Gå til innhold

Sverige nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vet du om hvordan han planlegger? Du skriver jo at dette er noe han gjør uten å informere deg. Eller regner du med at det 5-åringen forteller er fullstendig om farens planlegging? 

Du fremstår som bitter på faren, skal vedde for at du går rundt og irriterer deg over han.

Slapp av, typisk har fedre bedre kontroll enn det eks-koner tror. Turen blir sikkert ikke noe av.

Anonymkode: cb789...314

Hva betyr det for deg? Jeg vet hva han planlegger, vi har felles venner enda. Og jeg kjenner da mannen. 

Jeg bryr meg ikke om han, er ikke bitter. Er forbanna fordi det er jeg som må forklare barnet hvorfor skole og turn utgår. 

Ditt nek.... 

Anonymkode: 3583e...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en datter på 5 år, blir 6 i desember så hun er 1.klassing. Hun fortalte meg at hun skal til sverige med pappa i helgen. Hun er hos han denne helgen. 

Er hele sverige rødt, må de i karantene? Dette er definitivt noe far gjør uten å informere meg. Vil dette bli oppdaget? Altså, registeres det hvem som reiser inn i sverige nå? 

Ja. Far vil få karantene.

Anonymkode: e4eb9...7df

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det registreres hvem som kommer fra Sverige. De må i karantene, ja. Da må du det også når hun kommer tilbake.

Anonymkode: 74827...a3f

Mor må det ikke, heller ikke datter. Det er kun nærkontakt med en bekreftet smittet person som medfører karantene for mor. 

Skrevet

Mitt barn reiser annen hver uke til Sverige pga samvær. Alle på bussen registreres og pålegges karantene av vektere ved grensen hver gang, men vekterne pleier å si at barn under er unntatt fra karantenepåbudet. I tillegg er barn og voksne som reiser pga samvær unntatt fra reglene, men det vet de tydeligvis ikke. 

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du som gnager kjære deg. Jeg svarte jo ganske tydelig: «Nei (mor må ikke i karantene), men når barnet må være hjemme fra skolen... bla bla bla». Likevel klarer du ikke å slippe, og gnåler fremdeles over at jeg brukte order «karantene» når jeg mente «må være hjemme fra jobb fordi barnet er i karantene». Du har kanskje en diagnose som gjør at du henger deg veldig opp i detaljer som folk flest ikke bryr seg om fordi de ikke er viktige for å forstå helheten? I så fall finnes det sikkert hjelp å få 😊👍🏻

Anonymkode: 0a253...b78

Jeg har ikke svart deg før, kjære deg. Hersketeknikken din suger, forresten. 

Anonymkode: be595...d78

Skrevet
13 hours ago, Anonym bruker said:

Har en datter på 5 år, blir 6 i desember så hun er 1.klassing. Hun fortalte meg at hun skal til sverige med pappa i helgen. Hun er hos han denne helgen. 

Er hele sverige rødt, må de i karantene? Dette er definitivt noe far gjør uten å informere meg. Vil dette bli oppdaget? Altså, registeres det hvem som reiser inn i sverige nå? 

Det er rødt ja, så da må barnet i karantene med faren

Anonymkode: de03b...edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...