Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #26 Skrevet 10. november 2020 Da må hun velge: sverige eller komme til dere på julaften. Enkel og greit, om hun velger sverige og blir hjemme alene så er det hennes valg ene og alene. Det er en grunn til at karantenetiden er som den er, det har mitt yngste barn erfart de siste ukene. Trinnet hennes ble satt i karantene pga to eller tre smittede. En testet positivt dagen etter de ble satt i karantene og nå tror jeg de er oppe i 11stk som har testet positivt på test to. Litt spent på om det blir flere, for nå vil ikke skolen ha de tilbake før alle har testet seg minst to ganger (ingen kan kreve, men de har sagt det veldig rett ut nå) Svaret på disse kommer imorra. Og naboen som fikk påvist her omdagen har virket frisk og rask. Hun og min datter har hatt friminutt på hver sin veranda, snakket og ledd sammen med kjempe svstand mellom seg. Hos oss kommer julaften til å bli helt åpen frem til dagen er der. Om alt klaffer havner vi hos min søster, men kan ende opp med å bare være hjemme vi tre. Det er lenge til så å planlegge dette går ikke, for ting endrer seg nesten dag for dag. En fin dag får vi uansett hvor vi er og med hvem. Anonymkode: a4a8e...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå