Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt kjent med en flott mann via en datingside. Vi har snakket mye på tlf, meldes hver dag og har møttes en gang de 2 månedene vi har hatt kontakt.  Kjemien er utvilsomt til stede og det er litt småflørting når vi snakker sammen. Vi bor ca. 2 timer kjøring fra hverandre, noe som gjør at vi ikke kan sees så ofte. Merker at han er en mann jeg fint kan falle pladask for men holder igjen. Hovedgrunnen er at han ikke har vært singel særlig lenge og det er tydelig at han enda sørger over bruddet, selv om han er tydelig på at han ikke ønsker x`n tilbake.   Savner han men er også litt vanskelig at han ikke er ferdig med  bruddet. 

Hva bør jeg gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel egentlig selv hva du bør gjøre?

med den avstanden og kun truffet hverandre 1 gang på 2 mnd pluss at han ikke er ferdig med xen...? Tenk over hva du hadde rådet en venninne til i samme situasjon og følg det rådet😉

Anonymkode: 854a4...c77

Skrevet

Du har helt rett. Jeg vet det egentlig veldig godt 🤔 den kjærligheten er ikke enkel.....

Skrevet

Du gir det tid selvfølgelig

Du vil ikke bære rebound-dama som han bruker for å komme over sitt forrige forhold...

Anonymkode: 0fb37...a4d

Skrevet

Gi det tid.

Selv om han ikke ønsker eksen tilbake så trenger man ofte tid til å venne seg til sitt nye liv. Alt er jo forandret i livet hans.

Se om du greier å være tålmodig og gi ham tid. Lev ditt liv som vanlig og ikke utelukk ev. andre som måtte dukke opp i livet ditt, men hold kontakten med han andre, men hold det på et nivå som ikke presser på for en fremgang han ikke er klar for enda. Det er ikke enkelt for deg som sikkert mest av alt har lyst til å hoppe i det. Men skal det fungere må dere begge være på samme nivå følelsesmessig. Dere har et godt utgangspunkt i kjemien og det å kunne snakke sammen, men han er ikke helt der du er følelsesmessig foreløpig. Ikke fordi han ikke liker deg, men fordi han må rydde opp i seg selv og eget liv før han har nok å tilby deg, og først da kan han også ta imot og sette pris på deg.

Men du skal ikke sette ditt liv på vent, du bør leve ditt liv som vanlig. Og koble inn mye tålmodighet. Og så må du se hvor lenge du ev. orker å stå i den usikre situasjonen. Det kan være verdt det om det blir dere, men blir det ikke dere, da bør du ikke ha satt alt annet på vent.

Anonymkode: 37cb5...ea0

Skrevet

Har han barn? Bor han med x enda? La han være i såfall.

la han ha fullt fokus på barna og ikke stjel fokuset vekk fra sørgende barn som ikke ser foreldrene sine like ofte mer.

Anonymkode: 60508...b43

Skrevet

Han har barn ja men bor ikke med x`n nå. Det er han som ringer meg da, omtrent daglig, men aldri når barna er der. Jeg vet at hans førsteprioritet er nettopp barna. Jeg sender kun noen meldinger av og til. Nå nei, vår kontakt går overhode ikke utover barna på noe vis. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gi det tid.

Selv om han ikke ønsker eksen tilbake så trenger man ofte tid til å venne seg til sitt nye liv. Alt er jo forandret i livet hans.

Se om du greier å være tålmodig og gi ham tid. Lev ditt liv som vanlig og ikke utelukk ev. andre som måtte dukke opp i livet ditt, men hold kontakten med han andre, men hold det på et nivå som ikke presser på for en fremgang han ikke er klar for enda. Det er ikke enkelt for deg som sikkert mest av alt har lyst til å hoppe i det. Men skal det fungere må dere begge være på samme nivå følelsesmessig. Dere har et godt utgangspunkt i kjemien og det å kunne snakke sammen, men han er ikke helt der du er følelsesmessig foreløpig. Ikke fordi han ikke liker deg, men fordi han må rydde opp i seg selv og eget liv før han har nok å tilby deg, og først da kan   han også ta imot og sette pris på deg.

Men du skal ikke sette ditt liv på vent, du bør leve ditt liv som vanlig. Og koble inn mye tålmodighet. Og så må du se hvor lenge du ev. orker å stå i den usikre situasjonen. Det kan være verdt det om det blir dere, men blir det ikke dere, da bør du ikke ha satt alt annet på vent.

Takk for fint svar 🙂 Jeg lever mitt vanlige liv, bare med han i tankene. Gjør dagene bedre men også litt tunge. Han/vi skal få all den tid dette måtte ta, uansett hvor vi ender.  Liker han som sagt  veldig godt men han har jo heller ikke lovt meg noe så ingen falske forhåpninger ute og går her, heldigvis.  Vet selv hvordan et brudd er(ingen er like naturligvis) og det tar tid å komme seg videre.  

Skrevet
12 minutter siden, Branok skrev:

Takk for fint svar 🙂 Jeg lever mitt vanlige liv, bare med han i tankene. Gjør dagene bedre men også litt tunge. Han/vi skal få all den tid dette måtte ta, uansett hvor vi ender.  Liker han som sagt  veldig godt men han har jo heller ikke lovt meg noe så ingen falske forhåpninger ute og går her, heldigvis.  Vet selv hvordan et brudd er(ingen er like naturligvis) og det tar tid å komme seg videre.  

Håper det går seg til for dere :)

Skrevet

Dette er dessverre dødfødt.

Anonymkode: 5f371...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...