Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #26 Skrevet 2. oktober 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis ikke, hvorfor ikke? Jeg har ikke tatt den før, men vurderer å ta den i år, men er litt usikker. Anonymkode: 32f79...5c8 Jeg er i "mild" risikogruppe, kommer ikke til å ta vaksinen. Den siste gangen bommet de kraftig på stammen, og jeg ble syk likevel. Her må man vel også betale for den hvis man ikke er i høyrisikogruppa, og da gidder man i hvert fall ikke.
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. oktober 2020 #27 Skrevet 2. oktober 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme her, var "dausjuk" følte jeg selv av influensa en uke, så utviklet det seg til lungebetennelse og jeg ble lagt inn med intravenøs antibiotika, intravenøs væske og pustehjelp. Var skikkelig dårlig en stund, så ble jeg bedre, men det er nå 11 år siden og jeg har aldri blitt helt frisk. Fikk først diagnosen postviralt utmattelsessyndrom og etterhvert ME... Anonymkode: 79b9d...a07 Vet hvordan du har det! Klem! ❤️
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #28 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, Milfy Way skrev: Jeg er i "mild" risikogruppe, kommer ikke til å ta vaksinen. Den siste gangen bommet de kraftig på stammen, og jeg ble syk likevel. Her må man vel også betale for den hvis man ikke er i høyrisikogruppa, og da gidder man i hvert fall ikke. Hvis du er i en av risikogruppene som er listet opp, så må du ikke betale. Vet ikke hem du tenker på med høyrisiko gruppe? Hi Anonymkode: 32f79...5c8
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #29 Skrevet 2. oktober 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du er i en av risikogruppene som er listet opp, så må du ikke betale. Vet ikke hem du tenker på med høyrisiko gruppe? Hi Anonymkode: 32f79...5c8 Jeg har mild astma. Så har høyere risiko for senvirkninger som for eksempel lungebetennelse, men blir ikke prioritert sammen med andre som for eksempel har kreft, KOLS, hjerte- og karsykdommer, diabetes osv.
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #30 Skrevet 2. oktober 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har du ikke hatt influensa. Anonymkode: 1a5cf...321 Hvordan kan du påstå det så bastant? I likhet med andre virus, utarter influensa seg forskjellig fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #31 Skrevet 2. oktober 2020 Akkurat nå, Milfy Way skrev: Jeg har mild astma. Så har høyere risiko for senvirkninger som for eksempel lungebetennelse, men blir ikke prioritert sammen med andre som for eksempel har kreft, KOLS, hjerte- og karsykdommer, diabetes osv. Astma er jo en av risikogruppene, på lik linje med de andre tingene du nevner her. Anonymkode: 32f79...5c8
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #32 Skrevet 2. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Astma er jo en av risikogruppene, på lik linje med de andre tingene du nevner her. Anonymkode: 32f79...5c8 Siden det er mangel på vaksiner i år så vil de nok vurdere 80 år gamle Olga med hjertetrøbbel fremfor meg som ikke har vært sykmeldt de siste 6 årene og er forholdsvis ung.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #33 Skrevet 2. oktober 2020 20 hours ago, Anonym bruker said: Hvis ikke, hvorfor ikke? Jeg har ikke tatt den før, men vurderer å ta den i år, men er litt usikker. Anonymkode: 32f79...5c8 Ja Anonymkode: 8c832...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå