Gå til innhold

Hva er DIN hobby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er spennende å lese hva andre har som hobby! Selv så skriver jeg historier, og synes det kan virke mediterende. Strikker i tillegg klær til barna. 

Anonymkode: 4abf0...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er spennende å lese hva andre har som hobby! Selv så skriver jeg historier, og synes det kan virke mediterende. Strikker i tillegg klær til barna. 

Anonymkode: 4abf0...923

Hester

Anonymkode: b7778...9af

Skrevet

Hester her også, verdens beste hobby🥰

Anonymkode: 2bf9d...2cd

Skrevet

Innebandy og skriving. 

Anonymkode: e1b59...df3

Skrevet

Bygge med magneter. 

Anonymkode: e2bef...b0a

Skrevet

Lese bøker, tv-serier, strikking, hekling og baking.

Anonymkode: 6dc9d...807

Skrevet

Strikking og søm. 

Anonymkode: ec195...5ac

Skrevet

Har svart på det før, samler på vinyl😅 

Skrevet

Scrapbooking, leser bøker og yoga.

Anonymkode: 38d72...236

Skrevet

Spiller et instrument.

Anonymkode: 78e47...2fa

Skrevet

Leser bøker og strikker litt.

Anonymkode: 30255...49f

Skrevet

Hovedhobbyen de siste åra har vært strikking. Igår lærte jeg meg å hekle, så mulig det tar litt over en stund nå. 

Jeg liker å tegne, sy, snekkre og igrunn veldig mye forskjellig. Puzzlespill er også veldig gøy i perioder. Liker også å samle på ulike ting jeg skal bruke eller kommer til å bruke, så jeg går ned snuten ned, oppi træne, ned i vannet når jeg er ute på tur. Jeg går ikke tur for å gå på tur, men jeg går på tur for å se hva turen bringer. Kan også finne på å sanke mye forskjellig bare pga at jeg vet mamma eller pappa har bruk for det, de lager vin, likører, saft og mye forskjellig. Så jeg kan plutselig komme hjem med en ryggsekk full av ett eller annet bare pga st jeg ikke klarte å gå forbi. Så blir det liggende i frysen til en gang det passer at de får det. Det er nok kanskje pga de at jeg har så mye forskjellig jeg liker å gjøre, for de driver med alt mellom himmel og jord de også. Det som vi alle liker best er å kløve ved, det er full krangel om hvem som får gjøre det om jeg, mine foreldre, søster, svoger, mine barn og tantebarn er på hytta sammen og vi har ett tre som må kløves opp. 

Anonymkode: 47632...455

Skrevet

Surfe rundt på ulike nyhetssider, spille tanketomme spill ... Burde nesten hatt en ordentlig hobby, kjenner jeg. Jobben krever mye, så jeg synes det er godt med tanketomme spill o.l., samt guilty pleasures som f.eks. DiB. 

Anonymkode: ea3ac...b0d

Skrevet

Lese, strikke, slektsforskning, samle urter til selvpleie og lese lover og dommer på nett

Anonymkode: 2e68e...aa2

Skrevet

Hamaperler. Jepp, sånne som unga bruker. Men jeg lager litt større ting da. Finner inspirasjon på Pinterest. 
Bøker. Og da krim. Gjerne på engelsk.

Korsang. Synger i blandakor. Koselig og sosialt. Dessverre lite korsang nå, pga pandemien, men det kommer nok en dag det er forsvarlig igjen: 

Podcast: Hører på alt mulig rart. True Crime, historie, filosofi, humor, osv..

Skrevet

Jeg er voksen.

Om jeg får ett øyeblikk for meg selv sover jeg.

Anonymkode: a7adf...e22

Skrevet

Leser bøker- mest krim, strikker votter, sokker og votter, scrapbooking. Spille spill på nettbrett.

Anonymkode: 53fad...54e

Skrevet

Baking og hage😊👍

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er voksen.

Om jeg får ett øyeblikk for meg selv sover jeg.

Anonymkode: a7adf...e22

Jeg er også voksen, men jeg setter grenser for meg selv. 

Jeg spiller instrumenter og synger, strikker, driver med yoga, hagearbeid, puslespill, ser serier og av og til leder jeg en bok. Ikke alt på en gang selvsagt, det går i bølger ☺️

Skrevet

Fotball, kan dessverre ikke spille selv lengre pga et kne som ikke tåler belastningen. 

Jogging.

Gå tur i skogen.

Er det tid til overs liker jeg å strikke(veldig veldig lavt nivå) eller lese mens jeg hører på yndlingsplatene mine. 

Skrevet

Hagen 🌷

Og så bruker jeg altfor mye tid på feiringer og høytider...

Skrevet

Scrapbooking/scrapping, gå tur og ta bilder. Og så er jeg glad i å reise og å planlegge. 

Anonymkode: 7d13e...d58

Skrevet

Strikking, korps, dataspel og maling. 

Skrevet

Husarbeid virker det som. 

Glad i å lage mat, bake, lese og spille data. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...