Gå til innhold

Hva tenker dere her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en familie (veldig godt), hvor begge foreldrene er hjemmeværende grunnet psykisk sykdom. De har ett felles barn, og flere barn med flere ekser på hver sin kant. M.a.o mange å forholde seg til. Barna er hos de nå og da, jeg har mistet litt "oversikten" på hvordan fordelingen der er, da det er veldig ustabilt og uoversiktelig. Jeg synes hele omsorgssituasjonen er uheldig, og jeg kjenner de godt nok til å kunne mene det. De minste barne blir forvirret og svært urolige av å ha det så ustabilt. Gjør man noe? 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner jeg deg rett når de ikke har hovedomsorgen for noen av disse barna, men har de på samvær?

I utgangspunktet tenker jeg at det skal mye til for at samvær ikke skal være til det beste for barna, de trenger å kjenne begge siden foreldre så lenge de får nogenlunde grei omsorg der, selv om det er en annen omsorg enn jeg selv ville gitt.

Men jeg kjenner jo ikke disse foreldrene, så jeg aner ikke hvordan det er akkurat her. Er du bekymret melder du fra til barnevernet.

Anonymkode: 1bfd2...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner jeg deg rett når de ikke har hovedomsorgen for noen av disse barna, men har de på samvær?

I utgangspunktet tenker jeg at det skal mye til for at samvær ikke skal være til det beste for barna, de trenger å kjenne begge siden foreldre så lenge de får nogenlunde grei omsorg der, selv om det er en annen omsorg enn jeg selv ville gitt.

Men jeg kjenner jo ikke disse foreldrene, så jeg aner ikke hvordan det er akkurat her. Er du bekymret melder du fra til barnevernet.

Anonymkode: 1bfd2...fa0

Jeg vet at moren i huset har hovedomsorgen for sine barn, far har vel delt omsorg for sine. Den opprinnelige avtalen der var 50/50, også har det vel sklidd ut noe. Men vet at far tviholder litt. Jeg vet jo ikke alle detaljer siden jeg ikke bor der, men jeg kjenner somsagt familien godt, og vet mye om hvordan det er der. Det er kaos fra ende til annen. 
Jeg føler egentlig at jeg vil ta en tlf til barnevernet. Men så er det jo det at man ikke vil blande seg osv. 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bekymringsmelding til barnevernet er ok slike tilfeller

Anonymkode: b950f...36d

Jeg tenker jo egentlig det jeg også. Er bare så usikker. Føler jeg "svikter" dem, samtidig som jeg mener noen bør gå inn i det hjemmet å veilede litt. Det er så mye der som burde vært bedre. 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner en familie (veldig godt), hvor begge foreldrene er hjemmeværende grunnet psykisk sykdom. De har ett felles barn, og flere barn med flere ekser på hver sin kant. M.a.o mange å forholde seg til. Barna er hos de nå og da, jeg har mistet litt "oversikten" på hvordan fordelingen der er, da det er veldig ustabilt og uoversiktelig. Jeg synes hele omsorgssituasjonen er uheldig, og jeg kjenner de godt nok til å kunne mene det. De minste barne blir forvirret og svært urolige av å ha det så ustabilt. Gjør man noe? 

Anonymkode: ed607...ded

Det jeg har uthevet, er det som er vesentlig. Du er bekymret, da melder du ifra. Det er ikke opp til deg å vurdere situasjonen sin helhet. Som privatperson kan du melde anonymt om du er mest komfortabel med det. Dersom barnevernet finner grunn til å sette inn tiltak gjør de det, og barna får hjelp. Dersom barnevernet ikke finner grunn til tiltak, får barna ikke hjelp fordi de forhåpentligvis ikke trenger det. Vinn- vinn for barna uansett altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bekymringsmelding til barnevernet er ok slike tilfeller

Anonymkode: b950f...36d

Hvorfor det? Mangler det noe på omsorgen for barna? At HI har fordommer mot andres familieformer generelt, og uføre spesielt, er da ikke bekymrende. 

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er så mye der som burde vært bedre. 

Anonymkode: ed607...ded

Holdningene dine burde vært bedre. 
At de har unger fra tidligere forhold kan jo ikke endres på, så det vil fortsatt bli inn og ut-flytting.

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart når folk med psykisk sykdom ikke kan gå på jobb, men kan ta seg av et barn...ville meldt fra 🙂

Anonymkode: b7638...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 21.09, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Mangler det noe på omsorgen for barna? At HI har fordommer mot andres familieformer generelt, og uføre spesielt, er da ikke bekymrende. 

Anonymkode: 5da81...464

 

På 29.9.2020 den 21.10, Anonym bruker skrev:

Holdningene dine burde vært bedre. 
At de har unger fra tidligere forhold kan jo ikke endres på, så det vil fortsatt bli inn og ut-flytting.

Anonymkode: 5da81...464

Ikke noe som tyder på at Hi har fordommer mot andres familieformer generelt. Hva begrunner du det med?

Å fortelle at hun kjenner familien godt og at det er kaotisk og at ungene viser at de blir utrygge pga. usikkerheten hos denne familien, det er jo bare saklige opplysninger av hvordan hun opplever situasjonen er hos dem.

Å opplyse at begge foreldrene er uføretrygdet viser heller ikke at Hi har noen fordommer mot uføretrygdede. Men det at foreldrene er uføretrygdet pga. psykisk sykdom, det er en opplysning som kan være relevant, da foreldrene til disse ungene har ganske store utfordringer som andre gjerne slipper. Det betyr ikke at de er dårlige foreldre, men det betyr at de kan ha en god del flere utfordringer enn andre, og at det kan bety at de må gjøre ting på en annen måte for å greie å gi barna en stabil nok oppvekst.

Ikke noe tyder på at HI reagerer på at de har barn på hver sin kant fra før, og andre greier jo en slik kabal uten at det nødvendigvis blir kaotisk. Hi reagerer derimot på at disse ungene viser store symptomer på å ikke ha det godt med usikkerheten familiesituasjonen gir ungene nå. Og Hi sier hun kjenner dem godt nok til å vurdere dette.

His innlegg viser tvert om at hun bryr seg om disse, både foreldrene og barna. Og derfor er det også så viktig at hun, for barnas skyld, melder sine bekymringer til barnevernet. Det er ikke HI som skal finne ut hvor alvorlig det er. Hun er bekymret, det er nok. Så er det opp til bv om de ønsker å gå videre med saken. Hvis disse foreldrene sliter med å gi ungene sine god nok omsorg, da vil jeg tro de også vil bli glade for å få hjelp til å bli bedre og gode nok foreldre. De burde i hvert fall bli det. Så kan vel alle forstå at det kan være skremmende for foreldrene å få en slik beskjed, og også at det kanskje føles enda vanskeligere for dem siden de allerede har psykiske utfordringer. Men det betyr likevel ikke at man skal la være å melde en bekymring når man er reelt bekymret for barns hjemmesituasjon.

Hi - meld fra! Det er mer omtanke i det enn å la ting flyte når du har reelle bekymringer.

 

Anonymkode: ccb11...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er rart når folk med psykisk sykdom ikke kan gå på jobb, men kan ta seg av et barn...ville meldt fra 🙂

Anonymkode: b7638...380

Meldt fra om at de er syke? 

Til det du undres på: der er like mange forskjellige sykdommer på sjela som det er på kroppen. Å være utbrent, eller deprimert, eller ha angst, det er tre helt ulike diagnoser, og alle kan umuliggjøre en jobb hvis man har en moderat til sterk grad av det. Men det hindrer deg ikke i å være en god mor eller far, især når begge foreldrene bor i huset.

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Ikke noe som tyder på at Hi har fordommer mot andres familieformer generelt. Hva begrunner du det med?

Å fortelle at hun kjenner familien godt og at det er kaotisk og at ungene viser at de blir utrygge pga. usikkerheten hos denne familien, det er jo bare saklige opplysninger av hvordan hun opplever situasjonen er hos dem.

Å opplyse at begge foreldrene er uføretrygdet viser heller ikke at Hi har noen fordommer mot uføretrygdede. Men det at foreldrene er uføretrygdet pga. psykisk sykdom, det er en opplysning som kan være relevant, da foreldrene til disse ungene har ganske store utfordringer som andre gjerne slipper. Det betyr ikke at de er dårlige foreldre, men det betyr at de kan ha en god del flere utfordringer enn andre, og at det kan bety at de må gjøre ting på en annen måte for å greie å gi barna en stabil nok oppvekst.

Ikke noe tyder på at HI reagerer på at de har barn på hver sin kant fra før, og andre greier jo en slik kabal uten at det nødvendigvis blir kaotisk. Hi reagerer derimot på at disse ungene viser store symptomer på å ikke ha det godt med usikkerheten familiesituasjonen gir ungene nå. Og Hi sier hun kjenner dem godt nok til å vurdere dette.

His innlegg viser tvert om at hun bryr seg om disse, både foreldrene og barna. Og derfor er det også så viktig at hun, for barnas skyld, melder sine bekymringer til barnevernet. Det er ikke HI som skal finne ut hvor alvorlig det er. Hun er bekymret, det er nok. Så er det opp til bv om de ønsker å gå videre med saken. Hvis disse foreldrene sliter med å gi ungene sine god nok omsorg, da vil jeg tro de også vil bli glade for å få hjelp til å bli bedre og gode nok foreldre. De burde i hvert fall bli det. Så kan vel alle forstå at det kan være skremmende for foreldrene å få en slik beskjed, og også at det kanskje føles enda vanskeligere for dem siden de allerede har psykiske utfordringer. Men det betyr likevel ikke at man skal la være å melde en bekymring når man er reelt bekymret for barns hjemmesituasjon.

Hi - meld fra! Det er mer omtanke i det enn å la ting flyte når du har reelle bekymringer.

 

Anonymkode: ccb11...a17

HI her. Du klarte å si det slik jeg egentlig burde sagt det! Takk. 
 


 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 10.38, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner en familie (veldig godt), hvor begge foreldrene er hjemmeværende grunnet psykisk sykdom. De har ett felles barn, og flere barn med flere ekser på hver sin kant. M.a.o mange å forholde seg til. Barna er hos de nå og da, jeg har mistet litt "oversikten" på hvordan fordelingen der er, da det er veldig ustabilt og uoversiktelig. Jeg synes hele omsorgssituasjonen er uheldig, og jeg kjenner de godt nok til å kunne mene det. De minste barne blir forvirret og svært urolige av å ha det så ustabilt. Gjør man noe? 

Anonymkode: ed607...ded

Sliter med å forstå problemet her jeg, hva er så fælt med at ungene er der av og til? Ustabilt trenger ikke å bety fælt eller feil, og at ungene er forvirret må de bare tåle. Det er faktisk mange familier som har mine og dine og våre der noen er litt større og er ute og inne av huset litt pø ol pø. For når man bikker 12 f eks er det vanlig at ungene får velge litt selv. Ergo ustabilt, men ikke nødvendigvis fælt. Dette var bare et eksempel da. 

Du må komme med mer for å kunne si omsorgen svikter her altså, hva konkret mener du foreldrene svikter på? Ikke sikkert de får bestemme selv når ungene får lov av de andre foreldrene å komme heller. 

Får de mat, klær, kjærlighet, aktiviteter, søvn, grenser? Blir de sett/hørt/anerkjent? Dette må jo være tilstede, men husk at disse ungene er der på besøk bare av og til. Det er som når unger er hos besteforeldre, der får man også annen omsorg enn foreldre gir nettopp fordi de er der bare av og til. Det kan dermed være bittelitt rom for at ungene til dette paret tåler at ting er litt annerledes. De får jo hovedomsorgen et annet sted. 

Vet ikke om noen skjønner hva jeg mener her, men det virker for meg unødvendig å melde til bv her. Ikke alle er helt a4, men det trenger ikke nødvendigvis være omsorgssvikt. 

Anonymkode: 30d8c...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sliter med å forstå problemet her jeg, hva er så fælt med at ungene er der av og til? Ustabilt trenger ikke å bety fælt eller feil, og at ungene er forvirret må de bare tåle. Det er faktisk mange familier som har mine og dine og våre der noen er litt større og er ute og inne av huset litt pø ol pø. For når man bikker 12 f eks er det vanlig at ungene får velge litt selv. Ergo ustabilt, men ikke nødvendigvis fælt. Dette var bare et eksempel da. 

Du må komme med mer for å kunne si omsorgen svikter her altså, hva konkret mener du foreldrene svikter på? Ikke sikkert de får bestemme selv når ungene får lov av de andre foreldrene å komme heller. 

Får de mat, klær, kjærlighet, aktiviteter, søvn, grenser? Blir de sett/hørt/anerkjent? Dette må jo være tilstede, men husk at disse ungene er der på besøk bare av og til. Det er som når unger er hos besteforeldre, der får man også annen omsorg enn foreldre gir nettopp fordi de er der bare av og til. Det kan dermed være bittelitt rom for at ungene til dette paret tåler at ting er litt annerledes. De får jo hovedomsorgen et annet sted. 

Vet ikke om noen skjønner hva jeg mener her, men det virker for meg unødvendig å melde til bv her. Ikke alle er helt a4, men det trenger ikke nødvendigvis være omsorgssvikt. 

Anonymkode: 30d8c...80a

Ja, det var litt dårlig beskrevet i hovedinnlegget ser jeg, de er der altså mer enn på besøk. De har jo delt omsorg for disse barna, jeg er noe usikker på prosenten, som jeg skrev i et svar lenger ned i tråden. Men barna er der ganske ofte,altså. 
Når det kommer til f.eks klær, så har jeg observert at spesielt de eldste barna ofte går til skolen i skitne klær. De minste barna er vanskelig å si noe om på det området, da små barn gjerne er skitne dagen lang. 
Mat er jeg helt sikker på de får, og helt sikkert kjærlighet. Hvor sett man kan bli med så mange barn i hus kan man jo bare spekulere i, men jeg har fått med meg såpass at den ene jenta i huset der sliter med at hun får liten "voksen-tid". Det har hun fortalt meg og vi har snakket en del sammen. Hun har også sagt at hun synes det er flaut at hun må bruke broren sin gamle klær på skolen. Dette er jo kanskje ikke bekymringsverdig, da jenta har klær, men får jo likevel vondt av henne. Jeg spurte en gang moren i huset om de ville ha klær (jeg hadde noe liggende etter min datter som passet denne jenta), men det trengte de ikke sa hun, da de hadde mer enn nok klær, så jeg tenker stoltheten er stor. 
Nå føler jeg at jeg har gitt et lite bilde, selv om det er mye jeg også ikke sier her. 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sliter med å forstå problemet her jeg, hva er så fælt med at ungene er der av og til? Ustabilt trenger ikke å bety fælt eller feil, og at ungene er forvirret må de bare tåle. Det er faktisk mange familier som har mine og dine og våre der noen er litt større og er ute og inne av huset litt pø ol pø. For når man bikker 12 f eks er det vanlig at ungene får velge litt selv. Ergo ustabilt, men ikke nødvendigvis fælt. Dette var bare et eksempel da. 

Du må komme med mer for å kunne si omsorgen svikter her altså, hva konkret mener du foreldrene svikter på? Ikke sikkert de får bestemme selv når ungene får lov av de andre foreldrene å komme heller. 

Får de mat, klær, kjærlighet, aktiviteter, søvn, grenser? Blir de sett/hørt/anerkjent? Dette må jo være tilstede, men husk at disse ungene er der på besøk bare av og til. Det er som når unger er hos besteforeldre, der får man også annen omsorg enn foreldre gir nettopp fordi de er der bare av og til. Det kan dermed være bittelitt rom for at ungene til dette paret tåler at ting er litt annerledes. De får jo hovedomsorgen et annet sted. 

Vet ikke om noen skjønner hva jeg mener her, men det virker for meg unødvendig å melde til bv her. Ikke alle er helt a4, men det trenger ikke nødvendigvis være omsorgssvikt. 

Anonymkode: 30d8c...80a

Og for å svare på mer av det du spør om; aktiviteter vet jeg at det ene barnet er med på når h*n er hos den andre foreldren, men ikke i dette hjemmet. De har rett og slett ikke kapasitet til å kjøre/hente. Her igjen er det vel et stolthetsspørsmål, da det ikke skulle være noe problem å få til en samkjøringsordning med andre. 
Når det kommer til grenser og søvn har jeg nok ikke nok informasjon til å gi noe svar, da måtte jeg nok ha vært tettere på. 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI her. Du klarte å si det slik jeg egentlig burde sagt det! Takk. 
Anonymkode: ed607...ded

Da håper jeg du melder fra om din bekymring også, HI. Du har vært såpass bekymret at du har valgt å opprette denne tråden. Da er det også grunn til å melde en bekymringsmelding til bv.

Vi er på forumet kan gi våre meninger i ene eller andre retning, vi kan spørre og grave etter mer opplysninger, men uansett så har vi jo ikke møtt denne familien, vi har ikke sett hvordan de fungerer sammen, vi har ikke sett barna tegn til bli forvirrede og og svært urolige. Og dermed er det i slike situasjoner, hvor det ikke er veldig konkrete ting du kan fortelle om, så blir det en vurdering den som kjenner familien må gjøre.

Du er bekymret for disse barna. Derfor håper jeg også at du kommer til å melde fra?!

La fagfolk få vurdere om familien trenger hjelp og foreldrene ev. trenger veiledning.

Anonymkode: ccb11...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da håper jeg du melder fra om din bekymring også, HI. Du har vært såpass bekymret at du har valgt å opprette denne tråden. Da er det også grunn til å melde en bekymringsmelding til bv.

Vi er på forumet kan gi våre meninger i ene eller andre retning, vi kan spørre og grave etter mer opplysninger, men uansett så har vi jo ikke møtt denne familien, vi har ikke sett hvordan de fungerer sammen, vi har ikke sett barna tegn til bli forvirrede og og svært urolige. Og dermed er det i slike situasjoner, hvor det ikke er veldig konkrete ting du kan fortelle om, så blir det en vurdering den som kjenner familien må gjøre.

Du er bekymret for disse barna. Derfor håper jeg også at du kommer til å melde fra?!

La fagfolk få vurdere om familien trenger hjelp og foreldrene ev. trenger veiledning.

Anonymkode: ccb11...a17

Jeg har i dag meldt fra. Jeg valgte å gjøre det som anonym. 
Jeg vet jeg ikke vil få vite noe som helst om hva som skjer eller om noe skjer i det hele tatt, men da har jeg hvert fall gjort mitt. 
 

Takk for alle svar og meninger. 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2020 den 21.16, Anonym bruker skrev:

Ikke noe som tyder på at Hi har fordommer mot andres familieformer generelt. Hva begrunner du det med?

Dette: 

På 29.9.2020 den 10.38, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner en familie (veldig godt), hvor begge foreldrene er hjemmeværende grunnet psykisk sykdom. De har ett felles barn, og flere barn med flere ekser på hver sin kant. M.a.o mange å forholde seg til. Barna er hos de nå og da, jeg har mistet litt "oversikten" på hvordan fordelingen der er, da det er veldig ustabilt og uoversiktelig. Jeg synes hele omsorgssituasjonen er uheldig, og jeg kjenner de godt nok til å kunne mene det. De minste barne blir forvirret og svært urolige av å ha det så ustabilt. Gjør man noe? 

Anonymkode: ed607...ded

Hun begrunner bekymringen med at HUN SELV ikke skjønner andres barnefordeling. Ikke med at den felles ungen virker utrygg eller har atferdsvansker el lign. Da konkluderer jeg med at selve familieformen trigger noe hos henne, det er ikke bekymring for barnet i egentlig forstan.

I tillegg lyser innlegget av fordommer. Hun starter f eks med å informere om deres psykiske sykdom. Det er mye tabu om emnet, og mange mener det er lav status knytta til å være arbeidsufør pga psykisk helse. Det er den holdningen HI spiller på når hun tar seg bryet med å nevne sykdommen deres først. Hvis hun KUN var bekymra pga de andre barnas samværsturnus, så hadde hun ikke trengt å nevne uførheten. Og hvis hun hadde litt vett i skallen, så hadde hun klart å regne ut at folk som er hjemme hele dagen faktisk utgjør en mer stabil base for et barn enn to fulltidsarbeidende voksne, selv uten halvsøsken på deltid...

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har i dag meldt fra. Jeg valgte å gjøre det som anonym. 
Jeg vet jeg ikke vil få vite noe som helst om hva som skjer eller om noe skjer i det hele tatt, men da har jeg hvert fall gjort mitt. 
 

Takk for alle svar og meninger. 

Anonymkode: ed607...ded

Du har lyktes i å plage noen mennesker som har det vanskelig nok fra før, helt uten skjellig grunn. Håper du er stolt... 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og for å svare på mer av det du spør om; aktiviteter vet jeg at det ene barnet er med på når h*n er hos den andre foreldren, men ikke i dette hjemmet. De har rett og slett ikke kapasitet til å kjøre/hente. Her igjen er det vel et stolthetsspørsmål, da det ikke skulle være noe problem å få til en samkjøringsordning med andre. 
Når det kommer til grenser og søvn har jeg nok ikke nok informasjon til å gi noe svar, da måtte jeg nok ha vært tettere på. 

Anonymkode: ed607...ded

Du påstår i hovedinnlegget at du kjenner dem veldig godt, men du har aldri vært der ved leggetid og du har aldri sett foreldre/barn-samspillet i en situasjon der den voksne måtte sette grenser? Du kjenner dem tydeligvis ikke i det hele tatt? 
 

Du er faktisk bare en sladrekjerring som har fordommer mot fraskilte og psykisk syke. Skam deg.

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2020 den 21.16, Anonym bruker skrev:

Hi reagerer derimot på at disse ungene viser store symptomer på å ikke ha det godt med usikkerheten familiesituasjonen gir ungene nå. Og Hi sier hun kjenner dem godt nok til å vurdere dette.

Nei, hun kom ikke med et eneste symptom... Og «kjenner dem godt nok» gjør hun helt klart ikke, hun sier selv at hun ikke vet hvordan de praktiserer grensesetting engang. 
 

Denne «bekymringen» hennes betyr vel helst at kona i huset er eksen til mannen hennes og at hun gjerne vil fucke opp litt.

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har også sagt at hun synes det er flaut at hun må bruke broren sin gamle klær på skolen.

Fattigdom er ikke grunnlag for barnevernssak. 

Anonymkode: 5da81...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du påstår i hovedinnlegget at du kjenner dem veldig godt, men du har aldri vært der ved leggetid og du har aldri sett foreldre/barn-samspillet i en situasjon der den voksne måtte sette grenser? Du kjenner dem tydeligvis ikke i det hele tatt? 
 

Du er faktisk bare en sladrekjerring som har fordommer mot fraskilte og psykisk syke. Skam deg.

Anonymkode: 5da81...464

Jeg sier ikke at jeg aldri har vært der ved leggetid, men i et hus med flere barn, er det ikke ofte det passer med besøk ved leggetid. Så jeg har jo absolutt ikke vært der ofte nok til å kunne si hvordan det vanligvis er. 
 

jeg er absolutt ingen sladrekjærring som har fordommer mot fraskilte og psykisk syke, kanskje du skal skamme deg. 
 

og til deg som tror dama i huset er eksen til mannen min; du tar veldig, veldig feil. Jeg har absolutt ingen intensjon om å fucke opp. 
 

Er det virkelig slik man tenker?? At så fort noen bryr seg om barns beste, så ønsker man å ødelegge? 

 

Anonymkode: ed607...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke opplysningene vi får her , er nok til å melde til barnevernet. Håper virkelig du har mer å komme med enn det du forteller her. Eller en bedre forklaring på hva du mener er kaotisk.

Anonymkode: c517f...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...