Gå til innhold

Nicolas eller Niklas?


jessie

Anbefalte innlegg

Veldig fine navn begge to, så det blir bra uansett 🙂, vanskelig å bestemme seg, men jeg tror faktisk jeg ville valgt Nicolas fordi jeg kjenner en del som heter Niklas 🙂

Anonymkode: b3f84...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.10.2020 den 23.22, Anonym bruker skrev:

Niklas! Det heter sønnen min bare til at vi har valgt å skrive det sånn : Nicklas.

Anonymkode: 2960c...a3f

Flott navn dere har valgt 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, prebs skrev:

Ikke bry deg om frekke anonym, jesse.  Noen bare må lage kvalm. 

Takk for det prebs. Nei, jeg bryr meg ikke. Burde egentlig ikke svare på slike meldiger i det hele tatt, men klarte ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.10.2020 den 19.26, Anonym bruker skrev:

Veldig fine navn begge to, så det blir bra uansett 🙂, vanskelig å bestemme seg, men jeg tror faktisk jeg ville valgt Nicolas fordi jeg kjenner en del som heter Niklas 🙂

Anonymkode: b3f84...e46

Ja, jeg heller en anelse mer mot Nicolas jeg og. MEN, det er sååååå vanskelig.Kan ikke bruke begge heller. Niklas Nicolas blir litt i meste laget hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2020 den 16.51, jessie skrev:

Oj, interessant. Høres ut som du kjenner meg. Kan du fortelle mer om meg og min omgangskrets? Siden du vet så mye mener jeg 🙂 Fikk meg en god latter. Elsker mennesker som er så lite intelligente at de ikke klarer å si noe normalt eller fornuftig, så bare fortsett så jeg kan le litt mer 🙂 

Måten du svarer på, forteller meg at du har nervøs latter og at ditt forsvar oser av usikkerhet. 
 

Jeg har nok både høyere utdannelse og høyere intelligens enn deg. Så spar bekymringene til deg selv du😉

Kos deg med KlissKlass (som sikkert får/har en bror som heter Leon og Liam)

Anonymkode: ab147...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Måten du svarer på, forteller meg at du har nervøs latter og at ditt forsvar oser av usikkerhet. 
 

Jeg har nok både høyere utdannelse og høyere intelligens enn deg. Så spar bekymringene til deg selv du😉

Kos deg med KlissKlass (som sikkert får/har en bror som heter Leon og Liam)

Anonymkode: ab147...401

Du er jo bare pinlig, har kanskje et kjipt liv siden du er så bitchy

Anonymkode: 6c4b8...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere utdannelse har du muligens (selv om jeg ikke tror på det), men normal folkeskikk har du aldri blitt lært. Høyere utdannelse er ikke det samme som høy intelligens 🙂 Bare at du tror det sier jo en del om deg som person. Synes bare synd på deg, finnes ikke bekymret for deg, så det må du ikke tro.  Har høy utdannelse jeg og, men ville aldri finne på å "skryte" av det slik du gjør. Bare det vitner jo om lav selvtilitt som du gjør om til "angrep" for rett og slett ingenting. Men dette blir det siste jeg skriver til deg, vil ikke svare på flere "angrep" av en som gjemmer seg anonymt bak et tastatur og spyr ut av seg "dritt" fordi hun har det vanskelig i livet sitt og må "angripe" mennesker som spør om barnenavn. Du er jo rett og slett så ufin at jeg kan ikke annet enn å synes synd på deg for det vitner jo om at du ikke har det bra med deg selv. JADA, jeg vet du kommer til å svare på dette, men du vil ikke få flere svar fra meg. JADA, vet du ikke liker det for du ønsker jo å oppnå oppmerksomhet stakkars. MEN det kommer du ikke til å få fra meg. Jeg vil ikke engang lese kommentarene dine, for du har ingenting fornuftig eller rasjonelt å komme med. Håper virkelig ikke du snakker sånn til mennesker som er rundt deg for da må du være veldig dårlig likt. HA DET BRA, nå skal jeg kose meg med baking med barn og mann 🙂 LIVET ER HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Måten du svarer på, forteller meg at du har nervøs latter og at ditt forsvar oser av usikkerhet. 
 

Jeg har nok både høyere utdannelse og høyere intelligens enn deg. Så spar bekymringene til deg selv du😉

Kos deg med KlissKlass (som sikkert får/har en bror som heter Leon og Liam)

Anonymkode: ab147...401

Du får kose deg med Kari og Ola du (barna dine)

Anonymkode: ecd56...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo bare pinlig, har kanskje et kjipt liv siden du er så bitchy

Anonymkode: 6c4b8...b1c

Kan ikke forstå at det skal være mulig å svare så aggressivt på et spørsmål om barnenavn slik den anonyme du siterer gjør. Takk for støtten 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 16.04, jessie skrev:

Kan ikke forstå at det skal være mulig å svare så aggressivt på et spørsmål om barnenavn slik den anonyme du siterer gjør. Takk for støtten 🙂

👍

Anonymkode: 6c4b8...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.10.2020 den 11.46, Anonym bruker skrev:

Måten du svarer på, forteller meg at du har nervøs latter og at ditt forsvar oser av usikkerhet. 
 

Jeg har nok både høyere utdannelse og høyere intelligens enn deg. Så spar bekymringene til deg selv du😉

Kos deg med KlissKlass (som sikkert får/har en bror som heter Leon og Liam)

Anonymkode: ab147...401

Se her ja, kom et smart lite troll ut fra hulen sin i dag også. Er jo alltid overbevisende med folk som mener de er smartere enn andre. 

Anonymkode: bcd87...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 15.58, jessie skrev:

Høyere utdannelse har du muligens (selv om jeg ikke tror på det), men normal folkeskikk har du aldri blitt lært. Høyere utdannelse er ikke det samme som høy intelligens 🙂 Bare at du tror det sier jo en del om deg som person. Synes bare synd på deg, finnes ikke bekymret for deg, så det må du ikke tro.  Har høy utdannelse jeg og, men ville aldri finne på å "skryte" av det slik du gjør. Bare det vitner jo om lav selvtilitt som du gjør om til "angrep" for rett og slett ingenting. Men dette blir det siste jeg skriver til deg, vil ikke svare på flere "angrep" av en som gjemmer seg anonymt bak et tastatur og spyr ut av seg "dritt" fordi hun har det vanskelig i livet sitt og må "angripe" mennesker som spør om barnenavn. Du er jo rett og slett så ufin at jeg kan ikke annet enn å synes synd på deg for det vitner jo om at du ikke har det bra med deg selv. JADA, jeg vet du kommer til å svare på dette, men du vil ikke få flere svar fra meg. JADA, vet du ikke liker det for du ønsker jo å oppnå oppmerksomhet stakkars. MEN det kommer du ikke til å få fra meg. Jeg vil ikke engang lese kommentarene dine, for du har ingenting fornuftig eller rasjonelt å komme med. Håper virkelig ikke du snakker sånn til mennesker som er rundt deg for da må du være veldig dårlig likt. HA DET BRA, nå skal jeg kose meg med baking med barn og mann 🙂 LIVET ER HERLIG!

Høy utdannelse har du ikke. Jeg tipper maks videregående. Måten du formulerer svarene dine, måten du resonnerer på og ikke minst grammatikken, kan avsløre såpass. 
 

 

Anonymkode: ab147...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høy utdannelse har du ikke. Jeg tipper maks videregående. Måten du formulerer svarene dine, måten du resonnerer på og ikke minst grammatikken, kan avsløre såpass. 
 

 

Anonymkode: ab147...401

Og dine svar avslører ikke veldig mye flatterende om deg.
Jeg regner med at du bare er ute etter å krangle, så irriterer meg at jeg biter på et så sørgelig forsøk. Men jeg er ferdig med å gi deg oppmerksomhet for nå, ser deg sikkert snart i en eller annen tråd regner jeg med.

Anonymkode: 6c4b8...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2020 den 17.59, Anonym bruker skrev:

Og dine svar avslører ikke veldig mye flatterende om deg.
Jeg regner med at du bare er ute etter å krangle, så irriterer meg at jeg biter på et så sørgelig forsøk. Men jeg er ferdig med å gi deg oppmerksomhet for nå, ser deg sikkert snart i en eller annen tråd regner jeg med.

Anonymkode: 6c4b8...b1c

Hehe, tenkte meg det ja.

B1c er deg selv, Jessie. Er ikke lov å svare som anonym på egen tråd vet du. At du gir støtte til deg selv i tillegg, understreker poenget mitt. 

Anonymkode: ab147...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, tenkte meg det ja.

B1c er deg selv, Jessie. Er ikke lov å svare som anonym på egen tråd vet du. At du gir støtte til deg selv i tillegg, understreker poenget mitt. 

Anonymkode: ab147...401

Er du alltid så konspiratorisk?

Anonymkode: 6c4b8...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2020 den 11.14, Anonym bruker skrev:

Gjør det enkelt, så han slipper å stave det. 
 

 Niklas = Klissklass

Nikolas er penere, men det blir minst pent med C. 
 

Nikolai er best. Ikke samme ressurssvake stempel

Anonymkode: ab147...401

Haha! Jeg tenker også alltid klissklass når jeg hører Niklas 🤣🤣🤣🤣 
Nikolas er ikke mye bedre da. 

Anonymkode: 2555e...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Av en eller annen grunn kan jeg ikke fordra navnet Niklas, mens Nicolas synes jeg er kjempefint (liker Nicholas også). Vet ikke hva det er som gjør dem så forskjellige, men får helt ulike assosiasjoner. 

Anonymkode: 8b6a3...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...