Gå til innhold

Er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Men har dårlig personlighet. Blir fort irritert og er deprimert. Ja, jeg opplever ofte interesse fra det motsatte kjønn men er jomfru. Da jeg er redd for denslags nærhet og jeg er livredd for å bli gravid. 
Jeg vet jo ikke om jeg synes selv jeg er penere enn jeg egentlig er, men ser tydeligvis bra ut siden jeg får oppmerksomhet fra menn alle steder jeg er. Er ikke på byen lenger så det blir mindre av sånt. Men det var en intil i fjor som prøvde seg på meg i 1 år. Jeg prøvde å få følelser men gikk ikke. Startet mer at han kom innom jobben, jobbet deltid i butikk. 
Har blitt stoppet på gaten, 1 gang i Trondheim og 1 i Oslo i fjor. Av menn som spør om jeg vil være med på kafe, de måtte visst bare stoppe meg for jeg så bra ut. Jeg fikk såklart angst og sa jeg hadde kjæreste. 
Føler ikke jeg ser ung ut for alderen, er 29. Men ble tatt for å være 23 her en dag. Ble stoppet av noen «selgere» eller hva det var, sånne som står utenfor butikkene og stopper tilfeldige. Jeg skulle få gå gjennom noe spørreskjema men en måtte være 26 for å svare på det. Jeg ble såklart bare glad og gikk videre..lot dem tro jeg var under 26. Det var ikke jeg som sa jeg var 23. Hun sa bare «så har vi noen spørsmål men man nåværende 26 for å svare på de» 

Anonymkode: 6b1ef...56f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er pen, jeg er veldig lik min bestemor og hun er veldig pen!  Så da må jo jeg være pen. 😄

Anonymkode: 32006...740

Skrevet

Hva er å være pen da? Det er en definisjon som kan snakkes opp og ned, fram og tilbake og over og rundt flere ganger og det er smak og behag fra alle individer som skal høres 🤣 

Jeg er ikke sånn Barbiepen, med langt hår og sminke i alle retninger. Jeg er normal søt og blir penere om jeg har på litt sminke. Gidder ikke male meg, blir bare litt på brun og vipper liksom. Håret striper jeg og jeg lar det henge naturlig. 

Kjæresten synes jeg er søt, han har sagt det. Han har også brukt ordet fin. "Jeg er så heldig som har så fin ei dame" sa han en gang. Han mener det jo han, ut i fra hans smak, men spør du en annen kan han si noe annet. 

Jeg synes sjelden folk er stygge. Alle har noe pent 🤗

Anonymkode: acfd5...5ac

Skrevet

Samboer sier at jeg er verdens vakreste. Resten av folk jeg kjenner mener jeg er ca 1-2 på skala fra 1 til 10. Jeg er enig med de siste. Stygg som nøkken, og ikke så mye å få gjort med det.

Anonymkode: 12250...a65

Skrevet

Pen nok med sminke. Fugleskremsel uten. 

Men i øynene til barna mine er jeg alltid pen. Og det er det som teller. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samboer sier at jeg er verdens vakreste. Resten av folk jeg kjenner mener jeg er ca 1-2 på skala fra 1 til 10. Jeg er enig med de siste. Stygg som nøkken, og ikke så mye å få gjort med det.

Anonymkode: 12250...a65

Kjærlighet gjør svaksynt 😘

Anonymkode: 55695...cde

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser på meg selv som helt normal utseendemessig. Men jeg får høre at jeg er pen innimellom, senest i forrige uke.

Men selve det ytre er egentlig ikke så viktig, det er langt viktiger hvilken person man er, hva man utstråler av vennlighet og godhet, hvilken kroppsholdning man har, om man er noenlunde fornøyd med seg selv. Da kan hvem som helst bli vakre i mine øyne :)

Anonymkode: e22ea...85b

Vet du, det er helt sant. Det er ingenting som er så lite flatterende som pene menn som er arrogante og viser så tydelig at de tror de er guds gave til kvinner. Nå er jeg selv gift med en veldig pen mann, som altid får lange blikk etter seg, men han er og har altid vært veldig jordnær. Jeg må innrømme at jeg ble betatt av utseendet hans første gang vi møttes, men hadde fort sett en annen vei hvis han var av den arrogante typen.

Anonymkode: f0d52...5f7

Skrevet
On 10/11/2020 at 1:03 AM, Anonym bruker said:

Syns andre det samme som deg? 

Anonymkode: db3c5...e19

helt okey :) verken stygg eller pen

Anonymkode: 38f58...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...