Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Min mann sitter å tisser og tørker seg, han er generelt veldig renslig. Han lukter aldri ekkelt, å jeg synes alltid han smaker godt når jeg gir han oralsex. Hva med din mann? Anonymkode: a92a8...2fc
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Han står,men tørker seg etterpå Anonymkode: f698c...e5e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Oook!! Hva lurer du egentlig på? Om det er sammenheng på smak/lukt og hvordan man tisser? Tenker du at man tørker seg anderledes hvis man sitter å tisser eller hva? Anonymkode: de691...ff3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Men tar dere den rett i munnen etter at han har tisset uten at han vasker den? Anonymkode: 9d433...277
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men tar dere den rett i munnen etter at han har tisset uten at han vasker den? Anonymkode: 9d433...277 Jaja, står og venter på utsiden sånn at den kommer rett i munnen etter at han har tisset!! Du skriver ikke om du ber han vaske seg heller? Anonymkode: de691...ff3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 Er det noen som går på do sammen med mannen sin??? Jeg vet seriøst ikke hvordan han tisser, ikke bryr jeg meg heller. Alt man skal vite altså... Anonymkode: 2aa83...007
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 Både han og sønnen i huset sitter. Anonymkode: 11394...8c6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som går på do sammen med mannen sin??? Jeg vet seriøst ikke hvordan han tisser, ikke bryr jeg meg heller. Alt man skal vite altså... Anonymkode: 2aa83...007 Er ikke alle som føler verden går under av å se hverandre tisse, altså. Anonymkode: b496c...9b2
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke alle som føler verden går under av å se hverandre tisse, altså. Anonymkode: b496c...9b2 Hvor skrev jeg at verden går under? Det er bare at vi går på do alene. Er det vanlig å gå på do sammen? Anonymkode: 2aa83...007
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 Han står, men tørker seg, og det tenker jeg er den viktigste delen. Mannfolk som tror det blir tørt av å riste på den..hvor er logikken? Anonymkode: 57fa8...003
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min mann sitter å tisser og tørker seg, han er generelt veldig renslig. Han lukter aldri ekkelt, å jeg synes alltid han smaker godt når jeg gir han oralsex. Hva med din mann? Anonymkode: a92a8...2fc Samme som din. Anonymkode: 3f780...467
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #13 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min mann sitter å tisser og tørker seg, han er generelt veldig renslig. Han lukter aldri ekkelt, å jeg synes alltid han smaker godt når jeg gir han oralsex. Hva med din mann? Anonymkode: a92a8...2fc Atte hæ??? Reagerer ikke pga at han sitter og tisser, for det er anbefalt. Anonymkode: 9bc1d...174
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #14 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min mann sitter å tisser og tørker seg, han er generelt veldig renslig. Han lukter aldri ekkelt, å jeg synes alltid han smaker godt når jeg gir han oralsex. Hva med din mann? Anonymkode: a92a8...2fc Herregud hva folk kan få seg til å skrive tråder om... Anonymkode: e1332...a96
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #15 Skrevet 1. november 2020 Fliiiiiinke mannen din som kan tørke seg selv og er renslig. Anonymkode: fc70c...325
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #16 Skrevet 1. november 2020 Han står. Noe annet vet jeg ikke om. Ikje har jeg sett og ikke har jeg spurt. Anonymkode: 62547...ccd
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #17 Skrevet 1. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som går på do sammen med mannen sin??? Jeg vet seriøst ikke hvordan han tisser, ikke bryr jeg meg heller. Alt man skal vite altså... Anonymkode: 2aa83...007 Vil tro det er rimelig uvanlig å ikke gå på do så den andre ser det hvertfall av og til. Hvis dere skal legge dere samtidig, eller står opp sammen, da er dere vel på badet sammen? Eller må den ene pent stå å vente utenfor?? Her er jo alle på badet sammen i en ren mølle på morgenen feks. Noen på do, noen i dusjen, noen pusser tenner osv. Og vi låser sa aldri døra til badet om vi ikke har gjester, så alle går jo ut og inn for om man er på do. Har dere sex med lyset av også? Anonymkode: ff2cc...97d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #18 Skrevet 1. november 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil tro det er rimelig uvanlig å ikke gå på do så den andre ser det hvertfall av og til. Hvis dere skal legge dere samtidig, eller står opp sammen, da er dere vel på badet sammen? Eller må den ene pent stå å vente utenfor?? Her er jo alle på badet sammen i en ren mølle på morgenen feks. Noen på do, noen i dusjen, noen pusser tenner osv. Og vi låser sa aldri døra til badet om vi ikke har gjester, så alle går jo ut og inn for om man er på do. Har dere sex med lyset av også? Anonymkode: ff2cc...97d Går aldri på do så noen ser på. Ikke partner, ikke barn. Og jeg trodde det var det vanlige, altså! Anonymkode: e1332...a96
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #19 Skrevet 2. november 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil tro det er rimelig uvanlig å ikke gå på do så den andre ser det hvertfall av og til. Hvis dere skal legge dere samtidig, eller står opp sammen, da er dere vel på badet sammen? Eller må den ene pent stå å vente utenfor?? Her er jo alle på badet sammen i en ren mølle på morgenen feks. Noen på do, noen i dusjen, noen pusser tenner osv. Og vi låser sa aldri døra til badet om vi ikke har gjester, så alle går jo ut og inn for om man er på do. Har dere sex med lyset av også? Anonymkode: ff2cc...97d Jeg hadde heller tisset i hagen enn å ha full familiesammenkomst på badet mens jeg går på do. Jeg går på do alene, om noen hadde kommet inn for å dusje eller pusse tenner mens jeg er på do hadde jeg trodd det hadde rabla for dem. Anonymkode: dfd5c...e33
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #20 Skrevet 2. november 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jaja, står og venter på utsiden sånn at den kommer rett i munnen etter at han har tisset!! Du skriver ikke om du ber han vaske seg heller? Anonymkode: de691...ff3 Vi vasker oss før oralsex begge to, synes ikke det er ok verken å gi eller motta når man ikke er ren. Så jeg skjønner ikke helt hva det har å si om han sitter eller står og om han tørker seg for oralsex sin del. For lukt og hygiene på badet betyr det ko selfølgelig mye om han tisser ned i do og tørker seg eller om han står og spruter og deretter rister den så det spruter litt tiss rundt om.... Anonymkode: 9d433...277
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #21 Skrevet 2. november 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Går aldri på do så noen ser på. Ikke partner, ikke barn. Og jeg trodde det var det vanlige, altså! Anonymkode: e1332...a96 Så rart dere er! Dere er da nærmeste familie... Anonymkode: ff2cc...97d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #22 Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde heller tisset i hagen enn å ha full familiesammenkomst på badet mens jeg går på do. Jeg går på do alene, om noen hadde kommet inn for å dusje eller pusse tenner mens jeg er på do hadde jeg trodd det hadde rabla for dem. Anonymkode: dfd5c...e33 Seriøst? Så prippen altså? Anonymkode: ff2cc...97d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #23 Skrevet 2. november 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så rart dere er! Dere er da nærmeste familie... Anonymkode: ff2cc...97d Jeg er som anonym e33. Har ikke behov for å gå på badet når noen dusjer eller er på do selv heller. Selv om det er nærmeste familie så trenger man vel ikke gå på do med de i samma rom? Anonymkode: fc70c...325
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #24 Skrevet 2. november 2020 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så rart dere er! Dere er da nærmeste familie... Anonymkode: ff2cc...97d Mine tarmfunksjoner er likevel private. Er du sånn som viser fram snytefilla hver gang du har pusser nesen også...? Anonymkode: e1332...a96
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #25 Skrevet 2. november 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er som anonym e33. Har ikke behov for å gå på badet når noen dusjer eller er på do selv heller. Selv om det er nærmeste familie så trenger man vel ikke gå på do med de i samma rom? Anonymkode: fc70c...325 Når man er 5 så blir det jo til det når alle skal opp eller ut på noe samtidig? Ville jo vært sært om kun en skulle kunne ordne seg på badet om gangen, eller noen ikke kunne gjøre noe der inne for om en skulle på do?? Anonymkode: ff2cc...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå