Gå til innhold

Er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns andre det samme som deg? 

Anonymkode: db3c5...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg er en grå mus som folk ikke legger merket til. Nylig begynt å bruke litt sminke i en alder av 30 år,å da ser jeg hvertfall litt bedre ut å får litt mer oppmerksomhet.

Anonymkode: 3ecbd...038

Skrevet

Jeg var pen, men nå er jeg nok mer normal. Og ja, andre mente det samme, fikk høre det fra alle mulige folk hvor pen jeg var.

Anonymkode: b4fec...c05

Skrevet

Jeg får alltid komplimenter på at øynene, munnen og håret er nydelig, og at jeg er pen men jeg ser ikke det selv. Så jeg ville svart, nei jeg er ikke pen.

Anonymkode: 9f012...b5f

Skrevet

Eg får nesten aldri kompliment, men syns sjølv eg er pen. 

Anonymkode: b9281...6b5

Skrevet

Nei. Jeg var det i min ungdom, men nå er jeg ikke det. Min mann sier jeg er pen, og flere av ungenes venner (16-20 år) har sagt det, både til dem og meg personlig. Men jeg tror kanskje at de som sier jeg er det, mener det fordi de ser på personlighet, og blir blind for utseende. For jeg prøver bestandig å være snill mot andre, og er blid og hyggelig mot alle.

Anonymkode: 4d429...3c8

Skrevet

Nei. Grov, stor og har stygge tenner. Stor nese. Visstnok litt fint hår. 

Anonymkode: ca1c6...a97

Skrevet

Jeg ser på meg selv som helt normal utseendemessig. Men jeg får høre at jeg er pen innimellom, senest i forrige uke.

Men selve det ytre er egentlig ikke så viktig, det er langt viktiger hvilken person man er, hva man utstråler av vennlighet og godhet, hvilken kroppsholdning man har, om man er noenlunde fornøyd med seg selv. Da kan hvem som helst bli vakre i mine øyne :)

Anonymkode: e22ea...85b

Skrevet

Jeg har blitt ansett for å være det. Men som 43 åring opplever jeg hverken blikk eller komplimenter. Jeg føler meg usynlig

Syns igrunn jeg ser helt grei ut i speilet, men ser på bilder og filmklipp at det er lite klassisk skjønnhet over meg

Anonymkode: f505a...7b5

Skrevet

Nei, er nok ikke det. Men har seilt litt på sjarmen gjennom livet. 

Anonymkode: 7042a...0ec

Skrevet

Jeg er pen, men tjukk, og da blir det ikke noe av sånt 🤷‍♀️

Skrevet

Ja, jeg er pen.

Anonymkode: 439bd...96f

Skrevet

Kommer veldig an på dagsformen føler jeg. Synes selv jeg er pen :) Men så ser jeg noen ganger på bilder andre har tatt av meg og begynner å grine. 😂🙈

Skrevet

Syns selv jeg er ganske all right. Noen dager pen, andre dager nokså tragisk. 

Men det komplimentet jeg oftest får, er ordet «vakker». Noe som føles litt rart. 

Anonymkode: 55695...cde

Skrevet

Ja, synes det selv og får høre det av andre. Stort søtt fornøyd.

Anonymkode: e2a17...490

Skrevet

Vet ikke om pen er den riktige beskrivelsen på meg. Jeg er vel mer deilig. 

Anonymkode: 9c9db...c20

Skrevet

Nope. Ser ut som et takras,  men heldigvis skal det ikke mye til for å pynte på en trillebår ( som min mor har prøvd å oppmuntre meg med siden jeg var liten )

Anonymkode: c4f80...6b1

Skrevet

Nei!

Skrevet

Jeg er pen nok. Mannen sier aldri at jeg er pen, men han liker ikke at jeg angivelig får oppmerksomhet fra andre menn. Jeg legger ikke merke til det selv. (Typ; på byen) 
Jeg får ofte kompliment fra andre, men jeg føler meg ikke pen. Ikke føler jeg at det er viktig å være pen heller. Men jeg er blid og glad og morsom, da blir man automatisk oppfattet på en positiv måte. 

Anonymkode: b1e4e...c37

Skrevet

Jeg vet ikke. Synes selv jeg ser Ok ut, og mannen min sier hele tiden at jeg er verdens peneste. Jeg vet jeg holder meg godt og ser ung ut for alderen (42), men jeg har ikke opplevd at noen har vært tiltrukket av meg (som jeg har merket) eller fått komplimenter ut av det blå  

Barna mine og søsteren min sier også jeg er pen, men det «gjelder» vel heller ikke! 😉

Anonymkode: b5588...de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...