Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Min mann har en (singel) kollega. Vet de alltid har hatt en god tone og har jobbet mye sammen. Hun jobbet med han da hun var lærling og nå er hun ansatt. Stadig så forteller han at « XXX sa det og det» og «XXX mener det og det», de er en stor bedrift, men skulle tro det var bare de to som jobbet der. Vi var for en stund siden ute og gikk tur i ett nabolag ett annet sted i byen og da sa han «Der bor XXX». I fjor var han med på et idrettsarr. ca 3,5 timer fra der vi bor og jeg stod og ventet på han i mål. Plutselig ser jeg henne i målområdet og da han kom i mål hylte hun og skrek på han og tok masse bilder. Hun så ikke meg. På kvelden var det arrangement i regi av hans klubb og dit kom hun og venninnen. Jeg spurte om det var han som hadde invitert henne, men det svarte han bare unnvikende på. Hun er tillitsvalgt og ville ha han som vara og han sa ja. Så det er mye kontakt der også. På lørdag skal de på julebord (bedriften har delt opp, slik at det er kun 10 og 10 samtidig) Dette er utenfor byen med overnatting. Kjenner jeg ikke liker det i det hele tatt, da jeg ikke stoler på henne, spesielt ikke etter hun har fått noe innabords. Stoler på mannen, men det er noe som «pirker» litt i meg likevel. Syntes det var kjipt å se på deltagerlisten at hun skulle være samme kvelden som han. Han er veldig konfliktsky så vet ikke om han hadde turt å ta et oppgjør med henne om hun hadde prøvd seg. Vi har ikke vært sammen så lenge og han sier han elsker meg, men «alle» vet jo hvilken arena julebord er. Slitsomt med disse tankene altså 🥺 Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Jobb med usikkerheten din. Er det noe som jager bort en mann, så er det sjalusi. Forøvrig snodig å kalle ham for mannen din, når dere ikke har vært et par lenge. Anonymkode: 5e7ba...bbc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Du trenger ikke stole på henne, hun har ikke noe tillitsforhold til deg. Du må stole på mannen din. Anonymkode: 17565...772
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobb med usikkerheten din. Er det noe som jager bort en mann, så er det sjalusi. Forøvrig snodig å kalle ham for mannen din, når dere ikke har vært et par lenge. Anonymkode: 5e7ba...bbc Ja, vet det, men det er bare blitt slik at vi kaller hverandre mannen og kona selv om bare har vært sammen et par år. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Hadde du stolt på mannen din hadde du ikke vært bekymret og usikker i situasjonen. Så løsningen her er at, om mannen ikke har gitt deg grunn til å tvile på ham, må du jobbe med deg selv og egen usikkerhet. Anonymkode: 5d75f...71a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 Du stoler ikke på mannens KOLLEGA? Nei, det skal du da heller ikke. Du lever ikke i et nært tillitsforhold med henne. Du lever i et forhold med mannen din, og det er ham du skal stole på (eller evt ikke stole på...) Anonymkode: 11f77...168
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er veldig konfliktsky så vet ikke om han hadde turt å ta et oppgjør med henne om hun hadde prøvd seg. Med "ta et oppgjør" mener du "la være å ligge med henne", eller hva? Anonymkode: 11f77...168
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med "ta et oppgjør" mener du "la være å ligge med henne", eller hva? Anonymkode: 11f77...168 Dette reagerte jeg også på. Så konfliktsky at han har sex med en annen, for å slippe å skuffe noen? Anonymkode: 5e7ba...bbc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #9 Skrevet 11. november 2020 Altså.. hvis hun dukker opp på et sportsarrangement 3 t unna og heier og tar bilder av han, så tror jeg at hun tror hun er dama hans. Hadde ikke sett bort fra at de driver litt på si. Aldri i livet om jeg hadde «jobbet med min egen usikkerhet» i din situasjon, jeg hadde krevd å finne ut hva som skjer og muligens bedt han velge mellom henne og deg.. Anonymkode: b66ef...bb3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #10 Skrevet 11. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette reagerte jeg også på. Så konfliktsky at han har sex med en annen, for å slippe å skuffe noen? Anonymkode: 5e7ba...bbc Jeg mener ikke at han hadde ligget med henne, men han hadde nok ikke sagt klart fra at hun måtte holde seg unna. Sikkert tatt en øl med henne og sagt hin var fin og tiltrekkende, men at jeg ikke ville godtatt at han var utro, han er ekstremt redd for å si fra om ting. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #11 Skrevet 11. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså.. hvis hun dukker opp på et sportsarrangement 3 t unna og heier og tar bilder av han, så tror jeg at hun tror hun er dama hans. Hadde ikke sett bort fra at de driver litt på si. Aldri i livet om jeg hadde «jobbet med min egen usikkerhet» i din situasjon, jeg hadde krevd å finne ut hva som skjer og muligens bedt han velge mellom henne og deg.. Anonymkode: b66ef...bb3 De fleste i målområdet trodde nok at hun var dama hans. Hun føyk også bort og gratulerte han i målområdet, jeg holdt meg i bakgrunnen til jeg så han begynte å se seg rundt etter meg. Tviler på de har noe på si da han er mye hjemme, men en flørtende tone er jeg ganske sikker på de har på jobb. De er hvertfall veldig tette der. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #12 Skrevet 11. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener ikke at han hadde ligget med henne, men han hadde nok ikke sagt klart fra at hun måtte holde seg unna. Sikkert tatt en øl med henne og sagt hin var fin og tiltrekkende, men at jeg ikke ville godtatt at han var utro, han er ekstremt redd for å si fra om ting. Anonymkode: 1d4a4...e88 Da er han sløv. Anonymkode: 5e7ba...bbc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #13 Skrevet 11. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er han sløv. Anonymkode: 5e7ba...bbc Ja, akkurat på det området er han sløv og vi har hatt noen konflikter rundt det. Han tør aldri si fra til noen om noe, livredd for å havne i en konflikt med noen. Anonymkode: 1d4a4...e88
*Miss Marple* Skrevet 11. november 2020 #14 Skrevet 11. november 2020 Det holder vel at du stoler på han? Eller mener du at han er så høflig at han ligger med henne for å slippe å si nei?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #15 Skrevet 11. november 2020 Jeg tror ikke du skal stole for mye på denne konfliktsky kjæresten din. Høres ut som han har en jobbkone i tillegg til deg. Anonymkode: 6de9f...acc
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #16 Skrevet 11. november 2020 Nå mens vi spiste middag, kom det inn ikke mindre enn fire mld. fra henne. Jeg spurte hva skjer siden det pep i ett sett på mobilen. Han sa det «det er meldinger fra XXX, moren hennes var havnet på sykehuset i dag», jeg svarte bare «hvis det er jobb relatert, så burde hun skjønne at det er over arbeidstid» Han bare mumlet noe til svar. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #17 Skrevet 11. november 2020 Stol aldri på en manns "vennskap" med en kollega! Anonymkode: 949cc...48a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #18 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du stoler ikke på mannens KOLLEGA? Nei, det skal du da heller ikke. Du lever ikke i et nært tillitsforhold med henne. Du lever i et forhold med mannen din, og det er ham du skal stole på (eller evt ikke stole på...) Anonymkode: 11f77...168 Enig. Den eneste som har forpliktelser ovenfor henne er samboeren. Ut fra det HI forteller så er jeg dessuten rimelig sikker på at både samboeren og kollegaen er forelsket i hverandre. Selv om de ikke har ligget sammen (enda). Jeg hadde tatt en grundig prat med samboeren om følelsene hans for henne. Anonymkode: 1a5d2...7bb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #19 Skrevet 11. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stol aldri på en manns "vennskap" med en kollega! Anonymkode: 949cc...48a Snakker du av erfaring? Han svarte henne med en gang på mld. og da kom det kjapt to til . Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #20 Skrevet 11. november 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå mens vi spiste middag, kom det inn ikke mindre enn fire mld. fra henne. Jeg spurte hva skjer siden det pep i ett sett på mobilen. Han sa det «det er meldinger fra XXX, moren hennes var havnet på sykehuset i dag», jeg svarte bare «hvis det er jobb relatert, så burde hun skjønne at det er over arbeidstid» Han bare mumlet noe til svar. Anonymkode: 1d4a4...e88 Ikke bare er han forelsket i kollegaen sin, men de ordene fra deg nå så drev du ham enda nærmere henne. Anonymkode: 1a5d2...7bb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #21 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Enig. Den eneste som har forpliktelser ovenfor henne er samboeren. Ut fra det HI forteller så er jeg dessuten rimelig sikker på at både samboeren og kollegaen er forelsket i hverandre. Selv om de ikke har ligget sammen (enda). Jeg hadde tatt en grundig prat med samboeren om følelsene hans for henne. Anonymkode: 1a5d2...7bb Huff, håper virkelig ikke det, men syntes det blir vel mye. Han sier jo ikke noe heller, så jeg vet jo ingenting. Han sier det bare er jobb, men nevner stort sett aldri andre kolleger. Han så nok på meg at jeg reagerte på alle mld som raste inn under middagen, men likevel gikk han rett fra bordet da vi var ferdige for å svare henne. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #22 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ikke bare er han forelsket i kollegaen sin, men de ordene fra deg nå så drev du ham enda nærmere henne. Anonymkode: 1a5d2...7bb Hvorfor det? Han er svært opptatt av at jobb er i arbeidstiden og fritid er fritid. Men, tydeligvis ikke da det gjelder henne. Anonymkode: 1d4a4...e88
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #23 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Huff, håper virkelig ikke det, men syntes det blir vel mye. Han sier jo ikke noe heller, så jeg vet jo ingenting. Han sier det bare er jobb, men nevner stort sett aldri andre kolleger. Han så nok på meg at jeg reagerte på alle mld som raste inn under middagen, men likevel gikk han rett fra bordet da vi var ferdige for å svare henne. Anonymkode: 1d4a4...e88 Du skrev i hovedinnlegget at han hele tiden snakket om henne og hva hun sier, peker for å vise deg hvor hun bor osv. Han er alvorlig forelsket. Anonymkode: 1a5d2...7bb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #24 Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det? Han er svært opptatt av at jobb er i arbeidstiden og fritid er fritid. Men, tydeligvis ikke da det gjelder henne. Anonymkode: 1d4a4...e88 Du tuller nå..? Hun skrev på melding til ham at moren hennes var innlagt på sykehuset, og du ber ham svare henne med at klokken nå er etter arbeidstid? Anonymkode: 1a5d2...7bb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #25 Skrevet 11. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakker du av erfaring? Han svarte henne med en gang på mld. og da kom det kjapt to til . Anonymkode: 1d4a4...e88 Snakker av egen erfaring, og har sett et par "vennskap" gå for langt på min egen arbeidsplass. Mannfolk er svak, og har lett for å falle i fella, når de blir utsatt for kvinnelige kollegaer. Husk de tilbringer mere våken tid sammen i hverdagen, enn dere gjør som par. De ser kun de positive sidene av hverandre. Og når de da holder kontakten på fritiden, om personlige ting, er det fare på ferde. Anonymkode: 949cc...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå