Gå til innhold

Hei! Jeg har et stort problem:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men i dette hovedinnlegget akter jeg å skrive noe bagatellmessig og litt generelt, som egentlig ikke berører problemet. F eks fikk jeg en rar melding av moren min på sms, eller jeg er i dårlig form på jobb noen ganger. Eller noen barn i nabolaget er frekke i munnen. Kanskje har mannen min brukt vipps midt på natten. 

Når dere begynner å sende inn tips om hvordan jeg kan fikse disse (ganske små) problemene, kan jeg først avvise alle tips, ett for ett, med en begrunnelse som gradvis avdekker litt og litt av hovedproblemet. Underveis sørger jeg for å fornærme alle som svarer, jeg vrir på det de sier og smeller tilbake. Tror du for eksempel barna mine kan velge venner på øverste hylle, her bor ikke flere enn at man må leke med de frekke barna også! Og når jeg er dårlig på jobben kan jeg da ikke sykmelde meg, jeg har ikke råd til å være syk med all den gjelda jeg har! Og den meldinga fra mamma og den vippsinga til mannen, det er bare én av hundre ganger de har oppført seg sånn, jeg er så lei av bebreidelsene hennes og pengeforbruket hans. Skal jeg bare la ham svi av alt vi eier på tull og tøys? Og hva om han har en elskerinne?

Da begynner dere å være litt furtne tilbake, og sier at jeg ikke vil ha råd og at jeg oppfører meg som et fjols og en surpomp. Jeg blir rasende og sier at det jammen ikke er rart det fins mobbing i skolene, så slemme som voksne folk er. Håper dere ikke har barn! I alle fall håper jeg barnevernet henter dem, for dere er ikke kompetente til å oppdra barn!

I de følgende svarene sier alle sammen bare "herregud" og påstår at jeg overreagerer. Og så rapporterer noen meg for personangrep, og da blir et par kommentarer slettet fordi jeg kalte noen ei megge.

Ja ja, det var i alle fall godt å få det ut. Rådene jeg fikk kan jeg uansett ikke bruke til noe, jeg er for glad i offerrollen min.

Anonymkode: 47d2a...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å angripe andre istedenfor å ta ansvar for eget liv er kanskje enklere for deg, men du blir aldri lykkelig av det.

Kanskje en idé å søke hjelp slik at du kan komme deg ut av en rolle som tydeligvis er destruktiv for deg. Du høres deprimert ut, det kan du få hjelp for.

Anonymkode: 3f511...b53

Skrevet

Du glemte mannen, som dersom han hadde fått vite det, ble såret da noen mente det var usexy med truser. 

Ellers en herlig oppsummering. 

Skrevet

Haha! Og så sier vi at du skal kaste ut mannen din!

Anonymkode: 11495...68b

Skrevet

Jeg er ikke HI. Av og til trenger jeg hele livshistorien til HI for å kunne svare på noe som helst. Noen ganger trenger jeg ikke en eneste historie, men velger å svare på noe helt annet. Alt fra skrivefeil til at HI er dum og mener hun fortjener medalje. Det er ikke relevant for det hun spør om, men jeg må svare på noe det ikke spørres om, for det er mye viktigere å svare på det enn det som egentlig er av interesse å svare på. Hvis HI da svarer at problemet ikke kan løses på den måten jeg mener det kan løses på, så blir jeg 3 år og hun får ikke komme i bursdagen min! Og så må jeg lage et eget innlegg hvor jeg rett og slett aper etter de innleggene jeg ikke liker fordi jeg er så kul!

Anonymkode: 97bb7...843

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg derimot velger ut et random innlegg med en setning jeg kan føle meg krenket over. Spinner så videre en helt egen fornærmet tråd i tråden basert på hva denne person helt sikkert mente med det, men ikke skrev. Avslutter med lille venn og kjære deg. 

Anonymkode: 25c0d...2f8

Skrevet (endret)

Jeg sier at du må lære deg å skrive korrekt norsk. Jeg gidder ikke finne noen feil i innlegget ditt, men er helt sikker på at du har noen sånn ellers, så bare ta deg sammen👍🏻

Endret av Den perfekte mor, påan igjen
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

På huet og rævva! 

Skrevet

Du er for mye på forum om du skjønte noe som helst av det der!

Anonymkode: bf9d4...b7c

Skrevet

Ja, særlig! Dette er helt klart et trolleinnlegg! Rapportert!

Anonymkode: e6634...064

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, særlig! Dette er helt klart et trolleinnlegg! Rapportert!

Anonymkode: e6634...064

Jeg dauer 😂 

Skrevet
15 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jeg sier at du må lære deg å skrive korrekt norsk. Jeg gidder ikke finne noen feil i innlegget ditt, men er helt sikker på at du har noen sånn ellers, så bare ta deg sammen👍🏻

Nå synes jeg du spårer av diskusjånen. Avspåring er ikke låv. Nei, åene mine er ikke skrivefeil eller dialekt. Nåen har sølt pårtvin på tasten mellåm i åg p så den virker ikke. Det tas altfår lite hensyn til de av åss såm har en eller flere klissete taster. Tenk på det før du påster.

Skrevet

Er Megge guttenavn eller jentenavn? 🤔

Anonymkode: e14dd...640

Skrevet

Jeg for min del er helt ute av stand til å lese humor, ironi og sarkasme i innlegg her inne, og tar derfor alt bokstavelig. Derfor synes jeg ikke det du skriver er det minste morsomt og angriper deg for å skjule min egen usikkerhet og totale mangel på selvinnsikt.

Anonymkode: fcf27...b3b

Skrevet

Deg har jeg irritert meg over et par ganger ja!

😂

Anonymkode: b10f9...7ef

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å angripe andre istedenfor å ta ansvar for eget liv er kanskje enklere for deg, men du blir aldri lykkelig av det.

Kanskje en idé å søke hjelp slik at du kan komme deg ut av en rolle som tydeligvis er destruktiv for deg. Du høres deprimert ut, det kan du få hjelp for.

Jeg kan ikke få hjelp med depresjonen min, for det går ikke buss til psykologen her jeg bor! Tror du alle bor i Oslo, eller!!? 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke få hjelp med depresjonen min, for det går ikke buss til psykologen her jeg bor! Tror du alle bor i Oslo, eller!!? 

Da er du ikke deprimert nok tenker jeg. Hadde du villet hadde du kommet deg dit!

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er du ikke deprimert nok tenker jeg. Hadde du villet hadde du kommet deg dit!

Det er mammas feil at jeg er deprimert, så.

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, hvis ikke jeg tar helt feil så var dette innlegget ment som satire.

Anonymkode: 32122...2dc

Skrevet
6 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Jeg dauer 😂 

Jeg og 🙂 

Anonymkode: 32122...2dc

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er Megge guttenavn eller jentenavn? 🤔

Jentenavn så klart. Gutteversjonen er Jolenek

Skrevet
På 8.10.2020 den 16.57, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke HI. Av og til trenger jeg hele livshistorien til HI for å kunne svare på noe som helst. Noen ganger trenger jeg ikke en eneste historie, men velger å svare på noe helt annet. Alt fra skrivefeil til at HI er dum og mener hun fortjener medalje. Det er ikke relevant for det hun spør om, men jeg må svare på noe det ikke spørres om, for det er mye viktigere å svare på det enn det som egentlig er av interesse å svare på. Hvis HI da svarer at problemet ikke kan løses på den måten jeg mener det kan løses på, så blir jeg 3 år og hun får ikke komme i bursdagen min! Og så må jeg lage et eget innlegg hvor jeg rett og slett aper etter de innleggene jeg ikke liker fordi jeg er så kul!

Hva mener du, er det plutselig greit når fire menn og en kvinne, alle med ståpikk (eller ereksjon, som jeg foretrekker å si) glaner på en liten baby? Det blir faktisk ikke bedre av at babyen er gjort av tre, nei! Menn (og damer med ståpikk) er grusomme! 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du, er det plutselig greit når fire menn og en kvinne, alle med ståpikk (eller ereksjon, som jeg foretrekker å si) glaner på en liten baby? Det blir faktisk ikke bedre av at babyen er gjort av tre, nei! Menn (og damer med ståpikk) er grusomme! 

Hvis mannen din har vært utro, så gå fra han eller lev med deg! Enkelt og greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...