. Anonymkode: dffc3...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå