Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #26 Skrevet 12. november 2020 Ja, jeg ville ha visst det så jeg slapp å utsette barna mine for et brudd etter flytting. Anonymkode: 9619a...767
Anonne Skrevet 12. november 2020 #27 Skrevet 12. november 2020 Her er det du som må mane deg opp til å holde deg unna. Du sier selv at du ikke vil bli sammen han. Hvorfor ikke? Du sier han snor seg tilbake ... hvorfor ? Hvordan? Har du følelser for han, har han følelser for deg? Hva vil du oppå ved å fortelle ? samtidig er det jo ikke greit å gå inn i et forhold og ikke avslutte et elsker/elskerinne forhold. men skal du fortelle må du gjøre det ordentlig ikke være anonym det fortjener hun ikke 😀😀
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #28 Skrevet 12. november 2020 7 timer siden, Anonne skrev: Her er det du som må mane deg opp til å holde deg unna. Du sier selv at du ikke vil bli sammen han. Hvorfor ikke? Du sier han snor seg tilbake ... hvorfor ? Hvordan? Har du følelser for han, har han følelser for deg? Hva vil du oppå ved å fortelle ? samtidig er det jo ikke greit å gå inn i et forhold og ikke avslutte et elsker/elskerinne forhold. men skal du fortelle må du gjøre det ordentlig ikke være anonym det fortjener hun ikke 😀😀 Hvorfor er det min oppgave å mane meg opp til å holde meg unna? Jeg hadde et forhold til ham i et år før han kjente til henne. jeg har bare fortsatt som før jeg. Det er ene og alene hans oppgave, ikke min. Så klart jeg kunne gjort det slutt pga moral og sånt, men det forandrer ikke på det faktum at han har vært utro mot henne med samme dame gjennom hele forholdet deres. Vi har ikke følelser for hverandre, ikke sånne i hvert fall. Noe er det jo etter så lang tid. Det jeg vil oppnå er at hun skal få et valg. At han lyver til meg er faktisk ikke så ille, mellom oss skal det jo bli slutt uansett, med henne bli det helt annerledes for det er masse følelser og det er barn inne i bildet. Jeg gjør det anonymt jeg vil tro at hun blir like lei seg uansett. Jeg vil ikke være den som forteller. Jeg vil ikke at han skal vite at det er meg. Anonymkode: b5bc2...466
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #29 Skrevet 12. november 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor selv. Jeg har kommet frem til at det må være fordi vi aldri har hatt noe annen relasjon enn gjennom sex, det er utelukkende det det dreier seg om. Hvem han er og hva han gjør før han kommer til meg og etter at han drar har jeg ikke tenkt så mye over. Jeg har også sagt i fra at om jeg har sex med en jeg kunne tenke meg å bli sammen med så er det full stopp med ham. Jeg kan ikke ha to stykker samtidig. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke han kan fortelle meg det samme. Det blir et svik for det handler om sex og sex er det eneste vi har sammen. Det at vi er uenige om ting og at vi ikke har samme syn på livet er bare uenigheter. Folk er forskjellige og det er helt greit, men om han ikke klarer å være ærlig om en sånn ting, når han vet at det ikke blir noe grining, da blir det plutselig personlig. Da har han gått direkte inn for å lyve, til meg, og det liker jeg ikke. Jeg ser at de fleste over tror at jeg vil gi beskjed til henne fordi jeg er sjalu og er redd for å miste ham, men det er ikke det. Jeg har dårlig samvittighet overfor henne, ikke fordi jeg ligger med ham, men fordi jeg vet at han ligger med meg..om det gir mening. Jeg synes hun, som du selv skriver, burde få et valg. Også har jeg lyst til å si i fra så han får svi litt. Det fortjener han. Noen vil sikkert si at det er å kaste stein i glasshus, men jeg føler det egentlig ikke sånn Anonymkode: b5bc2...466 Hadde jeg vært deg ville jeg gått mer inn i deg selv og funnet ut hvorfor du fortsetter å ha sex med en som er så negativ for deg, for det henger ikke helt på greip. Men siden hun har barn fra før så bør hun få vite hvordan han holder på, slik at uskyldige barn slipper å bli dratt inn i dette dramaet bare for mest trolig oppleve (enda et) samlivsbrudd. Drit i ham, deg selv og henne - hun trenger å vite hvem han er for å kunne ta gode valg for sine barn (vi kan jo håpe hun vil og greier det). Anonymkode: 939a7...df9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #30 Skrevet 12. november 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde jeg vært deg ville jeg gått mer inn i deg selv og funnet ut hvorfor du fortsetter å ha sex med en som er så negativ for deg, for det henger ikke helt på greip. Men siden hun har barn fra før så bør hun få vite hvordan han holder på, slik at uskyldige barn slipper å bli dratt inn i dette dramaet bare for mest trolig oppleve (enda et) samlivsbrudd. Drit i ham, deg selv og henne - hun trenger å vite hvem han er for å kunne ta gode valg for sine barn (vi kan jo håpe hun vil og greier det). Anonymkode: 939a7...df9 Det er ikke negativt for meg, det er en helt suverent løsning. Jeg får sex uten å være redd for at det skal bli noen følelser kjipe følelser når det blir slutt. Og grunnen til at vi fortsetter er ene og alene fordi sexen er helt rå. Jeg blir irrter på ham fordi han ikke fortalte meg om det nye forholdet sitt, at han lyver til meg, men det er dårlig g jort overfor henne. Han vet jo ikke om jeg gjør det samme, kanskje jeg ligger med en som har en eller annen kjønnssykdom og han viderefører det til henne. Det er så tankeløst av ham. Jeg vet hva jeg driver med og jeg har valgt å fortsette. Jeg kan ikke klage om noe sånt skulle skje. Hun aner ingenting., Anonymkode: b5bc2...466
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #31 Skrevet 12. november 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke negativt for meg, det er en helt suverent løsning. Jeg får sex uten å være redd for at det skal bli noen følelser kjipe følelser når det blir slutt. Og grunnen til at vi fortsetter er ene og alene fordi sexen er helt rå. Jeg blir irrter på ham fordi han ikke fortalte meg om det nye forholdet sitt, at han lyver til meg, men det er dårlig g jort overfor henne. Han vet jo ikke om jeg gjør det samme, kanskje jeg ligger med en som har en eller annen kjønnssykdom og han viderefører det til henne. Det er så tankeløst av ham. Jeg vet hva jeg driver med og jeg har valgt å fortsette. Jeg kan ikke klage om noe sånt skulle skje. Hun aner ingenting., Anonymkode: b5bc2...466 Jeg ville blitt tørrere enn Sahara om en mann oppførte seg slik, for jeg må ha et minste minimum av respekt for en jeg skal ha sex med, og at den respekten er noenlunde gjensidig. Så jeg forstår ikke hvordan du greier å tenne på ham lenger. Ingen problemer med å forstå at du tente på ham før, men uforståelig med det han gjør og den uviljen og manglende respekten du har for ham nå. Jaja, folk er forskjellige. Men gi i hvert fall den andre dama informasjon om hvordan han holder på, slik at hun kan beskytte ungene sine! Anonymkode: 939a7...df9
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. november 2020 #32 Skrevet 12. november 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det min oppgave å mane meg opp til å holde meg unna? Jeg hadde et forhold til ham i et år før han kjente til henne. jeg har bare fortsatt som før jeg. Det er ene og alene hans oppgave, ikke min. Så klart jeg kunne gjort det slutt pga moral og sånt, men det forandrer ikke på det faktum at han har vært utro mot henne med samme dame gjennom hele forholdet deres. Vi har ikke følelser for hverandre, ikke sånne i hvert fall. Noe er det jo etter så lang tid. Det jeg vil oppnå er at hun skal få et valg. At han lyver til meg er faktisk ikke så ille, mellom oss skal det jo bli slutt uansett, med henne bli det helt annerledes for det er masse følelser og det er barn inne i bildet. Jeg gjør det anonymt jeg vil tro at hun blir like lei seg uansett. Jeg vil ikke være den som forteller. Jeg vil ikke at han skal vite at det er meg. Anonymkode: b5bc2...466 Du hadde et forhold til ham i et år før han traff henne? Og det var kun for sex? Han inngår plutselig et seriøst forhold til en annen dame, men vil fortsatt treffe deg for å ha sex......Han får jo i pose og sekk han her. Uansett, du må jo selv vurdere om det blir riktig å si noe. Det er klart at dersom hun får vite det, så blir du jo avslørt. Og da er nok hele deres seksuelle forhold over. At hun fortjener å vite det er jo helt klart. Men jeg tror du kommer til å sitte med svarteper om det er du som sørger for å si det til henne.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #33 Skrevet 12. november 2020 4 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Du hadde et forhold til ham i et år før han traff henne? Og det var kun for sex? Han inngår plutselig et seriøst forhold til en annen dame, men vil fortsatt treffe deg for å ha sex......Han får jo i pose og sekk han her. Uansett, du må jo selv vurdere om det blir riktig å si noe. Det er klart at dersom hun får vite det, så blir du jo avslørt. Og da er nok hele deres seksuelle forhold over. At hun fortjener å vite det er jo helt klart. Men jeg tror du kommer til å sitte med svarteper om det er du som sørger for å si det til henne. Det er hun som kommer til å sitte igjen med svarteper. Hvorfor og hvordan jeg tenner på ham spiller da ingen rolle. Anonymkode: b5bc2...466
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. november 2020 #34 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er hun som kommer til å sitte igjen med svarteper. Hvorfor og hvordan jeg tenner på ham spiller da ingen rolle. Anonymkode: b5bc2...466 Nei det kan fort bli du. Han kommer til å skjønne at det er du som har sladret. Det er heller ikke sikkert at hun vil forlate ham. Kanskje de har en spesiell avtale rundt det med sex? Kanskje de har et åpent forhold?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #35 Skrevet 12. november 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er hun som kommer til å sitte igjen med svarteper. Hvorfor og hvordan jeg tenner på ham spiller da ingen rolle. Anonymkode: b5bc2...466 Oi, her har jeg lest litt feil. Unnskyld for det Anonymkode: b5bc2...466
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #36 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Nei det kan fort bli du. Han kommer til å skjønne at det er du som har sladret. Det er heller ikke sikkert at hun vil forlate ham. Kanskje de har en spesiell avtale rundt det med sex? Kanskje de har et åpent forhold? De har ikke et åpent forhold. Om det hadde vært åpent så hadde jo ikke jeg vært et problem uansett. Om han så skjønner det da, så er det ikke verdens undergang for meg. Om hun forlater ham eller ikke spiller heller ikke så stor rolle, men da har hun fått valget Anonymkode: b5bc2...466
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #37 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De har ikke et åpent forhold. Om det hadde vært åpent så hadde jo ikke jeg vært et problem uansett. Om han så skjønner det da, så er det ikke verdens undergang for meg. Om hun forlater ham eller ikke spiller heller ikke så stor rolle, men da har hun fått valget Anonymkode: b5bc2...466 At han er dust mot meg er ikke så ille, det er irriterende, men likevel. Jeg hadde ikke fått kjærlighetssorg, det er ikke barn inne i bildet og jeg skal ikke flytte inn sammen med ham. At han er så dust mot henne er så innmari mye mer slemt Anonymkode: b5bc2...466
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. november 2020 #38 Skrevet 12. november 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: At han er dust mot meg er ikke så ille, det er irriterende, men likevel. Jeg hadde ikke fått kjærlighetssorg, det er ikke barn inne i bildet og jeg skal ikke flytte inn sammen med ham. At han er så dust mot henne er så innmari mye mer slemt Anonymkode: b5bc2...466 Joda, men du skriver jo også at han ikke må vite at det er du som har sagt ifra i tilfelle. Og det er der jeg tenker du fort kan sitte med skjegget i postkassa, hvis du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #39 Skrevet 12. november 2020 Jeg var elskerinnen til en gift mann en periode og lekte litt med tanken på å fortelle det anonymt til kona hans. Men, kom til fornuft og fant ut at det ville ikke gagne noen. Hvis hun hadde funnet ut (og det hadde hun sikkert) at det var meg han hadde ett forhold til ville det vært veldig kjipt for meg også. La det ligge, det gjør ingen noe godt. Anonymkode: be97c...d19
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #40 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg var elskerinnen til en gift mann en periode og lekte litt med tanken på å fortelle det anonymt til kona hans. Men, kom til fornuft og fant ut at det ville ikke gagne noen. Hvis hun hadde funnet ut (og det hadde hun sikkert) at det var meg han hadde ett forhold til ville det vært veldig kjipt for meg også. La det ligge, det gjør ingen noe godt. Anonymkode: be97c...d19 Om de hadde vært gift så hadde saken vært annerledes, da har de sannsynligvis vært sammen lenge og har barn muligens. Da hadde jeg nok ikke sagt noe fordi en hel familie blir ødelagt. Da hadde jeg prøvd litt hardere å gjøre det slutt. Disse to har ikke vært sammen så lenge, nå tenker de på å flytte sammen og hun har barn. Er det ikke bedre om hun får valget om å gjøre det slutt før de flytter sammen og tar forholdet videre? Jeg dømmer ikke deg på noen som helst måte og jeg er helt enig i at det var det riktige valget i den situasjonen du befant deg i. Jeg hadde latt det fare jeg også Anonymkode: b5bc2...466
Anonym bruker Skrevet 12. november 2020 #41 Skrevet 12. november 2020 4 timer siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Joda, men du skriver jo også at han ikke må vite at det er du som har sagt ifra i tilfelle. Og det er der jeg tenker du fort kan sitte med skjegget i postkassa, hvis du skjønner. Ja, jeg skjønner hva du mener, jeg misforstod deg litt tror jeg :- ) Jeg synes faktisk at det er verdt det, jeg kommer, eventuelt til å gjøre det anonymt om jeg faktisk gjør det. Om han finner ut av at det er meg så får det bare bli sånn Anonymkode: b5bc2...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå