Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #26 Skrevet 2. november 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk. Far og jeg har forskjellige meninger der. Han lar henne gråte og jeg ønsker ikke det så jeg har stått opp med henne om alternativet er gråt. Takk for tips. Anonymkode: 69886...4de Han lar henne gråte? Vedder på at du er med barnet 90 % av tiden. Han kan ta seg en bolle. Anonymkode: 98eb5...b19
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #27 Skrevet 2. november 2020 Baby er baby. Baby trenger kos og kjærlighet. Mor gjør det mor føler er rett. Mor ikke bryr seg om hva andre mener. Mor lar ikke baby gråte. Baby har behov. Anonymkode: d96b9...23f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #28 Skrevet 2. november 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk. Far og jeg har forskjellige meninger der. Han lar henne gråte og jeg ønsker ikke det så jeg har stått opp med henne om alternativet er gråt. Takk for tips. Anonymkode: 69886...4de Da er mannen din slem. Hvorfor faen driver alle og sier "far har like mye omsorgsevne som mor har" når dette er standarden?? Jeg har seriøst ALDRI hørt om en mor som syntes det var OK å la babyer skrike seg i søvn. Men jeg har hørt om mange fedre som vil det. De gidder ikke bysse, de er egoistiske eller driter i om barnet har det vondt, de foretrekker å vise makt i relasjonen eller hva pokker vet jeg, men de er MANGE! Anonymkode: 88d3b...43e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #29 Skrevet 2. november 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Alternativet er jo å lære babyen at det å manipulere de voksne med gråting fungerer, da får de viljen sin. Anonymkode: fa257...662 😂 Anonymkode: 33604...613
Leverpostei Skrevet 3. november 2020 #30 Skrevet 3. november 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Han lar henne gråte? Vedder på at du er med barnet 90 % av tiden. Han kan ta seg en bolle. Anonymkode: 98eb5...b19 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Da er mannen din slem. Hvorfor faen driver alle og sier "far har like mye omsorgsevne som mor har" når dette er standarden?? Jeg har seriøst ALDRI hørt om en mor som syntes det var OK å la babyer skrike seg i søvn. Men jeg har hørt om mange fedre som vil det. De gidder ikke bysse, de er egoistiske eller driter i om barnet har det vondt, de foretrekker å vise makt i relasjonen eller hva pokker vet jeg, men de er MANGE! Anonymkode: 88d3b...43e Nå må dere lese hva hun skriver. Mannen «lar babyen gråte» på den måten at han ikke står opp igjen med henne. Han er på soverommet hele tiden, trøster og koser. Det er ikke slemt, det er lurt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #31 Skrevet 3. november 2020 Jeg beklager, jeg leste ikke hi godt nok da jeg svarte første gang. Bare helt unntaksvis, ved sykdom osv, ble babyen tatt ut av rommet etter at den var lagt for kvelden. Fant den ikke roen ble den bysset og trøstet på soverommet, ev tatt opp i sengen til oss. Jeg tror det er viktig at babyen skjønner at om natten skjer det ingenting spennende, det er kun søvn og ev amming som gjelder. De er små vanedyr som helst ikke sover mer enn de må og om de blir tatt med ut i lyst rom kan de fort bli vant med det. Jeg syns det høres ut som du gjør det helt riktig, stå på ditt ovenfor far. Anonymkode: 0e38a...e93
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #32 Skrevet 3. november 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Alternativet er jo å lære babyen at det å manipulere de voksne med gråting fungerer, da får de viljen sin. Anonymkode: fa257...662 Ja, for en baby vet å manipulere voksene. Anonymkode: f1f99...8ae
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #33 Skrevet 3. november 2020 Altså, det er stor forskjell på å la en liten hjelpeløs baby ligge alene og gråte seg i søvn og på å ligge sammen med en baby som gråter mens man forsøker å få babyen til å roe seg og sovne. Den ene sv mine to var lett å legge, kunne som oftest legges i vogn eller seng og sovnet uten å gråte. Den andre jenta mi var det ikke mulig å legge uten skriking og sånn var det bare. Det gjaldt vogn, seng, bilsetet. Hun skreik i 10 min uansett, så roet hun seg og sovnet. Anonymkode: 3724f...5f5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #34 Skrevet 3. november 2020 På 2.11.2020 den 18.12, Anonym bruker skrev: Alternativet er jo å lære babyen at det å manipulere de voksne med gråting fungerer, da får de viljen sin. Anonymkode: fa257...662 Babyer manipulerer ikke. De evner seg rett og slett ikke til det. Det krever en modenhet de ikke har utviklet. Den tankegangen der er hull i hodet. Babyens gråt er barnets språk. Når de ikke har ord å uttrykke sine følelser og behov på, så uttrykker de med gråt. En baby gråter ALDRI for ingenting og «for å få vilja si». Hallo??? Babyer har behov for trygghet, nærhet og omsorg fra de viktigste personene sine. Det er foreldrenes jobb å dekke barnas generelle behov. Babyer er ikke dukker man bare legger på hylla når ens egne behov melder seg. Da burde man ikke få barn. Les deg litt opp på bufdir sine sider eller skaff deg et kurs gjennom barnevernet. Anonymkode: dcdb5...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå