Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #26 Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvordan tror du det blir når influensasesongen starter? Anonymkode: ddfc4...d2d Med den logikken som er innført må vi stenge ned samfunnet hver eneste vinter.. Anonymkode: 66262...a13
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #27 Skrevet 17. oktober 2020 4 timer siden, beef sister skrev: Jeg vasker i det minste hendene mine - skjønner ikke at det er noe man kan glemme? Jeg tenker ikke så mye på covid-19, men jeg tenker mye på konsekvensene livet mitt har fått som følge av viruset. Kan vel også la meg provosere litt av de som mener at verdens eksperter bare later som om viruset er noe farlig - for de kjenner jo selv mange som har hatt viruset, og INGEN av dem ble alvorlig syke. Vel, jeg kjenner det motsatte. Jeg vasker selvfølgelig hendene mine ofte, men ikke alltid når jeg kommer hjem fra butikken. Det har aldri vært en rutine for meg tidligere, men nå er det nesten blitt det. Er bare av og til at jeg glemmer det (men jeg spriter hendene på vei ut av butikken da). Jeg har heller aldri hevdet at viruset ikke er farlig, det er det jo, men jeg tenker bare ikke så mye på det lenger. HI Anonymkode: 0e4ca...f0c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #28 Skrevet 17. oktober 2020 3 timer siden, sug lut skrev: Tar fremdeles masse forholdsregler, men trenger ikke tenke så mye på det lenger, mye er jo automatisert i løpet av dette halvåret og det er ikke noe stress å vaske, sprite og holde avstand. Tenker kun på det om det er settinger og situasjoner der man ikke er til vanlig, og når det gjelder sosiale ting der man må finne kreative løsninger. Og så er jeg grundig lei, men det er jo ikke farlig å være lei, jeg slutter ikke ta hensyn av den grunn. Jeg tar fortsatt hensyn, bare for å presisere det, ser ut som noen misforstod innlegget mitt. Som nevnt spriter jeg alltid hender på vei inn i butikker (og ut igjen), og jeg holder avstand ute. På jobb (VGS) blir det derimot lite. Det er store klasser som sitter tett og hvor det er umulig for meg å gjøre jobben min om jeg skal holde 1-2 meters avstand, og jeg er jo innom flere klasser. Elevene holder ikke avstand i gangene osv. De eneste forskjellene er at jeg nå spriter hendene oftere, og alltid på vei inn og ut av bygget, og at det er mye mer fravær enn vanlig. Jeg kjører egen bil, som vanlig, ungene sine aktiviteter er ikke avlyst, vi pleier uansett ikke gå ofte på kino osv, så ja, merker liksom lite til det sånn sett. HI Anonymkode: 0e4ca...f0c
*Miss Marple* Skrevet 17. oktober 2020 #29 Skrevet 17. oktober 2020 Det jeg er mest lei av er de som hele tiden må gnåle om at restriksjonene ikke er nødvendige.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #30 Skrevet 17. oktober 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hysteri spør du meg.. Viruset er ikke farlig nei.. Hvor mange er innlagt på sykehus nå og hvor mange er døde.. De som er døde hvor gamle er de.. Nettopp der har du svaret. Hva med folks psykiske helse..... Bedrifter går konkurs. Økonomisk selvmord for hele verden dette.... De som blir syke hadde blitt syke av noe annet. Anonymkode: 598bf...34d Den siste setningen er jeg absolutt enig i. De som blir syke og dør, har en underliggende sykdom som sammen (?) med viruset forårsaker død. Anonymkode: 14223...b9c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #31 Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, *Miss Marple* skrev: Det jeg er mest lei av er de som hele tiden må gnåle om at restriksjonene ikke er nødvendige. Ytringsfrihet. Anonymkode: 6f1de...0a2
*Miss Marple* Skrevet 17. oktober 2020 #32 Skrevet 17. oktober 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ytringsfrihet. Anonymkode: 6f1de...0a2 Ja?
sug lut Skrevet 17. oktober 2020 #33 Skrevet 17. oktober 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ytringsfrihet. Anonymkode: 6f1de...0a2 Det er vel helst ytringsnødvendigheten man etterspør på gnålet deres.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #34 Skrevet 17. oktober 2020 10 minutter siden, sug lut skrev: Det er vel helst ytringsnødvendigheten man etterspør på gnålet deres. Det er ikke noe som heter det. Men det er noe som heter ytringsfrihet. En menneskerettighet. Anonymkode: 6f1de...0a2
sug lut Skrevet 17. oktober 2020 #35 Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke noe som heter det. Men det er noe som heter ytringsfrihet. En menneskerettighet. Anonymkode: 6f1de...0a2 Akkurat, ja. Det er der vi er.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #36 Skrevet 17. oktober 2020 10 minutter siden, sug lut skrev: Akkurat, ja. Det er der vi er. Jepp. Akkurat der vi hele tiden har vært siden ratifiseringen av EMK. Anonymkode: 6f1de...0a2
sug lut Skrevet 17. oktober 2020 #37 Skrevet 17. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp. Akkurat der vi hele tiden har vært siden ratifiseringen av EMK. Anonymkode: 6f1de...0a2 Noe som tydeligvis ga deg en Ekstra Massiv Kubbe opp i rassen. Gud, så kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #38 Skrevet 17. oktober 2020 2 minutter siden, sug lut skrev: Noe som tydeligvis ga deg en Ekstra Massiv Kubbe opp i rassen. Gud, så kjedelig. Herregud for er lavmål.. Anonymkode: 66262...a13
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #39 Skrevet 17. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo på grunn av alle tiltakene det ikke er flere døde Anonymkode: f11be...fd7 Nemlig. Hadde ikke restriksjonene vært der, ville flere i risikogruppene blitt smittet og flere dødd. Jeg er i risikogruppen, og hadde mine unger måttet bevege seg rundt om blant folk som ikke hadde restriksjoner, ville nok smitten blitt med hjem. Og slik ville det vært over hele verden. Anonymkode: bd23c...f51
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2020 #40 Skrevet 17. oktober 2020 33 minutter siden, sug lut skrev: Noe som tydeligvis ga deg en Ekstra Massiv Kubbe opp i rassen. Gud, så kjedelig. Wow. Den satt assa. Tøff du. Anonymkode: cbc8b...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå