Gå til innhold

Hjelp! :-) 18+ lek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg skal arrangere en lek på et lite seminar..

leken jeg tenkte på er «gjett hva jeg kjenner på». Hvor en mann og en kvinne skal ha bind foran øynene :-) 

meeen, siden vi er bare voksne tenkte jeg å gjøre en seksuell vri på leken :-) trenger derfor noen tips til hva jeg kan bruke av mat/gjenstander som kan virke litt på kanten 😄 

har foreløpig tenkt: kjøttpølse, fingeren inn i en leke (vet ikke hva leken heter😅), cottage cheese, tunge. Ja..er litt blank egentlig 😂 tenkte 10 ulike ting jeg 🤭 

setter utrolig pris på innspill 😊

Anonymkode: d888e...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj?

Anonymkode: 2dbf8...c42

Skrevet

Herregud, nei!

Anonymkode: f8196...eed

Skrevet

Grøss og gru!

Anonymkode: 09e06...c84

Skrevet

Hvordan seminar? Jobb? Nei nei nei! 

Anonymkode: 5b293...c28

Skrevet

Altså. Hvis jeg hadde kjent på en kjøttpølse, så hadde jeg trodd det var en pølse og ikke en pikk. 

Og hva er seksuelt med cottage cheese? Og hvem sin tunge?

Jeg hadde blitt helt satt ut på et slikt seminar 🙈🙄

Anonymkode: d0791...b18

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

leken jeg tenkte på er «gjett hva jeg kjenner på». Hvor en mann og en kvinne skal ha bind foran øynene 🙂

meeen, siden vi er bare voksne tenkte jeg å gjøre en seksuell vri på leken 🙂 trenger derfor noen tips til hva jeg kan bruke av mat/gjenstander som kan virke litt på kanten 😄 

har foreløpig tenkt: kjøttpølse, fingeren inn i en leke (vet ikke hva leken heter😅), cottage cheese, tunge. Ja..er litt blank egentlig 😂 tenkte 10 ulike ting jeg 🤭 

Hæææ?? Hvilket seminar er dette? Høres mer ut som et tacky utdrikningslag. Er det i profesjonell sammenheng må du ikke finne på det! 

Anonymkode: 0450f...ce1

Skrevet

Du kjenner jo forskjellen på en pølse og pikka!😂😂 Å pølse lukter ganske sterkt også.

Anonymkode: 73823...f20

Skrevet

Jeg hadde reist meg og forlatt et seminar om noe liknende du beskriver ble arrangert. 
Det er så upassende at jeg finner ikke ord. Er du mentalt skadet?

Anonymkode: 48a8f...691

Skrevet

Hva slags seminar er dette?

Anonymkode: 5e2bf...168

Skrevet

Dette høres ut som en ufattelig dårlig idé på et seminar jeg aldri ville deltatt på.

Skrevet

Å herre, dette MÅ være trolling

Anonymkode: 6eb90...c85

Skrevet

Fjortis som kjeder seg skjønner jeg.

Anonymkode: df0eb...124

Skrevet

Dersom du er ute etter et fjell av klager og misnøye så er dette veien å gå.

Jeg tror muligens ikke jeg har hørt om en med tåpelig idè i arbeidssammenheng.

Skrevet

"Gjett hvem sin pikk du holder i nå"?

"Gjett hvem sin rumpe du putter fingeren i"?

Tenk om, tenk riktig.

Anonymkode: 82c35...5d0

Skrevet

Hahahaha, hvor gamle er deltagerne?

Mulig det hadde vært gøy på et utdrikningslag med bare helt unge mennesker, men på et jobbseminar? Neineinei...

Anonymkode: 5e2bf...168

Skrevet

Kan nesten allerede nå garantere deg at dette ikke vil falle i smak - og føre til klager på deg i etterkant. Forstår virkelig ikke hvorfor du tenker dette passer seg på jobbseminar i utgangspunktet 😂🙈 

Anonymkode: fa3b1...63d

Skrevet

Seriøst, tror dere virkelig på dette her?

Anonymkode: df0eb...124

Skrevet

Ahahaha, nå så jeg for meg denne «leken» på planleggingsdag på skolen. Det hadde blitt så utrolig kleint og full baluba. Jeg tror faktisk noen hadde vært nødt til å slutte i jobben sin i etterkant. 

Anonymkode: bb050...6e2

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

leken jeg tenkte på er «gjett hva jeg kjenner på». Hvor en mann og en kvinne skal ha bind foran øynene 🙂

meeen, siden vi er bare voksne tenkte jeg å gjøre en seksuell vri på leken 🙂 trenger derfor noen tips til hva jeg kan bruke av mat/gjenstander som kan virke litt på kanten 😄 

Atte hæ?? På seminar? Så sant det ikke er seminar for ansatte på kondomeriet er vel dette langt over streken og ganske æsj?

Anonymkode: a5418...b30

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså. Hvis jeg hadde kjent på en kjøttpølse, så hadde jeg trodd det var en pølse og ikke en pikk. 

Og hva er seksuelt med cottage cheese? Og hvem sin tunge?

Jeg hadde blitt helt satt ut på et slikt seminar 🙈🙄

Anonymkode: d0791...b18

Cottage cheese, soppe underliv🤢🤢🤢

Anonymkode: a5418...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...