Gå til innhold

Hei! Jeg har et stort problem:


Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du spiser kristenfisk? Kanskje det er årsaken til at du er så dum?? Og nei, det er ikke et personangrep. Jeg holder meg til saken!

Anonymkode: 97bb7...843

:roll:

Anonymkode: 22001...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke rosenkål. Har antakelig intoleranse. Men jeg vil ikke sjekke det. Gulrot?

Anonymkode: 97bb7...843

Djevelpenis? Nei, vet du hva.

Skrevet
12 minutter siden, sug lut skrev:

Djevelpenis? Nei, vet du hva.

Den er ikke krenkende hvis den plasseres i riktig vinkel. 

Skrevet
5 minutter siden, Pashla skrev:

Den er ikke krenkende hvis den plasseres i riktig vinkel. 

Det var jammen godt du sa, for jeg tenkte et øyeblikk at vi kunne erstattet lysene med gulrøtter i toget. Både med tanke på brannfare, giftig os fra lysene og det uheldige signalet det sender om bruk av ikkefornybare lyskilder. Pastinakk blir kanskje ikke noe bedre? 

Skrevet
2 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Det var jammen godt du sa, for jeg tenkte et øyeblikk at vi kunne erstattet lysene med gulrøtter i toget. Både med tanke på brannfare, giftig os fra lysene og det uheldige signalet det sender om bruk av ikkefornybare lyskilder. Pastinakk blir kanskje ikke noe bedre? 

Huff, nei. Bleik djevlepikk, enda verre. Hva med agurk? Det er religionsnøytralt å bære Hulk-pikk i toget! 

Skrevet
14 minutter siden, Pashla skrev:

Huff, nei. Bleik djevlepikk, enda verre. Hva med agurk? Det er religionsnøytralt å bære Hulk-pikk i toget! 

Enkelte Marvel-fans vil muligens være uenig med deg i hvorvidt det er et livssyn, men for meg går det greit. Det er også en mulighet å gå for kålrabi. C-vitaminer i vintermørket og ingen mulighet for at gale vinkler kan gi uønsket assosiasjoner. 

Skrevet
32 minutter siden, Pashla skrev:

Den er ikke krenkende hvis den plasseres i riktig vinkel. 

Hva mener du med vinkel? Og hvordan kan den være mindre krenkende av det? Hvis jeg peker på et spebarn med den, er den fremdeles ukrenkende? Jeg påberoper meg personangrep, men er bare glad til, for det er bedre at jeg lider enn at noen andre skal.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke rosenkål. Har antakelig intoleranse. Men jeg vil ikke sjekke det. Gulrot?

Anonymkode: 97bb7...843

Eg kjenner ei som er allergisk mot gulrot så det går ikkje. Blåbær? 

Skrevet
20 timer siden, Himmel og hav skrev:

Jeg er veganer. Jeg vil ha meg frabedt at det synges om fisk i luciatoget. Jeg foreslår rosenkål. Det finnes sikkert noen livssynsnøytrale sanger om rosenkål. 

Rosenkål? Hvordan tror du Jolenek har det når du vil latterliggjøre fargen på øynene hans? Dessuten har jeg dysplasi og har store problemer med å lese innlegget ditt når du skriver så lange ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...