Gå til innhold

Hjelp! :-) 18+ lek

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG😂😂😂!!

Anonymkode: 94317...9b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whaaat?! Uff... Hørtes veldig upassende ut for en slik sammenkomst. For alle typer sammenkomster, egentlig 😳

Anonymkode: 84e01...002

Skrevet

Wow!! For en respons🤭 å guri nå ble jeg virkelig satt ut av svarene, ideen ble veldig godt tatt imot av de jeg har luftet tanken for IRL🤷🏼‍♀️ 

dette er et lite seminar (14 stk+-) hvor alle kjenner hverandre VELDIG godt og vi har slike leker hvert år vi er på seminar (da det blir utrolig mye morro ut av det) 🤦🏼‍♀️ 

det er jo bare for morro..men siste gang jeg skal benytte meg av internett til få tips, ha en fortsatt fin lørdag kveld alle sammen 😊 

Anonymkode: d888e...989

Skrevet

Det høres jo heller ikke ut som om det er helt trygt når det gjelder smittevernregler heller?

Anonymkode: bfc08...a43

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det høres jo heller ikke ut som om det er helt trygt når det gjelder smittevernregler heller?

Anonymkode: bfc08...a43

De fleste er i familie ikke alle men noen er gift, neon er søsken etc...så det blir i tilfelle at noen som er i slekt som skal gjette mot hverandre 😄 

men tror jeg dropper denne ideen og går for en quiz

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste er i familie ikke alle men noen er gift, neon er søsken etc...så det blir i tilfelle at noen som er i slekt som skal gjette mot hverandre 😄 

Herregud, jeg var sikker på at du bare tulla, men dette er jo enda verre. Søsken og familie og du vil ha seksuell vri på leker .......kan det bli kleinere. Jeg holder fremdeles en knapp på at dette må være tull

Anonymkode: df0eb...124

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow!! For en respons🤭 å guri nå ble jeg virkelig satt ut av svarene, ideen ble veldig godt tatt imot av de jeg har luftet tanken for IRL🤷🏼‍♀️ 

dette er et lite seminar (14 stk+-) hvor alle kjenner hverandre VELDIG godt og vi har slike leker hvert år vi er på seminar (da det blir utrolig mye morro ut av det) 🤦🏼‍♀️ 

det er jo bare for morro..men siste gang jeg skal benytte meg av internett til få tips, ha en fortsatt fin lørdag kveld alle sammen 😊 

Selvfølgelig gir de en høflig respons IRL.. 

Anonymkode: 0450f...ce1

Skrevet

Håper dette er tøys, men dersom det ikke er tøys et det _veldig_ kleint. Dessuten særdeles upassende.
Har du bodd under en stein de siste tre årene? Gått glipp av #metoo og alt som har skjedd i kjølvannet av dette?? 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner at jeg lurer veldig på hva slags seminar dette kan være🤔 

Slektskap og seksuelt inspirert ek - høres ikke heeelt sunt ut. 

Og hva skal cottage cheese forestille? 

Anonymkode: d0791...b18

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hva skal cottage cheese forestille? 

Anonymkode: d0791...b18

En skikkelig gøyal klump med utflod🙈😂

Anonymkode: 5b293...c28

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det eneste som kunne toppa denne tråden og gjort det VERRE enn et jobbseminar er det du nettopp skrev her! Altså hæ? Hva? Nei ? 

seksuelle gjetteleker på et familie - seminar - sammenkomst av noe slag? Herregud så grusomt! Hadde meldt meg direkte ut av den familien. Så ekstremt upassende 🤢

Anonymkode: fa3b1...63d

Skrevet

Jeg hadde reist meg og gått umiddelbart. Hva faen feiler deg? 

Anonymkode: 636eb...edf

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: ac43a...785

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Atte hæ?? På seminar? Så sant det ikke er seminar for ansatte på kondomeriet er vel dette langt over streken og ganske æsj?

Anonymkode: a5418...b30

Mener du at ansatte på Kondomeriet skal måtte tåle seksualiserte "leker" på seminar i større grad enn andre arbeidstakere?

Anonymkode: c7d37...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...