Gå til innhold

Så lei meg nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er glad du får empati fra folk her, for kjenner at jeg synes kanskje reaksjonen din er vel stor...

Jeg er også veldig lei meg. Men det er fordi moren min døde for litt siden og faren min nå er blitt dødssyk. Begge i begynnelsen av sekstiårene. Jeg har ingen annen familie, jeg er enebarn og de to små barna mine mister på ett år de to gjenlevende besteforeldrene sine (mannen min sine foreldre døde for noen år siden, også tidlig).

Apropos konfirmasjon, vet ikke om det blir aktuelt her når barna når konfirmasjonsalder om 10 år, når det ikke er noen besteforeldre, tanter, onkler, fettere eller kusiner.

Altså, jeg skjønner at du er lei deg fordi du ikke får dratt på konfirmasjonen. Men jeg skulle gjort mye for å ha noen vi kunne feiret konfirmasjon med i det hele tatt. Uavhengig av det, god bedring!

Anonymkode: 627a6...631

Men.. Reaksjonen er for stor? Det synes ikke jeg. Alle har lov til å være lei seg,selv om andre har det verre ? Jeg er selv lei meg i dag. Måtte avlyse dobbelbursdag. Har ganske mange andre ting i livet,flere kriser, en alvorlig, men i dag var jeg skikkelig lei meg for at jeg ikke fikk vært sammen med familien. Og det får være lov. 

Jeg blir ikke støtt av at noen i familien feks klager over en forkjølelse, mens jeg har en alvorlig sykdom. Synes ikke du kan si at HI s reaksjon er for stor. Da kan jo jeg si at din er ?og det hadde vært urettferdig. ❤

Anonymkode: c1283...660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...