Gå til innhold

12 år og regntøy


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, over snittet høy for å si det sånn . Får vel håpe hun tar en pause i voksingen snart.  

Anonymkode: 0db6e...490

Det gjør de sjelden. Min jente var like lang. Hun er nå 12 år, 172 høy og bruker 42 i sko. Skostørrelsen bekymrer meg mest

Anonymkode: b3505...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min sønn er 10 år, bruker 164 i klær og 39 i sko. Finner mange sko til han i den størrelsen både i herreavdeling og barneavdeling. Hvor har du lett?

Anonymkode: b3505...68a

I flere forskjellige butikker. Mulig de har hatt det inne, men vært utsolgt. Har du navn på noen butikker som har str 39 i herre eller barneavdelingen? 

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De så behagelige ut😃 Men er de trange i åpningen?  Han har hatt noen sånn lave tidligere med strikk i siden for å kunne få de på. Hadde ikke sjans å få flttene nedi😔 

Anonymkode: 9cbc9...b4e

De er ganske vide oppe. Og med såler som joggesko. Jeg lånte dem.i dag, nemlig.. De er unisex og finnes i gul og marine

Anonymkode: c4773...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ganske vide oppe. Og med såler som joggesko. Jeg lånte dem.i dag, nemlig.. De er unisex og finnes i gul og marine

Anonymkode: c4773...197

😃Perfekt med myke såler. Er mye løping og herjing. Ikke like lett i vanlige gummistøvler 😄 Likte de gule kjempegodt,  men spørs vel om det ikke må bli de blå😅 

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I flere forskjellige butikker. Mulig de har hatt det inne, men vært utsolgt. Har du navn på noen butikker som har str 39 i herre eller barneavdelingen? 

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Shoeday og sportoutlet er de butikkene jeg bruker. Finner alltid noe i begge avdelinger der

Anonymkode: b3505...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags regntøy bruker deres 12-13 åringer?

Bruker de regnbukse også? Jeg finner nesten ikke noe i den størrelsen. 158 er vel det min 12 årig bruker. Han er mye ute, sykler og leker, men han er ikke så glad i å bruke regnbukse😑

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Har en på 13. Han bruker et regnsett fra Jotunheimen. De selger det på Sport 1. 699,- i voksenstr. Min bruker L. De har det i barnestr også. 😉 Han foretrekker ellers å bruke turbukse/skalljakke sånn til vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Shoeday og sportoutlet er de butikkene jeg bruker. Finner alltid noe i begge avdelinger der

Anonymkode: b3505...68a

Er dette nettbutikker, eller har de fysiske butikker? Er avhengig av å prøve skoene. Orker ikke bestille på nett å returnere for hver gang det ikke passer😣 De fleste sko kjipper han på hælen i. Om vi mot formodning skulle finne noen han liker og som er brede nok, så kjipper de. Gleder meg til han får større føtter. Og slutter å vokse 😅 Men da er han muligens så stor at jeg ikke er med å kjøper sko til han lengre😂

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er dette nettbutikker, eller har de fysiske butikker? Er avhengig av å prøve skoene. Orker ikke bestille på nett å returnere for hver gang det ikke passer😣 De fleste sko kjipper han på hælen i. Om vi mot formodning skulle finne noen han liker og som er brede nok, så kjipper de. Gleder meg til han får større føtter. Og slutter å vokse 😅 Men da er han muligens så stor at jeg ikke er med å kjøper sko til han lengre😂

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Begge er fysiske butikker. Hvis skoene kjipper, så sjekk om han knyter de stramt nok. Det gjorde ikke min, så jeg trodde han hadde vanskelige føtter. 
Hvor bor du?

Anonymkode: b3505...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Begge er fysiske butikker. Hvis skoene kjipper, så sjekk om han knyter de stramt nok. Det gjorde ikke min, så jeg trodde han hadde vanskelige føtter. 
Hvor bor du?

Anonymkode: b3505...68a

Stramt nok er det alltids😐 Han har rykket både borrelåser og lisser siden han begynte å ta på seg skoene selv. Strammer omtrent så har at blodomløpet stopper. 

Bor i indre Østfold.

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stramt nok er det alltids😐 Han har rykket både borrelåser og lisser siden han begynte å ta på seg skoene selv. Strammer omtrent så har at blodomløpet stopper. 

Bor i indre Østfold.

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Sportoutlet har de jo i Askim.

Anonymkode: da358...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sportoutlet har de jo i Askim.

Anonymkode: da358...c43

Har vært innom der mange ganger tidliger, og utvalget synes jeg er for dårlig om han skal ha sko som passer foten hans. Shoeday ser ut til å være eurosko?  Der finner jeg ikke noe på nettsiden for Askim.

Anonymkode: 9cbc9...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

morsomt at din 12 åring bruker 158. Min 7 åring bruker 152 🙈🙈😅

Anonymkode: 0db6e...490

Min 14-åring bruker også 158. Min nevø på 9år bruker også 158, selv om han ikke er like høy som min sønn, men han er ganske kraftig og muligens litt overvektig. Barn vokser ulikt og jeg tipper at aldersmerking av klær er bygd på et snitt eller lignende.

Anonymkode: b5016...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...