Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #26 Skrevet 13. november 2020 Shopping, interiør og oppussing😝 Anonymkode: 2c2f6...071
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #27 Skrevet 13. november 2020 Jeg skjønner ikke dette jeg.. Når svoger vil vise fram bildene sine fra ferien, så ser jeg på dem. Jeg vet det betyr noefor han. Når mannens tante bare prater om seg og sin helse, vet jeg at hun er sterkt plaget,så jeg er tolmodig og lytter. Jeg er støttende hver gang. Når stemor snakker om det som skjedde for 20 år siden om igjen og om igjen, så vet jeg at hun fortsatt sliter med dette, så hun trenger at jeg stiller opp og lytter. Når broren min snakker om sønnens gulp, snørr og søvnmønster, så er jo dette viktig for han og selvfølgelig lytter jeg og ikke har ett tomt blikk når han forteller... Alt det dere synes er fryktelig kjedelig å høre om, er jo viktig for motparten, og derfor viktig for meg. Hva liker dere å snakke om? Anonymkode: 3478f...c45
Anonym bruker Skrevet 13. november 2020 #28 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke dette jeg.. Når svoger vil vise fram bildene sine fra ferien, så ser jeg på dem. Jeg vet det betyr noefor han. Når mannens tante bare prater om seg og sin helse, vet jeg at hun er sterkt plaget,så jeg er tolmodig og lytter. Jeg er støttende hver gang. Når stemor snakker om det som skjedde for 20 år siden om igjen og om igjen, så vet jeg at hun fortsatt sliter med dette, så hun trenger at jeg stiller opp og lytter. Når broren min snakker om sønnens gulp, snørr og søvnmønster, så er jo dette viktig for han og selvfølgelig lytter jeg og ikke har ett tomt blikk når han forteller... Alt det dere synes er fryktelig kjedelig å høre om, er jo viktig for motparten, og derfor viktig for meg. Hva liker dere å snakke om? Anonymkode: 3478f...c45 Det er fullt mulig å finne en felles interesse å snakke om Anonymkode: dcf8d...171
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #29 Skrevet 14. november 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke dette jeg.. Når svoger vil vise fram bildene sine fra ferien, så ser jeg på dem. Jeg vet det betyr noefor han. Når mannens tante bare prater om seg og sin helse, vet jeg at hun er sterkt plaget,så jeg er tolmodig og lytter. Jeg er støttende hver gang. Når stemor snakker om det som skjedde for 20 år siden om igjen og om igjen, så vet jeg at hun fortsatt sliter med dette, så hun trenger at jeg stiller opp og lytter. Når broren min snakker om sønnens gulp, snørr og søvnmønster, så er jo dette viktig for han og selvfølgelig lytter jeg og ikke har ett tomt blikk når han forteller... Alt det dere synes er fryktelig kjedelig å høre om, er jo viktig for motparten, og derfor viktig for meg. Hva liker dere å snakke om? Anonymkode: 3478f...c45 Enig! Det er noen tema som jeg også finner kjedelig, men som deg tenker jeg at det er akkurat det som opptar den jeg snakker med, og da ønsker jeg å utvise såpass med respekt, at jeg lytter og responderer. Selv om dette ikke er det JEG aller helst vil snakke om. Men det er kanskje et tegn i tiden? At hver og en kun vil snakke om det som interesserer en selv, og andre ting blir kjedelig og uinteressant? Hvem bestemmer forresten hva som er kjedelig og hva som er interessant? Tenker at det er egoistisk å "avlede" og "sove med øynene åpne". Så respektløst og selvsentrert. Anonymkode: 593ff...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå