Gå til innhold

Mannen ønsket farskapstest. Din reaksjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke hatt noe å skjule, så hadde uten problemer sagt ja til det.

Men han hadde fått et alvorlig problem med å forsvare en slik mistanke, og den manglende tilliten kunne nok ha tatt knekken på forholdet.

Har du opplevd dette, Hi? I så fall, hvorfor vil mannen få en slik test tatt?

Anonymkode: 10a03...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt svin på skogen hadde jeg vært livredd. Hadde jeg hatt mitt på det tørre hadde jeg blitt rasende og faktisk vurdert å gå fra han. 

Anonymkode: f2409...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri i mitt liv vært utro så jeg ville blitt skuffa og sint. Mye mulig at forholdet ikke kunne latt seg reparere etter en slik anklage og mistillitt 

Anonymkode: 83b19...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit. Jeg vet jo hvem som var far, mejeg kan forstå hans behov for å ha kontroll på akkurat et. Desuten hadde det jo vært litt interessant å prøve siden jeg ikke har forskt noe sånt før.

Anonymkode: b0c3e...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært utro, og aldri gjort noe som skulle få mannen til å tro det heller, så jeg hadde blitt litt sjokkert over at han hadde så liten tillit. Det hadde såret meg faktisk, og gjort meg sint.

Anonymkode: 49185...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde det vært noe feil med tilliten i forholdet.. hadde selvsagt tatt testen, men vet ikke om forholdet kunne blitt reddet. Jeg er ei som aldri ville sagt at han var far til barnet hvis han ikke var det. Dette med hovedvekt på at det er barnets rettigheter til å vite sitt opphav.

Anonymkode: 9e93e...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt testen som bevisste at han selvfølgelig var far, og så kastet ham ut. Trenger ikke en mann som tror jeg puler rundt, attpåtil uten prevensjon, når jeg ikke har gitt ham en eneste grunn til å tro det. 

Endret av Milfy Way
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde her. 12 år sammen før vi fikk barn, og jeg hadde aldri gitt ham noen grunn til å ha så dårlig tillit til meg.

Jeg gikk med på testen og så gjorde jeg det slutt. Kunne faktisk ikke leve i et forhold hvor min partner opplagt trodde så lite om meg og kjente meg så dårlig. Han var selvfølgelig faren.

Viste seg at det var han som hadde svin på skogen. På seg selv kjenner man andre. Han hadde allerede et barn på 4 år. Følte meg sånn passe dum.

Anonymkode: 5fc94...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skjedde her. 12 år sammen før vi fikk barn, og jeg hadde aldri gitt ham noen grunn til å ha så dårlig tillit til meg.

Jeg gikk med på testen og så gjorde jeg det slutt. Kunne faktisk ikke leve i et forhold hvor min partner opplagt trodde så lite om meg og kjente meg så dårlig. Han var selvfølgelig faren.

Viste seg at det var han som hadde svin på skogen. På seg selv kjenner man andre. Han hadde allerede et barn på 4 år. Følte meg sånn passe dum.

Anonymkode: 5fc94...f68

Det er som regel sånn det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hadde blitt svært forundret om mannen hadde foreslått noe sånt. Men hvorfor ikke. Vi er jo sikre på å være mor til barnet, så hvorfor skulle ikke faren få bevist at han er far. Er nok en del som ikke er far til de de tror de er far til. Så ja, jeg hadde syntes det var greit nok med en farskapstest. 

Anonymkode: f9226...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja, hadde blitt svært forundret om mannen hadde foreslått noe sånt. Men hvorfor ikke. Vi er jo sikre på å være mor til barnet, så hvorfor skulle ikke faren få bevist at han er far. Er nok en del som ikke er far til de de tror de er far til. Så ja, jeg hadde syntes det var greit nok med en farskapstest. 

Anonymkode: f9226...174

Men da forteller han jo deg at han tror du har vært utro og hatt ubeskyttet sex med en annen mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ta it at mannen var usikker på seg selv og trengte en bekreftelse. Hadde gitt han den og ikke tenkt noe mer over det

Anonymkode: f07f6...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du? 

Anonymkode: 20cc5...fe4

Ingen vits, en ser godt på barna hvem de slekter på...🙈🙈🙈

Anonymkode: bd824...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Milfy Way skrev:

Men da forteller han jo deg at han tror du har vært utro og hatt ubeskyttet sex med en annen mann. 

Nei, det gjør han ikke. Han forteller ar har ser at det fnnes en mulighet for at jeg  har vært utro. Han kan tro med 99,9% sikkerhet at barnet er hans, men han vil gjerne ha ryddet den siste lille usikkerheten av veien.

Anonymkode: b0c3e...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det gjør han ikke. Han forteller ar har ser at det fnnes en mulighet for at jeg  har vært utro. Han kan tro med 99,9% sikkerhet at barnet er hans, men han vil gjerne ha ryddet den siste lille usikkerheten av veien.

Anonymkode: b0c3e...181

Men hvorfor mistenker han deg for å være utro i det hele tatt? Ikke bare utro, men utro uten prevensjon midt i eggløsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milfy Way skrev:

Men hvorfor mistenker han deg for å være utro i det hele tatt? Ikke bare utro, men utro uten prevensjon midt i eggløsningen?

Nå har min mann aldri spurt om det, men jeg hadde ikke tatt meg nær av om han hadde gjort det. Han kan faktisk ikke vite helt sikkert, med mindre du har vært innesperret den aktuelle perioden. 

Anonymkode: b0c3e...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt ganske sur. Dersom tilliten er så dårlig er det ikke mye håp for forholdet. Jeg hadde tatt testen, men jeg hadde vært irritert. Utsette babyen for unødvendig smerte ved blodprøve fordi han har blitt paranoid.. Nei, det er ikke greit. 

Anonymkode: 642c7...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

På seg selv kjenner man andre. 

Anonymkode: 5fc94...f68

Akkurat dette tenkte jeg også, så sant du ikke har vært med andre. Jeg hadde tatt testen også kastet han ut. For enten så har han svin på skogen ellers så gjør han dette for å psyke deg ned. 

Anonymkode: 70074...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en slik test skulle vært obligatorisk jeg. Man tester jo så mangt, hvorfor ikke farskap også. 

Anonymkode: 837dc...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes en slik test skulle vært obligatorisk jeg. Man tester jo så mangt, hvorfor ikke farskap også. 

Anonymkode: 837dc...0e3

Men da må man jo også teste morskap. For man kan forveksle babyer ved feil, det har skjedd tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes en slik test skulle vært obligatorisk jeg. Man tester jo så mangt, hvorfor ikke farskap også. 

Anonymkode: 837dc...0e3

Og hvem skal ta kostnaden for det, mener du?

Anonymkode: fe3f8...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde blitt ganske sur. Dersom tilliten er så dårlig er det ikke mye håp for forholdet. Jeg hadde tatt testen, men jeg hadde vært irritert. Utsette babyen for unødvendig smerte ved blodprøve fordi han har blitt paranoid.. Nei, det er ikke greit. 

Anonymkode: 642c7...b7e

Er ikke blodprøve 

Anonymkode: 5350c...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...