Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #76 Skrevet 14. november 2020 På 11.11.2020 den 20.43, Anonym bruker skrev: Skulle gjerne gjort det, men han er så konfliktsky at han kommer bare til å slutte totalt å si noe som helst. Selv om jeg sier det på en fin måte uten å virke sjalu eller anklagende. Anonymkode: 1d4a4...e88 Konfliktsky? Eller en feiging som trekker seg unna når han konfronteres med konsekvensene av sine handlinger? Har en helt identisk historie å komme med, så klart var det utroskap. INGEN menn mottar 4 hele meldinger om en kollegas familie under middagen. Eller opplever at kollegaen møter opp 3,5 t unna. Det virker også som han ikke har fortalt sannheten om deg, ellers vil hun aldri ha dukker opp slik. Hvorfor ble du stående i bakgrunn? Gå alltid fram når hun er der, og marker deg. Og hvorfor vet han, og kommenterer, hvor en tilfeldig kollega bor? Herregud, her var det alle tegn på utroskap. Her må du enten gå, eller undersøke mye mer, jeg skal vedde hatten min på at du finner noe. Desverre❤️ Anonymkode: 786b4...b7a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #77 Skrevet 14. november 2020 På 12.11.2020 den 12.42, Anonym bruker skrev: Ro dere ned damer.. Hjelp! Slik jeg ser det er de to veldig gode venner. De jobber tett på hverandre og har en god tone. De liker hverandre sitt selskap og stoler på hverandre. Ikke kom til meg å si at dere aldri har sendt en melding til en kollega etter jobb? Ikke en hvilken som helst kollega kanskje, men ei/en du anser som en god venn. Hvorfor skal alarmbjellene ringe bare fordi det er en mann og ei dame som har et godt vennskap? Er det utroskap å fare på gang med en gang da? Kjenner dette engasjerer meg litt. Jeg jobber selv med BARE menn. To av de har jeg ett veldig godt forhold til. Vi er gode venner og vi tuller mye. Mye internt og når man jobber så tett på hverandre så betror man seg til hverandre. Jeg har aldri hatt noen intensjoner om å innlede forhold til noen av mennene jeg jobber med, ser ikke på de slik. De er veldig flotte å henge med og de er morsomme. Jeg ler meg skakk til tider. Flere av de sender både messenger meldinger, snapper, meldinger og ringer meg. Jeg ringer ikke. Men vi er venner! Flere av damene dems har lagt meg for hat uten at jeg verken omhar sagt eller gjort noe, men jeg er dame så jeg er vist en trussel. Slutt å tull😊 bli kjent med henne. Be henne hjem😊 Anonymkode: 972fb...1f7 Du har tydeligvis aldri opplevd å bli utsatt for utroskap, og vet derfor sannsynligvis nada om hvordan det begynner. Anonymkode: 786b4...b7a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #78 Skrevet 14. november 2020 Det finnes kolleger som er venner selv om de ikke er på jobb. Altså er disse venner og kolleger. Vil du ødelegge kjærestens vennskap? Reagerer du på andre venner som sender sms til han? Du stoler ikke på kjæresten din. Og så later du som du gjør det og skylder på henne. «Jeg stoler på mannen, men vet ikke om han klarer å si nei hvis hun presser han» du stoler ikke på kjæresten. Du må enten akseptere at han har en veldig god venn av motsatt kjønn, eller du må gå videre uten å gi henne skylden der hun ikke har skyld. Tenk i alle fall på dette da: han kjente denne kollegaen før han kjente deg. Han hadde da ikke noe forhold til henne, og han forteller deg åpent om henne som han ville gjort med en hvilken som helst venn. Hadde de ønsket et forhold, så hadde de gjort det før han møtte deg. Du skal i alle fall ikke be han velge mellom venner og deg. Du kommer til å ødelegge han Anonymkode: 09b45...056
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #79 Skrevet 14. november 2020 Jeg er en som henger med mine mannlige kollegaer både på jobb og av og til i fritiden. Vi hang mye sammen da flere av oss var single og mindre nå som vi alle er i forhold. Han ene som var singel lenger enn oss andre hang og snakket jeg med daglig på fritiden. Og når han fikk dame la hun meg for hat. Enda jeg var i et forhold og var kjempeglad på kollega sine vegne. Jeg viste interesse for henne og spurte om bi skulle treffes alle, siden vi pleide å treffes ute på fritiden, men da var jeg ifølge henne rar som ville henge med henne ettersom jeg ikke kjente henne. Noen damer er bare så usikre at de ødelegger vennskap og alt. uansett, jeg hadde aldri giddet å kjøre 3-4 timer i bil for å se noen jogge. Hadde ikke skjedd. Ikke om de skulle noe annet fascinerende heller. Det er unormalt. Mannen din er teit. Jeg skjuler ingenting av det som foregår ift mine mannlige kollega venner for min mann. Anonymkode: fef34...543
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #80 Skrevet 14. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har tydeligvis aldri opplevd å bli utsatt for utroskap, og vet derfor sannsynligvis nada om hvordan det begynner. Anonymkode: 786b4...b7a Jeg har opplevd utroskap. Og jeg er helt enig med henne. Anonymkode: 5e7ba...bbc
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #81 Skrevet 14. november 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har tydeligvis aldri opplevd å bli utsatt for utroskap, og vet derfor sannsynligvis nada om hvordan det begynner. Anonymkode: 786b4...b7a Såpass.. Jeg kan med hånden på hjertet si, at jo, DET har jeg. Flere ganger. Men selv om jeg har det så trekker jeg ikke de konklusjonene med en gang. Det er fordi jeg lett kunne vært den dama. Jeg hadde ikke kastet meg rundt halsen hans på mål linja og hadde ikke orket å kjøre i 3timer heller. Om jeg var HI og hadde ett forhold til en mann som knapt tørr å svare på mine spørsmål så hadde jeg vurdert å gå. Kommunikasjon er kjempe viktig i ett forhold! Hvis han skal være så konfliktsky å ikke trygge HI på sine spørsmål og mistanker så skjønner jeg at hun reagerer. Anonymkode: 972fb...1f7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #82 Skrevet 14. november 2020 På 12.11.2020 den 14.52, Anonym bruker skrev: Hele poenget med His tråd er vel nettopp det at hverken kollegaen eller His mann har grenser, i hvert fall ikke grenser man kan forstå, og mannen vil jo ikke snakke om noe som helst. Da er det han som skaper usikkerhet. Ingenting som tilsier at kollegaen jogger heller. Likevel satte hun seg i bil og kjørte 3,5 timer for å slenge seg rundt halsen hans da han kom i mål og bli med på festen etterpå. At mannen ikke vil snakke om det gjør det naturlig at Hi reagerer. (Jeg er ikke HI.) Anonymkode: 94a33...d09 Mannen er ikke «konfliktsky». Det er den vanligste løgnen kvinner forteller seg selv når mannen møter en annen, de stakkarsliggjør mannen og innbiller seg at alt er kvinnens skyld og at han ikke har noen aktiv rolle selv. Anonymkode: 1a5d2...7bb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #83 Skrevet 14. november 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Konfliktsky? Eller en feiging som trekker seg unna når han konfronteres med konsekvensene av sine handlinger? Har en helt identisk historie å komme med, så klart var det utroskap. INGEN menn mottar 4 hele meldinger om en kollegas familie under middagen. Eller opplever at kollegaen møter opp 3,5 t unna. Det virker også som han ikke har fortalt sannheten om deg, ellers vil hun aldri ha dukker opp slik. Hvorfor ble du stående i bakgrunn? Gå alltid fram når hun er der, og marker deg. Og hvorfor vet han, og kommenterer, hvor en tilfeldig kollega bor? Herregud, her var det alle tegn på utroskap. Her må du enten gå, eller undersøke mye mer, jeg skal vedde hatten min på at du finner noe. Desverre❤️ Anonymkode: 786b4...b7a Det er HI som er konfliktsky. Anonymkode: 1a5d2...7bb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #84 Skrevet 14. november 2020 Jeg stolte på min samboer mer enn noen andre i hele verden. Jeg hadde aldri møtt noen som var så bastant mot utroskap. Han var typen som kuttet kontakten med kompiser hvis de var utro mot kjærestene sine.. Vi var sammen i 10 på, og jeg hadde aldri noen grunn til å mistro han. Så, kom det en ny kollega. Først var det en tekstmelding innimellom. Så ble det en tur på kafe. Så ble det invitasjon i bursdagen hennes. Magefølelsen min hadde rett, og de hadde ett forhold på si. Jeg tror magefølelsen som regel har rett, og at man skal følge det. Er det noe som føles feil, så er det som regel det.. Anonymkode: 9b29c...2d9
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #85 Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er HI som er konfliktsky. Anonymkode: 1a5d2...7bb Jeg er så lengt fra konfliktsky som en kan komme. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #86 Skrevet 14. november 2020 Han er nå gått, styrte fælt med hva han skulle ha på seg og jeg har aldri kjent han har luktet så mye herre parfyme som han gjorde nå. Tror jeg tar meg ett glass rødvin eller tre.... Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #87 Skrevet 14. november 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er nå gått, styrte fælt med hva han skulle ha på seg og jeg har aldri kjent han har luktet så mye herre parfyme som han gjorde nå. Tror jeg tar meg ett glass rødvin eller tre.... Anonymkode: 1d4a4...e88 Ikke kjekt å høre, HI. Jeg tror du og han er altfor forskjellige til at du kan få det godt i dette forholdet. En mann som er så konfliktsky og unnvikende, det er ikke en mann man kan greie å opprettholde nærhet til og stole på. Det er han som ødelegger forholdet deres. Etter det siste du har skrevet tror jeg dessverre han mer enn noe er en feig mann, og at han kanskje er et klassisk eksempel på at "menn går ikke fra et forhold, de går til et nytt forhold". Men selv om han ikke skulle være interessert i henne (kanskje bare like oppmerksomheten hennes), så er han virkelig ikke mann nok for deg! Du trenger en ordentlig mann, en som ikke er feig, en som det er mulig å kommunisere med, en som du vet er til å stole på. Denne mannen er ikke den mannen! Klem Anonymkode: 94a33...d09
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #88 Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke kjekt å høre, HI. Jeg tror du og han er altfor forskjellige til at du kan få det godt i dette forholdet. En mann som er så konfliktsky og unnvikende, det er ikke en mann man kan greie å opprettholde nærhet til og stole på. Det er han som ødelegger forholdet deres. Etter det siste du har skrevet tror jeg dessverre han mer enn noe er en feig mann, og at han kanskje er et klassisk eksempel på at "menn går ikke fra et forhold, de går til et nytt forhold". Men selv om han ikke skulle være interessert i henne (kanskje bare like oppmerksomheten hennes), så er han virkelig ikke mann nok for deg! Du trenger en ordentlig mann, en som ikke er feig, en som det er mulig å kommunisere med, en som du vet er til å stole på. Denne mannen er ikke den mannen! Klem Anonymkode: 94a33...d09 Tusen takk❤️Jeg tenker også at vi er veldig forskjellige på mange måter. Hadde jeg hatt en slik kollega så hadde det vært best for meg om han hadde sagt rett ut hva han (kjæreste )mente on forholdet så kunne jg forklart evet. droppet det og kun vært kollega. Jeg har allerde gitt beskjed til menn som har vært intressert i meg at det ikke er aktuelt med vennskap, snapper osv. iom at jeg er i ett forhold. Det kunne jeg fint gjort til en kollega også. Sitter her med rødvinen nå og prøver å ikke få tanker om hva som skjer på julebordet. Kanskje det skjer noe.... kanskje ikke. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 14. november 2020 #89 Skrevet 14. november 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk❤️Jeg tenker også at vi er veldig forskjellige på mange måter. Hadde jeg hatt en slik kollega så hadde det vært best for meg om han hadde sagt rett ut hva han (kjæreste )mente on forholdet så kunne jg forklart evet. droppet det og kun vært kollega. Jeg har allerde gitt beskjed til menn som har vært intressert i meg at det ikke er aktuelt med vennskap, snapper osv. iom at jeg er i ett forhold. Det kunne jeg fint gjort til en kollega også. Sitter her med rødvinen nå og prøver å ikke få tanker om hva som skjer på julebordet. Kanskje det skjer noe.... kanskje ikke. Anonymkode: 1d4a4...e88 Vil hva som skjer på julebordet - eller ikke skjer - egentlig endre noe for deg? Han er så konfliktsky at han ikke tar hensyn til dine følelser, han vil ikke snakke om ting som ikke fungerer, han setter veldige grenser overfor deg (han vil ikke prate om ting, ergo skal dere ikke prate om ting, hva du har behov for er uvesentlig, for han vil ikke prate), mens han tillater at kollegaen er grenseløs mot ham. Jeg tror han har en kombinasjon av å være konfliktsky, i så stor grad at det egentlig er uforenelig med et godt forhold til noen som har normal kommunikasjonsevne, og det å sette veldig pris på den oppmerksomheten hans kollega gir ham. Selv om han kanskje ikke er utro så setter han tydeligvis så stor pris på oppmerksomheten fra henne at han ønsker å beholde den oppmerksomheten, selv om han sikkert vet at det kanskje ikke er riktig så lenge han er i et forhold og at han da ikke tar hensyn til dine følelser. Og siden dette blir komplisert for ham, balansere eget behov for hennes oppmerksomhet og ditt behov for åpenhet, ærlighet og tillit, så tror jeg han blir helt konfliktsky overfor deg. For det er jo du som konfronterer ham. Hun gir ham garantert bare positiv oppmerksomhet. Så hun er lettvint for ham. Jeg tror man fint kan ha vennskap med noen av motsatt kjønn uten at det er en trussel mot et forhold. Men det krever tillit, ærlighet, åpenhet og evnen til å kommunisere og respektere hverandre. Og det tror jeg ikke dere to vil greie å skape. Du kan og vil kommunisere, du ønsker åpenhet og har i utgangspunktet. Men han har ikke dette, enten ikke vil eller ikke er i stand til. Resultatet er uansett det samme for deg - et forhold hvor du alltid må feie utfordringer under teppet, hvor dine behov for å snakke om naturlige ting i forholdet ikke tas hensyn til, og din tillit vil dermed smuldre opp. Jeg synes du skal ta en alvorsprat med ham i morgen utpå dagen. Si at hvis dere skal ha en sjanse, da må dere i parterapi, for å kunne kommunisere bedre sammen, for det gjør dere ikke nå. Så ser du hva han sier da. Misunner deg virkelig ikke denne kvelden og natten, for du aner jo ikke hva du har å forholde deg til. Bare husk at du fremover ikke skal gå på akkord med deg selv mer. Dine behov er like viktige som hans. Og at uten tillit og kommunikasjon så har dere egentlig bare skallet av et forhold, ikke noe som har styrke til å bestå. ❤️ Anonymkode: 94a33...d09
Anonym bruker Skrevet 15. november 2020 #90 Skrevet 15. november 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil hva som skjer på julebordet - eller ikke skjer - egentlig endre noe for deg? Han er så konfliktsky at han ikke tar hensyn til dine følelser, han vil ikke snakke om ting som ikke fungerer, han setter veldige grenser overfor deg (han vil ikke prate om ting, ergo skal dere ikke prate om ting, hva du har behov for er uvesentlig, for han vil ikke prate), mens han tillater at kollegaen er grenseløs mot ham. Jeg tror han har en kombinasjon av å være konfliktsky, i så stor grad at det egentlig er uforenelig med et godt forhold til noen som har normal kommunikasjonsevne, og det å sette veldig pris på den oppmerksomheten hans kollega gir ham. Selv om han kanskje ikke er utro så setter han tydeligvis så stor pris på oppmerksomheten fra henne at han ønsker å beholde den oppmerksomheten, selv om han sikkert vet at det kanskje ikke er riktig så lenge han er i et forhold og at han da ikke tar hensyn til dine følelser. Og siden dette blir komplisert for ham, balansere eget behov for hennes oppmerksomhet og ditt behov for åpenhet, ærlighet og tillit, så tror jeg han blir helt konfliktsky overfor deg. For det er jo du som konfronterer ham. Hun gir ham garantert bare positiv oppmerksomhet. Så hun er lettvint for ham. Jeg tror man fint kan ha vennskap med noen av motsatt kjønn uten at det er en trussel mot et forhold. Men det krever tillit, ærlighet, åpenhet og evnen til å kommunisere og respektere hverandre. Og det tror jeg ikke dere to vil greie å skape. Du kan og vil kommunisere, du ønsker åpenhet og har i utgangspunktet. Men han har ikke dette, enten ikke vil eller ikke er i stand til. Resultatet er uansett det samme for deg - et forhold hvor du alltid må feie utfordringer under teppet, hvor dine behov for å snakke om naturlige ting i forholdet ikke tas hensyn til, og din tillit vil dermed smuldre opp. Jeg synes du skal ta en alvorsprat med ham i morgen utpå dagen. Si at hvis dere skal ha en sjanse, da må dere i parterapi, for å kunne kommunisere bedre sammen, for det gjør dere ikke nå. Så ser du hva han sier da. Misunner deg virkelig ikke denne kvelden og natten, for du aner jo ikke hva du har å forholde deg til. Bare husk at du fremover ikke skal gå på akkord med deg selv mer. Dine behov er like viktige som hans. Og at uten tillit og kommunikasjon så har dere egentlig bare skallet av et forhold, ikke noe som har styrke til å bestå. ❤️ Anonymkode: 94a33...d09 Tusen takk for fine, tankevekkende ord. Jeg må se når han kommer hjem hva jeg gjør. Fikk en god natt snap fra han i går kveld, så helt glemt var jeg ikke 🤨 Mye sant i det du sier om at mine behov er like viktige som hans. Jeg har følt meg masete siden jeg vil snakke om ting. Han sier ok, men han sier jo ikke ett ord, han bare sitter der og mumler. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå