Gå til innhold

Dårlig mamma?


Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hovedinnlegget antyder jo ikke det i det hele tatt. og nei det er heller ikke lett å tro ut fra det at hi ikke har lest den litteraturen. Du kan si ferdig så mye så du vil, det endrer ikke at jeg synes du er veldig urimelig mot hi her og fullstendig på bærtur. Du er altfor opptatt av å arrestere hun, til å lese hva hun faktisk skriver.

Anonymkode: faaea...4da

Jo da. 

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er førstegangsmamma til ei jente på 8 måneder. I svangerskapet var drømmen å gå lange turer med vogn. Kose oss.

Hun likte vogn helt til rundt 4 måneder. Etter det var det ikke aktuelt. Så trilleturer er utgått. 

Alle andre får det til så hvorfor ikke vi. Men hun hyler etter maks 7 minutter og det blir ikke koselig for noen av oss. 

Hva gjorde jeg feil eller hvor mislykket jeg? 

Anonymkode: 14e83...afc

Men jeg er altså ikke "opptatt av å arrestere hun". Jeg regnet det som selvsagt at de fleste visste om den åpenbare forskjellen mellom unger 0-3 måneder og de på 4-9 mnd, fordi de leste om sånt mens de var gravide. My bad at jeg trodde det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er slett ingen dårlig mamma, men babyer er veldig forskjellige. Min første likte ikke vogn og bilsete i det hele tatt, skreik så inderlig at jeg trodde barnevernet skulle komme. Hun likte ikke å ligge flatt, det bedret seg litt da hun kunne begynne med sittedelen til vogna. Hun var dessuten en urolig baby som sov kort og lite, skrek mye og spiste og bæsjet i et kjør. Den andre babyen min var lett å legge, sov lange dupper i vogna og var stort sett fornøyd, bæsjet aldri på natta og sov så og si natta gjennom fra starten av. Alt var liksom så greit med henne. 

Anonymkode: 436a3...d52

Skrevet
1 hour ago, Pashla said:

Jo da. 

Men jeg er altså ikke "opptatt av å arrestere hun". Jeg regnet det som selvsagt at de fleste visste om den åpenbare forskjellen mellom unger 0-3 måneder og de på 4-9 mnd, fordi de leste om sånt mens de var gravide. My bad at jeg trodde det...

Jeg skrev ingenting om at de er like eller forskjellene rundt alderen. Var litt bakgrunnsinformasjon. Flere med barn på min alder bruker altså vogn og går tur. Med babyene. 

Anonymkode: 14e83...afc

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Krabber hun ikke enda? Reiser seg ikke opp og går rundt ting?

Anonymkode: 5b8d5...2ab

Ikke vanlig at alle barn på 8 måneder reiser seg opp og går rundt ting. Mitt eldste barn gjorde det når han var 7,5 måned, og det var vist veldig tidlig. Han tok sine første skritt 9 måneder gammel og det er heller ikke noe de aller fleste babyer gjør. Det vet jeg selv om mitt barn gjorde det. 

Åling er helt vanlig. Ditt barn høres helt gjennomsnittlig ut Hi. 

Og prøv med et bæresjal. Kanskje det kan fungere 😊

Anonymkode: 32600...867

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da burde du nok aktivisere henne litt mer.

Anonymkode: 5b8d5...2ab

Du er meg en fin type, som bruker et innlegg fra en usikker mor til å potensielt gjøre henne enda mer usikker.

HI, det er helt normalt med åling i åttemånedersalderen. Noen blir aldri spesielt gira på krabbing heller. Du sier dere har vært hos helsesøster og til kiropraktor. Stol på at fagpersoner hadde oppdaget hvis noe var utenfor normalområdet - ikke la en anonym person på nettet få snike seg inn og gjøre deg usikker. 🙂

Når det gjelder å gå tur, hva med å sette henne i en bæresele? Liker hun det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...