Gå til innhold

Så lei meg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt i konfirmasjon i morgen, og jeg har gledet meg skikkelig! Men i dag våknet jeg med vondt i halsen. Det er (nesten) garantert en vanlig høstforkjølelse, men jeg innser jo at dette gjør at jeg ikke kan dra. 

Nå sitter jeg her og drikker te med honning og forsøker desperat å late som jeg ikke er snørrete og har vondt i halsen, og gruer meg til å sende melding til konfirmantens mamma. 

(Nei, jeg kommer ikke til å dra, uansett hvor lei meg jeg er og uansett hvor mye jeg later som jeg ikke har vondt. Bare for å ha sagt det. Må bare få det ut. For jeg er veldig lei meg.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig. Riktig god bedring!

Skrevet

Å nei, så kjedelig! God bedring ❤️

Skrevet

God bedring❤️
Har våknet med skikkelig forkjølelse i dag også. Utrolig kjedelig 😔

Anonymkode: dce21...473

Skrevet

Å, så kjedelig! Man kan bli så oppgitt og lei av hele situasjonen. Så mye man gleder seg til som må vike. 

Klem til deg💕

Og god bedring 🤧

Skrevet

Vi har måttet avlyst høstferieplanene pga det samme, veldig kjedelig, men vi må nok regne med at det blir litt sånn fremover. Du får finne på noe med konfirmanten når du blir frisk og få noen til å bruke zoom el så du kan få med deg taler ol.

Anonymkode: 8438b...8a8

Skrevet

Åh, det er så kjipt når sånt skjer. Det samme skjedde med meg når jeg våknet i Kristiansand dagen vi skulle til Dyreparken. Det var bare å pakke sammen og dra hjem. 6.000 rett i ****

God bedring

Anonymkode: 15477...173

Skrevet

Noe forbanna skit, denne koronaen. Masse symp og god bedring.

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, det er så kjipt når sånt skjer. Det samme skjedde med meg når jeg våknet i Kristiansand dagen vi skulle til Dyreparken. Det var bare å pakke sammen og dra hjem. 6.000 rett i ****

God bedring

Var du alene med ungene? Ellers hadde jeg sendt mann og unger i dyreparken mens jeg selv lot være å gå.

Anonymkode: 12da5...cfa

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Var du alene med ungene? Ellers hadde jeg sendt mann og unger i dyreparken mens jeg selv lot være å gå.

Anonymkode: 12da5...cfa

Var alene ja 😊 Usikker på om jeg hadde dradd uansett, for barn kan være asymptomatiske.. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Var alene ja 😊 Usikker på om jeg hadde dradd uansett, for barn kan være asymptomatiske.. 

Jeg mene usikker på om det ville vært greit å sende resten av familien avgårde..

Skrevet

Kjipt. Skjedde oss for noen uker siden. Slektninger fra hele landet kom og vi hadde organisert voldsomt for å kunne treffe alle i løpet av 5 dager. Så ble vi syke. Fikk ikke truffet noen. Jeg gråt faktisk litt da det gikk opp for meg. Nå er det leeeeenge til neste gang. 
Det er kjipt, men alternativet, potensielt smitte en man er glad i og det er korona er jo verre. 

Anonymkode: d43e7...c7b

Skrevet

Det var veldig kjedelig.

Da vi hadde konfirmasjon for noen uker siden var det en gjest i samme situasjon. Vi fikk sendt over litt konfirmaskonsmat og så var han delevis med på nett. Det blir jo langt fra det samme, men bitte litt bedre enn ingenting kan det jo være.

God bedring.

Anonymkode: 28fd6...45f

Skrevet

Så kjedelig! Skjønner godt at du er lei deg. Livet blir så uforutsigbart av denne covidsituasjonen, og det blir man jo frustrert av. Klem til deg

Skrevet

Så dumt! Skjønner godt at du er lei deg. Håper du kommer deg fort 🌸

Skrevet

Ååå, Superdolly, føler så utrolig mye med deg. Er det mulig å få tatt en superrask test på covid-19? Hvis svaret er negativt, kan du jo dra. Mange varme klemmer iallfall! 

Skrevet
Akkurat nå, prebs skrev:

Ååå, Superdolly, føler så utrolig mye med deg. Er det mulig å få tatt en superrask test på covid-19? Hvis svaret er negativt, kan du jo dra. Mange varme klemmer iallfall! 

Nei, man drar selvfølgelig ikke i selskap med symptomer på luftveisinnfeksjoner! Alle du evt smitter må jo også være hjemme etterpå...

Det er en grunn til at de ikke ønsker at vi skal smitte hverandre med forkjølelser heller i disse dager altså, alt stopper jo opp når du har symptomer fra luftveiene.

Har man luftveisinfeksjoner er man i karantene og skal i størst mulig grad skygge unna andre folk til symptomene er borte, selv etter negativ test.

Anonymkode: c8a93...913

Skrevet

God bedring 🙂 🌼

Skrevet

Jeg våknet også med sår hals i dag. Kjenner forkjølelsen kommer snikende. Minste har akkurat vært forkjølet, så vet hvem kilden er😉

Anonymkode: 31812...528

Skrevet
2 hours ago, prebs said:

Nei, vær så snill - det er en grunn til at du skal være i karantene så lenge du har symptomer, selv ved negativ covid-19-test. 

Superdolly: Så synd ... God bedring! 

Skrevet
2 timer siden, prebs skrev:

Takk for klemmene! 

Superrask test utgår. For det første fordi alle som har testet seg her på bygda har måttet vente fire til fem dager på svar. For det andre fordi en test ikke ville ha fjernet symptomene, så jeg ville uansett ikke hatt samvittighet til å dra. Så her er det bare å henge bunaden stille inn i skapet igjen og tenke at jeg gjør det rette, uansett hvor kjipt det er akkurat nå.

Takk til alle som skriver god bedring! Jeg setter pris på det. Jeg er fortsatt lei meg, men faktisk litt mindre nå etter å ha lest dette. Det er jammen mye støtte å hente her inne og!

Skrevet

Jeg er glad du får empati fra folk her, for kjenner at jeg synes kanskje reaksjonen din er vel stor...

Jeg er også veldig lei meg. Men det er fordi moren min døde for litt siden og faren min nå er blitt dødssyk. Begge i begynnelsen av sekstiårene. Jeg har ingen annen familie, jeg er enebarn og de to små barna mine mister på ett år de to gjenlevende besteforeldrene sine (mannen min sine foreldre døde for noen år siden, også tidlig).

Apropos konfirmasjon, vet ikke om det blir aktuelt her når barna når konfirmasjonsalder om 10 år, når det ikke er noen besteforeldre, tanter, onkler, fettere eller kusiner.

Altså, jeg skjønner at du er lei deg fordi du ikke får dratt på konfirmasjonen. Men jeg skulle gjort mye for å ha noen vi kunne feiret konfirmasjon med i det hele tatt. Uavhengig av det, god bedring!

Anonymkode: 627a6...631

Skrevet
31 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg er glad du får empati fra folk her, for kjenner at jeg synes kanskje reaksjonen din er vel stor...

Jeg er også veldig lei meg. Men det er fordi moren min døde for litt siden og faren min nå er blitt dødssyk. Begge i begynnelsen av sekstiårene. Jeg har ingen annen familie, jeg er enebarn og de to små barna mine mister på ett år de to gjenlevende besteforeldrene sine (mannen min sine foreldre døde for noen år siden, også tidlig).

Apropos konfirmasjon, vet ikke om det blir aktuelt her når barna når konfirmasjonsalder om 10 år, når det ikke er noen besteforeldre, tanter, onkler, fettere eller kusiner.

Altså, jeg skjønner at du er lei deg fordi du ikke får dratt på konfirmasjonen. Men jeg skulle gjort mye for å ha noen vi kunne feiret konfirmasjon med i det hele tatt. Uavhengig av det, god bedring!

Det er lov å være lei seg for små ting - selv om det finnes andre som har det verre. Du kjenner jo ikke til hele historien her heller. Hun behøver dessuten ikke å ta hensyn til at det finnes andre, som deg, som har det tøffere her og nå. Hvis alt skal være en konkurranse, vil det jo alltid være noen som har det verre enn deg. 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får du det bedre hvis jeg ikke er lei meg? Er det noe som helst i livet ditt som blir verre av at jeg er lei meg?

Jeg tenker ikke alltid på at andre har det verre. Beklager, men så ufølsom er jeg altså. Noen ganger blir jeg lei meg og skuffet over små ting, noen ganger over større ting. 

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det mulig?! Det er veldig trist at du har mistet foreldrene dine, men jeg syns kanskje reaksjonen din er litt stor...

Jeg mistet babyen min og mens du kan se frem til en konfirmasjon om 10 år, fest eller ikke, så har du i det minste et barn å konfirmere. 

Ser du hvor jeg vil?

Dette er ikke en konkurranse i å ha det verst, man har faktisk lov å være lei seg på egne vegne selv om andre har det verre. 

Jeg syns du burde latt være å skrive kommentaren din og i det minste be om unnskyldning. Du er langt ute av normal folkeskikk. 

Anonymkode: ffb16...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...