Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #26 Skrevet 28. september 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, skjønner hva du mener. Dette er en mann som aldri er syk, og jeg har aldri sett ham på denne måten før. Så, jeg tviler ikke på at det er noe. Bare vanskelig å hjelpe når han ikke ønsker hjelp Anonymkode: 22aca...e8c Da går du ned i stua og ringer legevakta. Anonymkode: ff04d...a3b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #27 Skrevet 28. september 2020 Dette kan ikke han bestemme selv, ring legevakt eller ambulanse! Anonymkode: 6027a...918
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #28 Skrevet 28. september 2020 Beklager sent svar❤️ Kort tid etter mitt siste innlegg her, valgte jeg å ringe legen. De ønsket ikke å undersøke, med mindre han hadde feber. Så det var ikke mye å hente der. Det gikk ytterligere 15 min, og så falt han om i gangen på vei til badet for å kaste opp. Ambulansen kom, og han er nå på sykehuset. De er usikker på hva som er galt, men de er sikre på at det ikke er kritisk. Det er heller ikke korona. Takk for gode råd! Send noen varme tanker vår vei 😔❤️ Anonymkode: 22aca...e8c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #29 Skrevet 28. september 2020 God bedring til mannen din. Fint hvis du kan oppdatere når du vet noe mer🙂 Anonymkode: b9eb5...362
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #30 Skrevet 28. september 2020 God bedring, godt å høre at han får hjelp og er blant kyndige folk! Anonymkode: 6b96c...a29
Hengebukksvinet Skrevet 28. september 2020 #31 Skrevet 28. september 2020 God bedring til mannen din. Godt at han får hjelp💙
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #32 Skrevet 29. september 2020 Håper dere har fått noen svar i løpet av natten. God bedring til mannen din! Anonymkode: 3bca6...04f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #33 Skrevet 29. september 2020 God bedring! Anonymkode: fd521...b44
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #34 Skrevet 29. september 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Beklager sent svar❤️ Kort tid etter mitt siste innlegg her, valgte jeg å ringe legen. De ønsket ikke å undersøke, med mindre han hadde feber. Så det var ikke mye å hente der. Det gikk ytterligere 15 min, og så falt han om i gangen på vei til badet for å kaste opp. Ambulansen kom, og han er nå på sykehuset. De er usikker på hva som er galt, men de er sikre på at det ikke er kritisk. Det er heller ikke korona. Takk for gode råd! Send noen varme tanker vår vei 😔❤️ Anonymkode: 22aca...e8c Da jeg var 19 år hadde jeg blindtarmbetennelse. Hadde utrolig vondt i flere dager og ringte legevakta på natta. Men ingen feber! «Har du ikke feber har du ikke blindtarmbetennelse så bare slapp av» sa de til meg. Morgenen etter troppet jeg opp hos fastlegen og ble sendt med sykebil til sykehuset. Der hadde blindtarmbetennelsen gått så langt at jeg hadde fått bukhinnebetennelse og etter operasjonen lå jeg i to uker med intravenøs antibiotika. De sa at om jeg hadde ventet en dag til med å oppsøke legen hadde jeg vært død. Så det er helt forferdelig at legevakter fortsatt sier det med feber! Jeg var dødssyk uten feber, fult mulig! Anonymkode: 141aa...d8f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #35 Skrevet 29. september 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Beklager sent svar❤️ Kort tid etter mitt siste innlegg her, valgte jeg å ringe legen. De ønsket ikke å undersøke, med mindre han hadde feber. Så det var ikke mye å hente der. Det gikk ytterligere 15 min, og så falt han om i gangen på vei til badet for å kaste opp. Ambulansen kom, og han er nå på sykehuset. De er usikker på hva som er galt, men de er sikre på at det ikke er kritisk. Det er heller ikke korona. Takk for gode råd! Send noen varme tanker vår vei 😔❤️ Anonymkode: 22aca...e8c Og god bedring til mannen din ❤️ Satser på at han er i gode hender nå Anonymkode: 141aa...d8f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #36 Skrevet 29. september 2020 På 28.9.2020 den 10.29, Anonym bruker skrev: Det begynte med oppkast. Lå i sengen hele dagen og kastet opp voldsomt. I dag vrir han seg i smerter, kaster opp fortsatt og nærmest hyler. Han sier han har store smerter i magen. Han er kjempedårlig. Men han vil ikke at jeg skal ringe etter verken lege eller annet. Hva kan det være? Anonymkode: 22aca...e8c Hvordan går det med ham? Har dere fått noen svar? Rart hvordan noen tråder treffer en mer enn andre - jeg har tenkt på dere mange ganger i dag, og vært inne for å se om du har oppdatert tråden. Håper det går bra 💕 Anonymkode: 3bca6...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå