Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #26 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er å ytre en mening. Dette er ikke å ytre en mening: Hva tenkte du når du skrev dette? Anonymkode: 326f5...3fe Jeg tenkte ‘hvorfor gidder hun å la det gå inn på seg?’ Anonymkode: 25e9b...c76
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #27 Skrevet 11. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det slutter ikke å være et personangrep fordi du sier det ikke er dét. Ikke ta dette ille opp, men du er jo en av de idiotene uten evne til å diskutere som henger her inne. De som bare vil krangle, din mening betyr ingenting. Ikke personangrep altså. Anonymkode: bb579...f34 Og du er opprørt over at andre setter på hashtagger som de ikke kan stå inne for? Hva sier ditt angrep på meg og mine meninger om deg? Gir det inntrykk av at du er et raust og inkluderende menneske? Anonymkode: 25e9b...c76
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #28 Skrevet 11. oktober 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gir det inntrykk av at du er et raust og inkluderende menneske? Anonymkode: 25e9b...c76 Se der ja. Du kom for å angripe, klandre, hakke på. Det var målet ditt. Påhopp på person heller enn å diskuter sak. Katten er ute av sekken i alle fall. Anonymkode: 326f5...3fe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #29 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og du er opprørt over at andre setter på hashtagger som de ikke kan stå inne for? Hva sier ditt angrep på meg og mine meninger om deg? Gir det inntrykk av at du er et raust og inkluderende menneske? Anonymkode: 25e9b...c76 Skal du torpedere denne tråden og? Du er utrolig slitsom Anonymkode: f9b84...7cd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #30 Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kutt ut a. Du lever livet ditt uten å mene noe om noe som står i media? Trolig er du da en av hønene jeg irriterer meg over. Kudos til deg som klarer å leve uten å la deg påvirke av noe. Sikkert deilig å være så enkel. Anonymkode: bb579...f34 Jeg mener mye om mange ting, men jeg klarer ikke bli forbannet over bilder i sosiale medier. Hvorfor lar du dette ta kontroll? Anonymkode: 9baef...48e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #31 Skrevet 11. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og du er opprørt over at andre setter på hashtagger som de ikke kan stå inne for? Hva sier ditt angrep på meg og mine meninger om deg? Gir det inntrykk av at du er et raust og inkluderende menneske? Anonymkode: 25e9b...c76 Jeg bruker din egen teknikk på deg, synes du det er ubehagelig å møte seg selv i døra? Anonymkode: bb579...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå