Gå til innhold

Er dere også sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lite folk forteller som interesserer meg. Det verste jeg vet er når folk på dø og liv skal fortelle meg alt om hvor familien kommer fra og om røttene sine. Da faller jeg fort av og blir helt sikkert tom i blikket 😄 

Hva er det verste og kjedeligste dere kjenner er uinteressant å prate om? 

Anonymkode: 97d56...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helse og «urettferdighet».

Anonymkode: 3edc0...036

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helse og «urettferdighet».

Anonymkode: 3edc0...036

Ja helse også! 

Skrevet

Om jobben sin 😴 med mindre det er noe veldig uvanlig, så er det gørr kjedelig å høre om.

Anonymkode: 368b7...bff

Skrevet

Ikke prating, men folk som skal vise bilder av ferien sin! Gjerne en felles visning i et familiebesøk eller noe. 

Anonymkode: ba608...ce2

Skrevet

Jeg prøver å vise interesse for det meste, og å holde meg oppdatert om det meste. Men når jeg får høre om forkjølelsen til ungen til søskenbarnet mitt, og at tanta til onkelen min har ei flis hun ikke fikk ut, men onkelen min har lest to bøker og fikk vondt i hodet, og alt alle andre i slekta har av plager, når min mor ringer for å høre hvordan det står til (jeg er kronisk syk), da skifter jeg tema. Sykdomsprat er kjedelig, og med mindre det er noe alvorlig, gidder jeg ikke prate om det. Har sagt fra om at jeg ikke vil prate om min sykdom heller, men at jeg sier fra om det blir noen endringer.

Anonymkode: 39145...b8b

Skrevet

Det er få temaer jeg egentlig synes er uinteressante, men det kommer veldig an på hvordan folk formidler det de vi si. Kjeder meg lett hvis det ikke er engasjement eller en følelse av poeng. 

Anonymkode: 0f7db...dac

Skrevet

Jeg viser også interesse, og hører jo på hva folk snakker om. Men inngående helse og familieutredninger er jeg dårlig på altså.....

Skrevet

Reality-show, norske b-kjendiser, mote, smike og sånt, da orker jeg ikke å lytte. Jeg kan godt diskutere en god tv-serie eller film derimot, men er fullstendig uinteressert i Farmen, Pardise Hotel, Idol og sånne type serier. 

Anonymkode: 35dcd...bb5

Skrevet

At andre folks babyer har gulpet fem ganger i dag og nesten svelget en knapp og lignende er av null interesse for meg. Oppveksten til folk jeg neste ikke kjenner er like uinteressant. Og å høre om jobben til en person som jobber i helt andre bransjer enn meg, huff. Men verst av alt er nok å høre om ferieturer jeg ikke har vært med på. Det er kjedelig det.

Anonymkode: cf6e6...455

Skrevet

Å høre om andres drømmer syns jeg er gørr kjedelig!! 

Anonymkode: 8c157...18d

Skrevet

Drømmer og film. Herregud så kjedelig! Samme hvor spennende en film er blir det drit kjedelig å få den gjenfortalt! 

Anonymkode: 764cd...02d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drømmer og film. Herregud så kjedelig! Samme hvor spennende en film er blir det drit kjedelig å få den gjenfortalt! 

Anonymkode: 764cd...02d

Word! Det har jeg allerede sagt til barna mine at de skal la være med, nettopp fordi det er så dørgende kjedelig å høre på for alle andre. Engang gjenfortalte en kollega hele handlingen i en film hun hadde sett, det er den lengste halvtimen i mitt liv. 

Anonymkode: 3031b...80b

Skrevet

Lange fortellinger om arbeidsplassen blir ofte kjedelig for meg. Husker en venninnes kjæreste en gang snakket i to timer om penser på Bane Nord sine skinnesystemer, da tror jeg faktisk jeg sov med øynene åpne. Generelt er vel detaljerte redegjørelser for ting jeg ikke kan relatere meg til dørgende kjedelig. «Og så kom jeg dit på tirsdag. Eller var det onsdag? Jeg husker ikke. Jo, nå husker jeg, det må ha vært onsdag, for det regnet og jeg hadde med meg den blå paraplyen vet du, den jeg fikk av han fyren søsteren min var sammen med. Ja også, så når jeg kom dit da, så møtte jeg en dame. En annen dame enn hun jeg pleier å møte, for datteren hennes hadde falt i barnehagen, så da kunne hun ikke komme... bla bla bla». Sånne redegjørelser dør jeg av. Da føler jeg behov for å avlede. 

Skrevet

Moren min påstår hun elsker å "snakke bøker", men hunvramser bare opp krimforfatter og titler. Det er dørgende kjedelig...

Anonymkode: dbe26...93f

Skrevet

Mennesker som snakker om helseplagene sine. Snork 😴😴😴

Anonymkode: ad040...a34

Skrevet

Hva liker du at andre snakker om, HI? Hva liker du å snakke med andre om?

Anonymkode: 5d22c...0d6

Skrevet

Jeg blir veldig sliten av folk som skal vise meg ting de har gjort. Nesten uansett hva det er. Hvis jeg sier et eller annet problem jeg støtte på, men løste, og de skal vise meg hvordan de klarer å fikse det med noe annet. Eller ei på jobb som stadig vekk skal vise meg hvor mye hun har gjort på en dag eller hvordan hun har organisert noe. 

Anonymkode: dcf8d...171

Skrevet
44 minutter siden, Iiiiik skrev:

Lange fortellinger om arbeidsplassen blir ofte kjedelig for meg. Husker en venninnes kjæreste en gang snakket i to timer om penser på Bane Nord sine skinnesystemer, da tror jeg faktisk jeg sov med øynene åpne. Generelt er vel detaljerte redegjørelser for ting jeg ikke kan relatere meg til dørgende kjedelig. «Og så kom jeg dit på tirsdag. Eller var det onsdag? Jeg husker ikke. Jo, nå husker jeg, det må ha vært onsdag, for det regnet og jeg hadde med meg den blå paraplyen vet du, den jeg fikk av han fyren søsteren min var sammen med. Ja også, så når jeg kom dit da, så møtte jeg en dame. En annen dame enn hun jeg pleier å møte, for datteren hennes hadde falt i barnehagen, så da kunne hun ikke komme... bla bla bla». Sånne redegjørelser dør jeg av. Da føler jeg behov for å avlede. 

Svigermor er sånne! Om at tanta til Per, som var den gamle naboen fra gamle dager, hadde falt på glatte for en uke siden. Sikker på tirsdag - eller kanskje på onsdag. For på onsdag hadde hun tatt bussen til byen. Ikke den vanlige bussen men en annen - med en annen sjåfør. Som visstnok ikke hadde vært så hyggelig som den andre.....

Atte hæ???

Anonymkode: 00f71...519

Skrevet
1 time siden, Iiiiik skrev:

Haha, dette. Akkurat dette! Jeg fikk gnagsår i både øyne og ører bare av å lese innlegget ditt 😁

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er lite folk forteller som interesserer meg. Det verste jeg vet er når folk på dø og liv skal fortelle meg alt om hvor familien kommer fra og om røttene sine. Da faller jeg fort av og blir helt sikkert tom i blikket 😄 

Tom i blikket.... 😆🤣

Anonymkode: eeeea...07d

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Biler.

Anonymkode: 01a68...2ba

Skrevet

Og gjetteleker. «og gjett hvor mye jeg har spart på det». «Nei, aner ikke, bare si det». «Nei, gjett da!». «9000?». «Nei, gjett en gang til!».

Hjeeelp.

Anonymkode: 01a68...2ba

Skrevet

Har ikke noe imot å høre om helse, jobb, urettferdighet eller ungene til folk, kan høre litt om biler også hvis jeg må. Det er verre å høre om shopping (på dittenbutikk kjøpte jeg dattenklesplagg osv) eller lokalsladder (dame A har gått fra mann B og fått seg en ny kjæreste, og tenk, det er også en dame! Og huset ble solgt en million over takst ... zznork.)

Men alt dette er uansett i kategorien småltåk. Reint tidsfordriv. Jeg liker bedre de store og spennende temaer. 

Skrevet

Jeg er generelt lite interessert i kjærringsnakk; shopping, interiør, trening, andres barn, klær, sko, sladder og baksnakking interesserer meg overhode ikke! 

Men jeg prøver på en høflig måte å følge med, samt vri samtaleemne over på noe morsommere. 

Anonymkode: 6c1e4...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...