Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #26 Skrevet 2. november 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine tarmfunksjoner er likevel private. Er du sånn som viser fram snytefilla hver gang du har pusser nesen også...? Anonymkode: e1332...a96 Og det sammenlikner du hvorfor? Det er jo ikke for å vise fram bæsjen akkurat vel? Men fordi man må på do, og en annen tilfeldigvis dusjer eller pusser tenna akkurat da. Vi går jo ikke sammen for å gå sammen, men fordi vi bor 5 mennesker i et hus med ett bad. Så dere bolter igjen døra hver gang dere er på badet og alle må bare vente? Enten har dere mange bad eller står opp tidlig om morgenen? Anonymkode: ff2cc...97d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #27 Skrevet 2. november 2020 Når min mann skal tisse har hans mor og far lært han opp, så overtok jeg og følger opp. når han merker at han må tisse, så kjenner han det i magen og blæren. Så går han på do, noen ganger setter han seg ned, dytter tissefanten ned i doskålen og slipper strålen lås. De gangene han setter seg ned bæsjer han ofte samtidig men ikke alltid. Så tørker han over tissefanten og stomperompen sin. de gangene han står, stiller han seg foran doskålen evt pissoaret, sprer bena sine litt , finner frem tissefanten og slipper strålen løs. Gjør seg ferdig. Så rister han løs litt, men ikke mer enn 3 ganger for alt over 3 rist er en runk🤣 skulle det være mere gris på fanten hans så tørker han seg litt. Hjemme hender det han vasker seg litt. når begge måtene han tisser på er ferdig kler han på seg, passer på at han ser bra ut. Går og vasker hendene sine og kommer ut fra do. Nå har jeg aldri gitt han oralsex rett etter tissing. ellers har både jeg og han normal god hygiene har aldri tenkt over at han smaker eller lukter vondt. Anonymkode: 134c9...280
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #28 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når man er 5 så blir det jo til det når alle skal opp eller ut på noe samtidig? Ville jo vært sært om kun en skulle kunne ordne seg på badet om gangen, eller noen ikke kunne gjøre noe der inne for om en skulle på do?? Anonymkode: ff2cc...97d Jeg synes ikke det er sært i det hele tatt Anonymkode: fc70c...325
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #29 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke det er sært i det hele tatt Anonymkode: fc70c...325 Hvorfor? Booker dere tid på badet da eller? Hvorfor er det krise om to eller flere er der inne samtidig? Barna får vel litt merkelig syn på kropp av at de absolutt ikke kan være i rommet om andre må på do? Anonymkode: ff2cc...97d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #30 Skrevet 2. november 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Booker dere tid på badet da eller? Hvorfor er det krise om to eller flere er der inne samtidig? Barna får vel litt merkelig syn på kropp av at de absolutt ikke kan være i rommet om andre må på do? Anonymkode: ff2cc...97d Så barna får merkelig syn på kropp bare fordi de ikke ser foreldrene bæsje? Det var merkelig uttalelse. Hos oss har vi 6 stk annenhver uke, og vi har da klart oss fint uten å måtte på do samtidig. Vi har to doer da, men kun ett bad/en dusj. Likevel har vi aldri opplevd at noen MÅ drite samtidig som andre dusjer. Vi sier fra til hverandre at nå skal vi dusje, og om noen må på do først. Jeg synes ikke det er noe koselig med masse drittlukt når jeg står i dusjen eller pusser tennene. Synes du det er koselig? Anonymkode: 2aa83...007
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. november 2020 #31 Skrevet 2. november 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Booker dere tid på badet da eller? Hvorfor er det krise om to eller flere er der inne samtidig? Barna får vel litt merkelig syn på kropp av at de absolutt ikke kan være i rommet om andre må på do? Anonymkode: ff2cc...97d Her låser vi badedøren alle sammen når vi er på do. Er det opptatt så er det opptatt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #32 Skrevet 2. november 2020 Noen er veldig følsomme og private når det gjelder toalettbesøk og kan ikke tenke seg å tisse foran andre, mens andre er helt motsatt og kan gjerne ha selskap på toalettet når som helst. Når det gjelder den nærmeste familien, og spesielt når barna er små er nok de aller fleste et sted midt i mellom, at selvom det beste er å få hå på do i fred, så aksepterer man at det kan bli litt trafikk på badet og at man må regne med besøk på do. Anonymkode: 9d433...277
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #33 Skrevet 2. november 2020 Er det virkelig normalt å studere hverandres kabel? Anonymkode: 906b3...ca1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #34 Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Og det sammenlikner du hvorfor? Det er jo ikke for å vise fram bæsjen akkurat vel? Men fordi man må på do, og en annen tilfeldigvis dusjer eller pusser tenna akkurat da. Vi går jo ikke sammen for å gå sammen, men fordi vi bor 5 mennesker i et hus med ett bad. Så dere bolter igjen døra hver gang dere er på badet og alle må bare vente? Enten har dere mange bad eller står opp tidlig om morgenen? Anonymkode: ff2cc...97d Vi har toalettet i et eget rom, ja, hvis det kalles flere bad. Og ja, jeg låser døra. Tre egne barn og to som er mannens har gjort det nødvendig for å slippe overraskelsesbesøk der inne. Og ikke minst lærer vi ungene at den som vil sitte i fred på do har rett til det, ingen går inn der før det blir ledig. Har man ekstrem forstoppelse og kommer til å bli sittende, får man si fra før man går inn, så eventuelle tissetrengte kan forte seg inn på do og gjøre det mest akutte. Anonymkode: e1332...a96
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #35 Skrevet 2. november 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Booker dere tid på badet da eller? Hvorfor er det krise om to eller flere er der inne samtidig? Barna får vel litt merkelig syn på kropp av at de absolutt ikke kan være i rommet om andre må på do? Anonymkode: ff2cc...97d Jeg tenker at det er normalt at den som må på do slipper inn hvis han/hun er et lite barn under ca 5 år som ikke klarer å holde seg. Da gjør det ikke noe om en annen står i dusjen samtidig. Men ut over det så er det ingen grunn til ikke å gå én og én på do. Anonymkode: e1332...a96
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #36 Skrevet 2. november 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så barna får merkelig syn på kropp bare fordi de ikke ser foreldrene bæsje? Det var merkelig uttalelse. Hos oss har vi 6 stk annenhver uke, og vi har da klart oss fint uten å måtte på do samtidig. Vi har to doer da, men kun ett bad/en dusj. Likevel har vi aldri opplevd at noen MÅ drite samtidig som andre dusjer. Vi sier fra til hverandre at nå skal vi dusje, og om noen må på do først. Jeg synes ikke det er noe koselig med masse drittlukt når jeg står i dusjen eller pusser tennene. Synes du det er koselig? Anonymkode: 2aa83...007 Nå var det først snakk om tissing her da, men det plager ingen å bæsje i rom med andre her altså. Ungene bæsjer ofte de mens jeg dusjer. Så har vi noen å skravle med. Masse drittlukt blir det heller ikke, vi har ventilasjon på badet. Anonymkode: ff2cc...97d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #37 Skrevet 2. november 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det virkelig normalt å studere hverandres kabel? Anonymkode: 906b3...ca1 Hvem sier noen gjør det? Er du syk i hodet? Å være på samme rom betyr ikke at man har bæsjefetisj da. Anonymkode: ff2cc...97d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. november 2020 #38 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvem sier noen gjør det? Er du syk i hodet? Å være på samme rom betyr ikke at man har bæsjefetisj da. Anonymkode: ff2cc...97d Jeg tror i grunn man kan konkludere med at det som er innafor for noen er det motsatte for andre. Verre er det ikke
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #39 Skrevet 2. november 2020 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Booker dere tid på badet da eller? Hvorfor er det krise om to eller flere er der inne samtidig? Barna får vel litt merkelig syn på kropp av at de absolutt ikke kan være i rommet om andre må på do? Anonymkode: ff2cc...97d Hvorfor skulle unger få et merkelig syn på kropp av det? Anonymkode: fc70c...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå