Gå til innhold

Crocs er trendy


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Glad mannen ikke henger her inne og at han ikke har lest denne nyheten på nettet. Hadde han gjort det hadde jeg fått høre det😅. Han har hatt flere par som jeg har kastet. Skopar han bare skulle bruke på terassen eller på campingen som vi låner hvert år. Problemet ble at han brukte skoene overalt , også til å male. Da kvittet jeg meg med skoene i skjul og skylte på unga (under tre år)🤣

Anonymkode: 5ac5d...530

De er jo geniale til å male i? Mener du han burde bruke andre sko til det? Fordi? 

Anonymkode: a960b...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er jo geniale til å male i? Mener du han burde bruke andre sko til det? Fordi? 

Anonymkode: a960b...246

Nei , geniale sko å male i. Men så bruker han mørke croks med lyse malingsflekker på butikken, når vi skulle hjem til folk og alt annet enn til hjemmebruk. Plutselig ble de stygge malingsskoene noe han skulle bruke over alt. Da måtte de forsvinne på mystisk vis.

 

 

Anonymkode: 5ac5d...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei , geniale sko å male i. Men så bruker han mørke croks med lyse malingsflekker på butikken, når vi skulle hjem til folk og alt annet enn til hjemmebruk. Plutselig ble de stygge malingsskoene noe han skulle bruke over alt. Da måtte de forsvinne på mystisk vis.

 

 

Anonymkode: 5ac5d...530

Men man har jo et par som brukes til maling da. Du kunne jo heller kjøpt et par til? Uansett ikke greit å kaste andres ting? Prater dere aldri sammen??

Anonymkode: a960b...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Oh, det var nesten glemt... Da skulle jo kjoler og topper ha slikt empirieliv, eller hva det nå het, så vi kunne leke greske gudinner. 

Det  var nok et par krenkefjes den gangen som ble spurt om de var i "lykkelige omstendigheter", og dermed sørget for at den trenden ga seg fort blandt folk flest. Husker jeg hadde noen slike store, brede strikkbelter selv. Fant de igjen i 2012 og brukte de hele svangerskapet - Det passet de best til. 

Nemlig! Alle ble jo seende gravide ut, selv de som egt var smale og slanke nok. Det er den rareste trenden hittil. Empireliv kan jo være fint, men den der tok det helt feil. Jeg minnes vagt at jeg hadde ett stk plagg som skulle være sånn - det klarte jeg aldri å få til så jeg kvittet meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sug lut skrev:

Men altså, nå over til prisen for verste trend, rent estetisk: Husker du den korte stunden en gang på tidlig 2000-tall da man skulle ha bredt belte oppunder puppestellet i stedet for i livet? En trend INGEN kledde, ikke de unge og lekre en gang? Sånn som til venstre her. https://fabafter40-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2010/10/obi-belts-spring-2015.jpg

Jeg synes de klærne var litt fine. Det jeg ikke liker er de sure modellene.

Anonymkode: b3ccf...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sug lut skrev:

Nemlig! Alle ble jo seende gravide ut, selv de som egt var smale og slanke nok. Det er den rareste trenden hittil. Empireliv kan jo være fint, men den der tok det helt feil. Jeg minnes vagt at jeg hadde ett stk plagg som skulle være sånn - det klarte jeg aldri å få til så jeg kvittet meg med det.

Jeg husker jeg hadde noe slikt jeg også. Plagget gjorde meg overhode ingen tjenester 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men man har jo et par som brukes til maling da. Du kunne jo heller kjøpt et par til? Uansett ikke greit å kaste andres ting? Prater dere aldri sammen??

Anonymkode: a960b...246

Hehe er du seriøs? Joda, han har hatt flere par. Nei vi prater aldri sammen. Jeg er stum og døv og han snakker ikke tegnspråk. 

Anonymkode: 5ac5d...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe er du seriøs? Joda, han har hatt flere par. Nei vi prater aldri sammen. Jeg er stum og døv og han snakker ikke tegnspråk. 

Anonymkode: 5ac5d...530

Ser for meg at dagen etter du har pælmet ut par nummer 15 så står par nummer 16 og 17 klare😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ser for meg at dagen etter du har pælmet ut par nummer 15 så står par nummer 16 og 17 klare😅

Så hvis han hater dine støvletter til 5000 så blir ikke du sur heller om de bare mystisk forsvinner? Fordi han synes de ser horete ut?

Anonymkode: a960b...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis han hater dine støvletter til 5000 så blir ikke du sur heller om de bare mystisk forsvinner? Fordi han synes de ser horete ut?

Anonymkode: a960b...246

Nå har det seg slik at jeg aldri ville kjøpt noe som kunne gått under kategorien "horete" når det gjelder støvletter. Det handler i grunn om hvem jeg er og den stilen jeg har. Hadde jeg derimot i vannvære kjøpt noen støvletter i "horestil" ( og hva er det du legger i ordet forresten?) så håper jeg og tror jeg at ved mannens hjelp så hadde skoene endt i søpla eller hos en annen eier. Hadde mannen min plutselig ment at mine helt klassiske støvletter så horete ut så hadde ikke problemet vært støvlettene altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har brukt crocs inne på jobb (jeg jobbet da i barnehage), jeg har også brukt " etterlignende merker av UGGS" inne i barnehagen. Som tøfler. Du ser meg ikke ute i det! Fordi, det er tøfler!

Anonymkode: 779ea...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå har det seg slik at jeg aldri ville kjøpt noe som kunne gått under kategorien "horete" når det gjelder støvletter. Det handler i grunn om hvem jeg er og den stilen jeg har. Hadde jeg derimot i vannvære kjøpt noen støvletter i "horestil" ( og hva er det du legger i ordet forresten?) så håper jeg og tror jeg at ved mannens hjelp så hadde skoene endt i søpla eller hos en annen eier. Hadde mannen min plutselig ment at mine helt klassiske støvletter så horete ut så hadde ikke problemet vært støvlettene altså 

Så når mener du det er Ok å kaste andres sko og klær?

Anonymkode: 379a9...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg har brukt crocs inne på jobb (jeg jobbet da i barnehage), jeg har også brukt " etterlignende merker av UGGS" inne i barnehagen. Som tøfler. Du ser meg ikke ute i det! Fordi, det er tøfler!

Anonymkode: 779ea...6cb

Jeg har ekte Uggs. Bruker dem når jeg måker snø og når jeg fryser på beina i akebakken eller på hytta. Varme og gode men ikke noe fottøy å bruke til hverdags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Jeg har ekte Uggs. Bruker dem når jeg måker snø og når jeg fryser på beina i akebakken eller på hytta. Varme og gode men ikke noe fottøy å bruke til hverdags

Jeg jobbet da i barnehage, så hadde ikke råd til ekte UGGs.

Vel, OK, brukte dem rundt campus ( studerte i UK)..

Anonymkode: 779ea...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobbet da i barnehage, så hadde ikke råd til ekte UGGs.

Vel, OK, brukte dem rundt campus ( studerte i UK)..

Anonymkode: 779ea...6cb

Skoene er altfor dyre og ikke verdt prisen sånn sett men de er ufattelig varme. Bruker de gjerne uten sokker også. Helt nydelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg har ekte Uggs. Bruker dem når jeg måker snø og når jeg fryser på beina i akebakken eller på hytta. Varme og gode men ikke noe fottøy å bruke til hverdags

Ingen burde støtte Uggs

Anonymkode: 50824...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen burde støtte Uggs

Anonymkode: 50824...5e2

Dette. Mange er så altfor uopplyste.

Anonymkode: d847d...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå har det seg slik at jeg aldri ville kjøpt noe som kunne gått under kategorien "horete" når det gjelder støvletter. Det handler i grunn om hvem jeg er og den stilen jeg har. Hadde jeg derimot i vannvære kjøpt noen støvletter i "horestil" ( og hva er det du legger i ordet forresten?) så håper jeg og tror jeg at ved mannens hjelp så hadde skoene endt i søpla eller hos en annen eier. Hadde mannen min plutselig ment at mine helt klassiske støvletter så horete ut så hadde ikke problemet vært støvlettene altså 

Det var et eksempel, du har hørt om det? Ikke sikkert mannen din er enig i alle dine kles/skovalg, men da er det altså greit at han i snik kaster det hvis han ikke liker det? Selv om du liker det? 

Anonymkode: a960b...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg har ekte Uggs. Bruker dem når jeg måker snø og når jeg fryser på beina i akebakken eller på hytta. Varme og gode men ikke noe fottøy å bruke til hverdags

https://www.google.com/amp/s/roysta16.wordpress.com/2016/01/05/en-sau-eller-ett-par-sko/amp/

Bare sånn til opplysning. 

Anonymkode: 1450f...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Forsåvidt. Jeg elsker crocs. Men har ikke crocs alltid vært en såkalt trend? De har liksom alltid blitt diskutert. Enten elsker man de, eller så hater man de. Okei, noen er sikkert likegyldig, men det er uansett noe som vil følge menneskeheten så lenge jeg lever i hvert fall. 

Anonymkode: 29341...727

Om de alltid har vært trendy vet jeg ikke noe om. Crocs er sikkert flott til sitt bruk. I mine øyne har det lite med trend å gjøre. Det er vel ett fottøy som man enten elsker eller hater. Jeg kjenner i grunn ingen som bruker skoen utenfor campingen eller hagen så i mine øyne er den til slikt formål. Jeg opplevde en gang noen som brukte crocs til bunad. Må innrømme at jeg tenkte mitt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Om de alltid har vært trendy vet jeg ikke noe om. Crocs er sikkert flott til sitt bruk. I mine øyne har det lite med trend å gjøre. Det er vel ett fottøy som man enten elsker eller hater. Jeg kjenner i grunn ingen som bruker skoen utenfor campingen eller hagen så i mine øyne er den til slikt formål. Jeg opplevde en gang noen som brukte crocs til bunad. Må innrømme at jeg tenkte mitt da. 

Jeg synes crocs er verdens styggeste sko, men de er alikevel 1000 ganger bedre enn Uggs, og jeg tenker mitt om de som går med Uggs

Anonymkode: 50824...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Om de alltid har vært trendy vet jeg ikke noe om. Crocs er sikkert flott til sitt bruk. I mine øyne har det lite med trend å gjøre. Det er vel ett fottøy som man enten elsker eller hater. Jeg kjenner i grunn ingen som bruker skoen utenfor campingen eller hagen så i mine øyne er den til slikt formål. Jeg opplevde en gang noen som brukte crocs til bunad. Må innrømme at jeg tenkte mitt da. 

Kanskje personen hadde vond fot eller noe? Jeg måtte bruke kun crocs en periode når jeg hadde operert foten, fikk ikke på meg annet, og måtte jo ha noe med såle på. Hvorfor bry seg med hva andre bruker? 

Anonymkode: a960b...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje personen hadde vond fot eller noe? Jeg måtte bruke kun crocs en periode når jeg hadde operert foten, fikk ikke på meg annet, og måtte jo ha noe med såle på. Hvorfor bry seg med hva andre bruker? 

Anonymkode: a960b...246

Akkurat til bunad finnes det fottøy som er innafor og uttafor altså. Personen hadde heller ingen skade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje personen hadde vond fot eller noe? Jeg måtte bruke kun crocs en periode når jeg hadde operert foten, fikk ikke på meg annet, og måtte jo ha noe med såle på. Hvorfor bry seg med hva andre bruker? 

Anonymkode: a960b...246

Der sa du det. Så veldig, veldig enig med deg 👍

Anonymkode: 29341...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Akkurat til bunad finnes det fottøy som er innafor og uttafor altså. Personen hadde heller ingen skade. 

Så om en har vond fot må man heller bli hjemme da eller? Det er faktisk ikke forbud mot crocs selv med bunad, personen kan fint hatt en god grunn. Spurte du?

Anonymkode: a960b...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...