Gå til innhold

Denne hersens korona-Halloween

Anbefalte innlegg

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikkje skrive på klassens Facebook - side; "stemmer det at de 10 andre jentene i klassen er invitert i to forskjellige halloween-fester, mens mi jente blir holdt utenfor?" Dersom ingen av foreldrene har baller nok til å invitere jenta di, da trur eg ikkje der er håp i den klassen. 

Anonymkode: 3e3d9...f48

Enig med denne!! 

Anonymkode: 32bb3...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med denne!! 

Anonymkode: 32bb3...6e0

Jeg også.

Anonymkode: 37461...058

Skrevet

Her slo tre av oss mammaen oss sammen og arrangerer skogstur med rebus og godteri. Vi forutså at muligheten for at noen fallt ut var stor, og skrev derfor om turen på klassens fb side. Plutselig har hele 10 stk hengt seg på 🙂🎃 (selv om vi vet det er arrangert små fester også, vi ble invitert til en av de) 

Vi deler de opp i grupper. Så stikker vi på ettermiddagen og henger opp lys og setter ut halloween pynt vi har. En pakker godteposer som deles ut i enden av løypen. 

Skrevet

Sånn er det her også. Vår gutt er alltid den som faller utenfor og ikke blir invitert. Han har begynt på ungdomsskolen og der er foreldrene blitt enige om at barna fra nå av får invitere de de vil. Det er slutt på at alle skal inviteres. Det resulterer i at min gutt aldri blir bedt på noen ting, verken bursdager, halloween eller andre ting. Han vil ikke invitere noen selv heller, da selvtilliten er dårlig.

Anonymkode: 58870...5ce

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sånn er det her også. Vår gutt er alltid den som faller utenfor og ikke blir invitert. Han har begynt på ungdomsskolen og der er foreldrene blitt enige om at barna fra nå av får invitere de de vil. Det er slutt på at alle skal inviteres. Det resulterer i at min gutt aldri blir bedt på noen ting, verken bursdager, halloween eller andre ting. Han vil ikke invitere noen selv heller, da selvtilliten er dårlig.

Anonymkode: 58870...5ce

Da ville jeg pratet med skolen og fått skolen til å ta opp problematikken. Det er jo ikke greit😳

Har der ungdomslos på skolen deres? Hadde i så fall tatt kontakt med denne også. 

Anonymkode: 8405b...0f5

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn var bedt hjem til noen. Alle jentene i klassen var bedt. De er 11 jenter i klassen og nå har 2 mødre funnet ut at 5 jenter skal til den ene og 5 til den andre. Min datter er da den 11.jenten og utelatt. Tatt det opp med dem at alle i klassen kan være sammen, men de holder fast på kun 5 gjester. 
Har en vanvittig trist og lei 10åring her hjemme nå❤️ 

Forstår tiltakene, men de er hjerteskjærende for mange store og små 

Anonymkode: d0e39...1ca

Dette er helt utrolig !!! At det går an 😡 kjenner jeg blir sint, sånn gjør man bare ikke! Som en annen skrev, send ut melding på fb om dette stemmer

Føler virkelig med dere ❤️ Håper det ordner seg

Anonymkode: 131d8...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...