GÃ¥ til innhold

Halshuggingen i Frankrike 😢


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig 😥

Skulle virkelig ønske folk var litt mer tolerante og ikke brukte "jeg ble provosert" som en idiotisk unnskyldning til å gjøre hva enn de vil.

Karikaturtegninger er kun tegninger. Burde vært lov.

Anonymkode: fdd02...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gale syke ekstremister blindet av en idiotisk ideologi vil alltid finne en måte å rettferdiggjøre det på.

Anonymkode: 58510...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal vi i Europa slutte å være så tolerante? Og gi statsborgerskap til alle som kommer for å leve på skattepengene våre? Mener ikke at alle gjlr det altså og har selv utenlandske venner. Men jeg mener SLIKE som skal få oss til å rette oss etter dem. Har vi virkelig ikke igjen noen europeisk leder som kan DEPORTERE FAENSKAPET? 

Anonymkode: b07e5...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når skal vi i Europa slutte å være så tolerante? Og gi statsborgerskap til alle som kommer for å leve på skattepengene våre? Mener ikke at alle gjlr det altså og har selv utenlandske venner. Men jeg mener SLIKE som skal få oss til å rette oss etter dem. Har vi virkelig ikke igjen noen europeisk leder som kan DEPORTERE FAENSKAPET? 

Anonymkode: b07e5...a2b

Det er jo ørlite vrient å vite på forhånd hvem som skal gå bananas med kniv over en tegning da. Det er jo likesom ikke noe folk flest driver med, og jeg tipper ingen skriver «har en forkjærlighet for å drepe uskyldige mennesker med kniv» under personlige egenskaper i asylsøknaden.

Anonymkode: 1325c...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ørlite vrient å vite på forhånd hvem som skal gå bananas med kniv over en tegning da. Det er jo likesom ikke noe folk flest driver med, og jeg tipper ingen skriver «har en forkjærlighet for å drepe uskyldige mennesker med kniv» under personlige egenskaper i asylsøknaden.

Anonymkode: 1325c...a7a

Nei, men jo flere muslimer, jo mer vold og ekstremisme. 

Anonymkode: 8c063...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men jo flere muslimer, jo mer vold og ekstremisme. 

Anonymkode: 8c063...fb8

Muslimer som er oppdratt med den holdningen og kommer fra land der de styrer selv og f eks kvinner og barn ikke har noe de skulle sagt, har ikke noe her i kristne land å gjøre.

De kommer aldri til å tolerer noe annet , og vold vil fortsette . 

Anonymkode: 292ee...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men jo flere muslimer, jo mer vold og ekstremisme. 

Anonymkode: 8c063...fb8

Inkvisisjonen var så mye mer human, si!

Anonymkode: ad67c...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når skal vi i Europa slutte å være så tolerante? Og gi statsborgerskap til alle som kommer for å leve på skattepengene våre? Mener ikke at alle gjlr det altså og har selv utenlandske venner. Men jeg mener SLIKE som skal få oss til å rette oss etter dem. Har vi virkelig ikke igjen noen europeisk leder som kan DEPORTERE FAENSKAPET? 

Anonymkode: b07e5...a2b

Han som gjorde det var europeisk selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Muslimer som er oppdratt med den holdningen og kommer fra land der de styrer selv og f eks kvinner og barn ikke har noe de skulle sagt, har ikke noe her i kristne land å gjøre.

De kommer aldri til å tolerer noe annet , og vold vil fortsette . 

Anonymkode: 292ee...5ed

Den attenåringen er ikke "oppdratt i et land der de styrer selv". Les nå nyheter, da. Han er født i Moskva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok har jeg ikke lest en eneste uttalelse fra noen på venstresiden der de fordømmer den som halshogde. Det eneste de på venstresiden fordømmer er Charlie Hebdo og andre som tegner karikaturer av Mohammed.

Anonymkode: ad050...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig nok har jeg ikke lest en eneste uttalelse fra noen på venstresiden der de fordømmer den som halshogde. Det eneste de på venstresiden fordømmer er Charlie Hebdo og andre som tegner karikaturer av Mohammed.

Anonymkode: ad050...bec

Hvor har du sett "venstresiden" fordømme Charlige Hebdo?? Det har i alle fall ikke jeg sett.

Nei, er det egentlig noe å fordømme når det er en ensom ulv med store problemer som attpåtil er død selv? Han er jo bare en død breivik. Hvis han var representant for en stat eller en organisasjon, så kunne man jo fordømme dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Pashla skrev:

Den attenåringen er ikke "oppdratt i et land der de styrer selv". Les nå nyheter, da. Han er født i Moskva...

Han er tsjetsjener fra Moskva. Tsjetsjenere er overhode ikke integrert i det russiske samfunnet selv om de bor utenfor tsjetsjenia. De holder seg til sin diaspora. Det er veldig mange salafister i tsjetsjenia og blant tsjetsjenere andre steder.

Anonymkode: 282ad...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pashla skrev:

Hvor har du sett "venstresiden" fordømme Charlige Hebdo?? Det har i alle fall ikke jeg sett.

Nei, er det egentlig noe å fordømme når det er en ensom ulv med store problemer som attpåtil er død selv? Han er jo bare en død breivik. Hvis han var representant for en stat eller en organisasjon, så kunne man jo fordømme dem. 

Det har jeg sett, både på twitter og på andre forum

Anonymkode: 58510...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det har jeg sett, både på twitter og på andre forum

Anonymkode: 58510...528

Hvem er "venstresiden" da? Enkeltpersoner eller privatpersoner?

Anonymkode: eee75...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg er sjokkert over hva de fleste muslimer kan gjøre for at de blir krenket, 
 

Anonymkode: 38af6...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Jeg er sjokkert over hva de fleste muslimer kan gjøre for at de blir krenket, 
 

Anonymkode: 38af6...75a

De fleste?

Anonymkode: eee75...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente jeg leste et sted at han som gjorde det var flyktning i Frankrike. En måte å få bukt med dette på er at alle som søker opphold i vesten blir vist de karikaturtegningene og bilder av noen som brenner koranen. Tåler man ikke å se dette så bør man kanskje vurdere å søke asyl i andre land som Egypt, Iran, Tyrkia, Saudi Arabia osv. 

Jeg følte ikke for å drepe noen når jeg såg Life of Brian. Mulig jeg ikke burde bo i land som Kina hvor de til tider behandler katter og hunder helt forferdelig.... Det kan være at det da etterhvert hadde tippet over for meg om jeg så dette hver dag og var blakk etter å ha kjøpt fri dyrene. 

Anonymkode: 6175e...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er tsjetsjener fra Moskva. Tsjetsjenere er overhode ikke integrert i det russiske samfunnet selv om de bor utenfor tsjetsjenia. De holder seg til sin diaspora. Det er veldig mange salafister i tsjetsjenia og blant tsjetsjenere andre steder.

Anonymkode: 282ad...b94

Ok? Men da hjelper det jo ikke så mye å være europeer eller å bo i et kristent land heller, da. Da er det jo selve radikaliseringen man må ta tak i 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg sett, både på twitter og på andre forum

Anonymkode: 58510...528

Ok, vil du dele? For det har ikke jeg, verken fra politiske partier, organisasjoner eller fra ledere og talsmenn for disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2020 at 3:51 PM, Anonym bruker said:

Er det mulig 😥

Skulle virkelig ønske folk var litt mer tolerante og ikke brukte "jeg ble provosert" som en idiotisk unnskyldning til å gjøre hva enn de vil.

Karikaturtegninger er kun tegninger. Burde vært lov.

Anonymkode: fdd02...6db

Grusomt.. er ikke rart folk blir rasister

Anonymkode: b1c9b...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Grusomt.. er ikke rart folk blir rasister

Anonymkode: b1c9b...e01

Det blir de jo bare hvis de ikke klarer å skille på gruppe og individ. Begynte du å se bærumsfolk som blodtørstige drapsmenn etter 2011, eller klarer du å se at en drapsmann i et miljø ikke forteller så mye om de andre rundt ham? 

Anonymkode: 5af4e...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Det blir de jo bare hvis de ikke klarer å skille på gruppe og individ. Begynte du å se bærumsfolk som blodtørstige drapsmenn etter 2011, eller klarer du å se at en drapsmann i et miljø ikke forteller så mye om de andre rundt ham? 

Anonymkode: 5af4e...d26

jeg er rasist mot enkelte , skjer ofte mye dritt med utlandske, for eksempel han som drepte i sarpsborg, ISIS, Boka haram eller hva de heter, men aboslutt mange bra utlendinger også

Anonymkode: b1c9b...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si at jeg synes det er unødvendig å lage tegninger som sårer uansett tro.

Men å bruke Breivik som motargument hver gang det er et muslimsk angrep blir feil.

Her var det ikke snakk om bare en ensom ulv. 
https://www.nrk.no/urix/frankrike_-den-drepte-laereren-viste-fram-karikaturene-hvert-ar-1.15205928
 

klippet fra artikkelen:

Vil oppløse organisasjoner

Innenriksminister Gerard Darmanin sier det er satt i gang etterforskning av 80 forskjellige chattegrupper på nett der man mener hatkriminalitet har vært diskutert. Han ser også på om myndighetene skal gå inn og oppløse muslimske grupper som er mistenkt for å promotere vold og hat.

Anonymkode: 1662e...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...