Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #26 Skrevet 8. oktober 2020 Du finner ei rynke og da må det gift til. Du snakker om å eldes med verdighet. Anonymkode: 6f712...f84
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #27 Skrevet 8. oktober 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du finner ei rynke og da må det gift til. Du snakker om å eldes med verdighet. Anonymkode: 6f712...f84 Gift? Jeg ønsker forslag til en god krem eller hudpleiebehandling... jeg har tørr hud, så huden min trenger en god krem som gir bra fukt. Har fått et tips til det over her. Noen greier jo faktisk svare på det en spør etter. Anonymkode: 9cb69...d85
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #28 Skrevet 8. oktober 2020 Sjekk ut putevar i silke! Anonymkode: 34841...343
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #29 Skrevet 8. oktober 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sjekk ut putevar i silke! Anonymkode: 34841...343 Det skal jeg gjøre! Takk for tips! Anonymkode: 9cb69...d85
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #30 Skrevet 8. oktober 2020 Hver kveld smører jeg inn hendene, ansiktet, halsen og ned mellom brystene med håndkrem (bruker atrix fra europris). Etter jeg begynte med det, har jeg fått mindre av disse nattrynkene, som jeg kaller det. Pleide å ha det mellom brystene og i halsgropa. Ikke noe andre enn meg la merke til, men det fikk meg til å innse at huden min prøvde å fortelle meg noe. Og siden jeg egentlig ikke er forfengelig, ble det håndkremen som ble utprøvd. Anonymkode: 8ec79...447
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #31 Skrevet 8. oktober 2020 Tror ikke folk skjønner hva du mener her, hi. Men jeg gjør. Jeg kan også få sånne rynker eller bretter i fjeset, på brystet eller halsen. Vet dessverre ikke hvorfor, men skjer alltid når jeg har lagt på magen, eller sammenkrøllet på siden. Det eneste årsaken jeg kan komme på, er at jeg har mer vann i kroppen nå enn før, og at jo eldre man blir, jo mer slapp i huden blir man. Og summen av dette er at det tar lengre tid for huden å rette det ut igjen. Hvor gammel er du, hi? Anonymkode: 5bf3d...5bb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #32 Skrevet 8. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke når jeg ligger i samme stilling hver natt... det blir jo til slutt en permanent brett der. Tenkte på hudkremer eller behandlinger som kan hjelpe. Anonymkode: 9cb69...d85 Alle snur seg mye i løpet sv natten, med mindre de er sterkt overvektige og ikke klarer Anonymkode: 26662...3f3
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #33 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hver kveld smører jeg inn hendene, ansiktet, halsen og ned mellom brystene med håndkrem (bruker atrix fra europris). Etter jeg begynte med det, har jeg fått mindre av disse nattrynkene, som jeg kaller det. Pleide å ha det mellom brystene og i halsgropa. Ikke noe andre enn meg la merke til, men det fikk meg til å innse at huden min prøvde å fortelle meg noe. Og siden jeg egentlig ikke er forfengelig, ble det håndkremen som ble utprøvd. Anonymkode: 8ec79...447 Ah, skal prøve det også, takk! Anonymkode: 9cb69...d85
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #34 Skrevet 8. oktober 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke folk skjønner hva du mener her, hi. Men jeg gjør. Jeg kan også få sånne rynker eller bretter i fjeset, på brystet eller halsen. Vet dessverre ikke hvorfor, men skjer alltid når jeg har lagt på magen, eller sammenkrøllet på siden. Det eneste årsaken jeg kan komme på, er at jeg har mer vann i kroppen nå enn før, og at jo eldre man blir, jo mer slapp i huden blir man. Og summen av dette er at det tar lengre tid for huden å rette det ut igjen. Hvor gammel er du, hi? Anonymkode: 5bf3d...5bb 44 Anonymkode: 9cb69...d85
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #35 Skrevet 8. oktober 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle snur seg mye i løpet sv natten, med mindre de er sterkt overvektige og ikke klarer Anonymkode: 26662...3f3 Joda, men for det meste ligger jeg på en side. Våkner og sovner alltid på den siden. Og må også ligge sånn når senga fylles opp med unger i løpet av natta, ikke mye plass å snu seg på da😅 Anonymkode: 9cb69...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå