Gå til innhold

Crocs er trendy


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Leser på VG at crocs er trendy nå. Virkelig? Det må da være verdens styggeste sko. Noen som har slått seg på crocs trenden her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, virkelig. Crocks har aldri vært, og kommer aldri til å ble, trendy. Crocks er forbeholdt mennesker som totalt mangler smak og stil. 

Anonymkode: b954b...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, virkelig. Crocks har aldri vært, og kommer aldri til å ble, trendy. Crocks er forbeholdt mennesker som totalt mangler smak og stil. 

Anonymkode: b954b...dbc

Tro det eller ei, de er visst trendy nå. Utrolig siden de er stygge som fy, men er visst behagelig å gå på da.

Anonymkode: 50824...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs er gull - de er uslitelige og geniale ute-inne-utoginn-sko til hagen og hytta. Og om de skulle bli trendy blant de unge så er det ikke det verste som kunne skje, de er gode å gå i, i det minste.

Anonymkode: d1aa2...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel ikke for utseendet eller trendfaktoren man bruker crocs, de er jo til sitt formål. Er man så snobbete at man ikke takler et par crocks brukt i egen hage og på hytta så har man et lite problem.

Anonymkode: a960b...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det vel ikke for utseendet eller trendfaktoren man bruker crocs, de er jo til sitt formål. Er man så snobbete at man ikke takler et par crocks brukt i egen hage og på hytta så har man et lite problem.

Anonymkode: a960b...246

Hva folk bruker på føttene i hagen bryr meg overhode ikke. Heldigvis. Her var saken at skoen visstnok er trendy. Overhode ikke snobberi som er greia 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! Endelig er jeg trendy jeg også! I alle fall inne i eget hus og på campingplasser og hotellrom. Ja litt utenfor huset også forresten, kan godt rusle ut på verandaen med crocsa mine. Jeg elsker dem til mitt bruk, men fine er de ikke. Det er vel mye stygt eller rart som har vært trendy gjennom tidene. Crocs er sikkert ikke det værste. 

Anonymkode: e2d62...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu🥳! Da er jeg endelig trendy! Har et par stående på jobb, og et par hjemme. De er sykt gode å gå i, da spiller det liten rolle hvordan de ser ut.

Anonymkode: 3e160...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tenåring på 90-tallet så vil jeg si at vi var igjennom et par tvilsomme trender da og, minnes jeg. Nevner i fleng Buffalo, øyenbryn, choker, flanell, mm 🙈 Nå trender liksom verdens styggeste joggesko, addidas sandaler og joggebukser (og crocs). 

Nå kan jeg fint lite om mote, men blir litt småfacinert over hvor hårfin linjen noen ganger er mellom trendy og flopp. Har aldri klart å forutsi det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare stygge, livsfarlige også på vått underlag!!! 
hadde et par når jeg jobbet i barnehage, å kombinasjon med barn i ull/fleece og meg i crocs var statisk🙉

Anonymkode: 73c69...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mine, de er gamle og velbrukt, men deilig og god å gå med👍👏 Nå bruker jeg de bare hjemme da, jeg hadde ikke klart å få meg til å bruke de i butikken bla, da blir harryfaktoren for høy🙊😅

Anonymkode: 1450f...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min på 20 opplyste meg her om dagen om at hvis man bruker ordet "trendy", er man per def utrendy. Bare gamliser som sier det, de unge sier "hipt'. Lever fint med å være uhipp, jeg altså. Var bare en saksopplysning til debatten 😄

Anonymkode: b90a5...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Som tenåring på 90-tallet så vil jeg si at vi var igjennom et par tvilsomme trender da og, minnes jeg.

Men altså, nå over til prisen for verste trend, rent estetisk: Husker du den korte stunden en gang på tidlig 2000-tall da man skulle ha bredt belte oppunder puppestellet i stedet for i livet? En trend INGEN kledde, ikke de unge og lekre en gang? Sånn som til venstre her. https://fabafter40-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2010/10/obi-belts-spring-2015.jpg

Endret av sug lut
link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Men altså, nå over til prisen for verste trend, rent estetisk: Husker du den korte stunden en gang på tidlig 2000-tall da man skulle ha bredt belte oppunder puppestellet i stedet for i livet? En trend INGEN kledde, ikke de unge og lekre en gang? Sånn som til venstre her. https://fabafter40-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2010/10/obi-belts-spring-2015.jpg

Haha. Det var et flashback jeg ikke trengte, kjenner jeg😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad mannen ikke henger her inne og at han ikke har lest denne nyheten på nettet. Hadde han gjort det hadde jeg fått høre det😅. Han har hatt flere par som jeg har kastet. Skopar han bare skulle bruke på terassen eller på campingen som vi låner hvert år. Problemet ble at han brukte skoene overalt , også til å male. Da kvittet jeg meg med skoene i skjul og skylte på unga (under tre år)🤣

Anonymkode: 5ac5d...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Glad mannen ikke henger her inne og at han ikke har lest denne nyheten på nettet. Hadde han gjort det hadde jeg fått høre det😅. Han har hatt flere par som jeg har kastet. Skopar han bare skulle bruke på terassen eller på campingen som vi låner hvert år. Problemet ble at han brukte skoene overalt , også til å male. Da kvittet jeg meg med skoene i skjul og skylte på unga (under tre år)🤣

Anonymkode: 5ac5d...530

Hahahaha! Helt fantastisk!!! Hadde mannen anskaffet seg crocs så hadde jeg kastet dem og stått for det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sug lut skrev:

Men altså, nå over til prisen for verste trend, rent estetisk: Husker du den korte stunden en gang på tidlig 2000-tall da man skulle ha bredt belte oppunder puppestellet i stedet for i livet? En trend INGEN kledde, ikke de unge og lekre en gang? Sånn som til venstre her. https://fabafter40-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2010/10/obi-belts-spring-2015.jpg

Oh, det var nesten glemt... Da skulle jo kjoler og topper ha slikt empirieliv, eller hva det nå het, så vi kunne leke greske gudinner. 

Det  var nok et par krenkefjes den gangen som ble spurt om de var i "lykkelige omstendigheter", og dermed sørget for at den trenden ga seg fort blandt folk flest. Husker jeg hadde noen slike store, brede strikkbelter selv. Fant de igjen i 2012 og brukte de hele svangerskapet - Det passet de best til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

https://www.tv2.no/a/2617276/ lekre trender her også gitt

Jez, hva sier det om meg når jeg ser at jeg var igjennom alle.. 🤦‍♀️ Tilogmed silkeboxer og saggebukser, med kort Spagetti stropp topp til. #AvrilLavinge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...