Gå til innhold

Skolen forlangte test, kan ha smittet mange


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er du en mor som kjefter mye, siden datteren din ikke ringer deg når hun har problemer?

Anonymkode: 501b0...99f

Hun ringte meg etter jeg var ferdig på jobb

Anonymkode: 457cf...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun ringte meg etter jeg var ferdig på jobb

Anonymkode: 457cf...939

Ho har ikke skjønt greia med smittevern, så du bør ta en alvorsprat med henne og forklare henne dette. I tillegg bør du passe på at ho faktisk forstår at ho kan ha smittet folk i risikogruppen med å ta transport slik ho gjorde og at dette er noe som ikke skal gjenta seg.

 

mulig datteren din er litt «enkel» siden hun går på vgs og ikke har skjønt dette etter så mange måneders fokus, men da må du tilpasse informasjonen til nivået hennes slik at hun skjønner det til en Evt annen gang.

Anonymkode: b7fe9...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ho har ikke skjønt greia med smittevern, så du bør ta en alvorsprat med henne og forklare henne dette. I tillegg bør du passe på at ho faktisk forstår at ho kan ha smittet folk i risikogruppen med å ta transport slik ho gjorde og at dette er noe som ikke skal gjenta seg.

 

mulig datteren din er litt «enkel» siden hun går på vgs og ikke har skjønt dette etter så mange måneders fokus, men da må du tilpasse informasjonen til nivået hennes slik at hun skjønner det til en Evt annen gang.

Anonymkode: b7fe9...1df

Hun hadde, som sagt, 40 i feber og tok et dårlig valg. Tok febernedsettende da hun kom hjem og var rimelig fortvilet da hun ringte meg på kvelden

Anonymkode: 457cf...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var hun i det hele tatt på skolen hvis hun var syk? Alle burde jo nå vite at man ikke skal gå på skole/jobb ved de minste symptomer.

Anonymkode: beba9...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor var hun i det hele tatt på skolen hvis hun var syk? Alle burde jo nå vite at man ikke skal gå på skole/jobb ved de minste symptomer.

Anonymkode: beba9...1d3

Hun ble syk på skolen. Altså var hun ikke syk på morgenen

Anonymkode: 457cf...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor var hun i det hele tatt på skolen hvis hun var syk? Alle burde jo nå vite at man ikke skal gå på skole/jobb ved de minste symptomer.

Anonymkode: beba9...1d3

Hva faen feiler det deg? Hadde du lest det som står, ville du visst at hun ble syk mens hun var på skolen. 

Anonymkode: df223...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ho har ikke skjønt greia med smittevern, så du bør ta en alvorsprat med henne og forklare henne dette. I tillegg bør du passe på at ho faktisk forstår at ho kan ha smittet folk i risikogruppen med å ta transport slik ho gjorde og at dette er noe som ikke skal gjenta seg.

 

mulig datteren din er litt «enkel» siden hun går på vgs og ikke har skjønt dette etter så mange måneders fokus, men da må du tilpasse informasjonen til nivået hennes slik at hun skjønner det til en Evt annen gang.

Anonymkode: b7fe9...1df

Herregud, nå må du gi deg. Her er det vel heller du som er litt enkel som ikke skjønner at en tenåring med 40 i feber kanskje ikke tenker helt klart.

Anonymkode: 9cdea...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...