Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #26 Skrevet 2. november 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men de står over natten og barken holder på vannet veldig lenge. 🙂 Anonymkode: 4b6ed...373 Jeg har pleid å putte de i vasken i lunka vann, vann halvveis oppå potta. Og latt det renne vann gjennom. Latt den stå sånn 1-2 timer. 2 ganger i uka. Men, bedre da altså å dyppe potte helt under vann? Veldig tørr luft her.... 1 gang i uka da? Hi Anonymkode: 85034...980
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #27 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, Engodkoppkaffe skrev: Min orkide er avblomstret og de lange stilkene begynner å dø... er håpet ute for nye blomster da? De store grønne bladene er friske og fine De kommer tilbake, bare fortsett å vanne dem innimellom. Så lenge bladene er friske og fine kommer de som regel igjen. Noen ganger kan det ta få uker, noen ganger noen måneder. Anonymkode: a90b8...219
Optatium Skrevet 2. november 2020 #28 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt de stående lenge med bare grønne blader. Etter noen mnd har jeg kastet de. Hi Anonymkode: 85034...980 Hvorfor det? Den kommer nok igjen, men noen ganger kan det ta veldig lang tid. Jeg har en vrang, liten orkide som bare blomstrer en gang i året. Men da er til gjengjeld veldig vakker 😅
Engodkoppkaffe Skrevet 2. november 2020 #29 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: De kommer tilbake, bare fortsett å vanne dem innimellom. Så lenge bladene er friske og fine kommer de som regel igjen. Noen ganger kan det ta få uker, noen ganger noen måneder. Anonymkode: a90b8...219 Takk 😊 Da skal jeg ikke gi den opp ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå