Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #26 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg trillet mer enn jeg hadde forestilt meg, fikk fødelsdepresjon og jeg ble helt sprø av å bare være inne, det eneste som hjalp litt var å trille lange turer. Så jeg trillet flere timer hver enste dag de første 4 månedene, selv på de kaldeste dagene med snø og sludd. Hadde jeg ikke hatt fødselsdepresjon hadde jeg nok kost meg mer inne. Anonymkode: d32e6...225
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #27 Skrevet 12. oktober 2020 On 10/9/2020 at 10:13 PM, Anonym bruker said: Eller finnes det noen som triller minimalt? Anonymkode: 70821...b78 trillet bare litt, han sovna med engang som liten, så gadd ikke gå mer da Anonymkode: 8a66b...a4e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #28 Skrevet 12. oktober 2020 På 9.10.2020 den 23.52, Pobie skrev: Har alltid gått mye for å komme meg på butikken osv, og pleier å gå tur bare for å gå tur, så etter at babyene kom blir de jo med i vogna siden de ikke kan bli hjemme alene. Men går ikke tur med babyen bare for å trille på babyen, og går ikke bare for at babyen skal få sove. Nei, bedre å la dem skrike seg i søvn. Anonymkode: 9c46e...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå