Gå til innhold

Vet du hvor mye mannen veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Festlig at flere her må få sagt hva de veier selv og, selv om det overhodet ikke var spørsmålet til hi 😆

Anonymkode: f8b2b...35a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han veier ca 75, snakker aldri om vekt.

Anonymkode: f8b2b...35a

Skrevet

Vet ikke hva jeg veier selv. Og ikke hva mannen min veier. Ikke ungene mine heller for den saks skyld. Når jeg tenker etter vet jeg ikke hva noen veier med unntak av min nevø som ble født i går og var 51 cm lang og veide 3672 gram❤️

Anonymkode: 2937d...35e

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Ja, hele familien veier seg fast på lørdags morgen. Har en sånn fancy vekt som måler vekt, fettprosent, muskler osv og overfører det via bluetooth til mobilen og vi har en logg. Kjekt når man sliter med vekten, jeg i hvert fall hadde en tendens til å lyve for meg selv.

Mannen veier 85 kg ved 183, litt for mye men det meste er muskler. Faktisk. Hver gram han legger på seg legger seg rundt hoftene. En kg mer og buksa strammer.

Anonymkode: d9fe7...79b

Kan skjønne at de voksne velger å gjøre dette, men hele familien? Det høres bare sykt ut å holde oversikt over fettprosent og muskelmassen til barna sine - på ukentlig basis. 

Skrevet
4 timer siden, beef sister skrev:

Kan skjønne at de voksne velger å gjøre dette, men hele familien? Det høres bare sykt ut å holde oversikt over fettprosent og muskelmassen til barna sine - på ukentlig basis. 

Jeg tolket faktisk hele innlegget som en spøk, men mulig folk er galere enn jeg trodde var mulig?

Anonymkode: 486a7...5fe

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg tolket faktisk hele innlegget som en spøk, men mulig folk er galere enn jeg trodde var mulig?

Ja, det er jo lov å håpe. 

Skrevet

Han er 190 høy og veier nå nærmere 100 kg. Han er ganske muskuløs fra naturens side, så han er ikke så veldig feit, men har litt ekstre rundt magen nå. Han vil ned til 85.

Selv er jeg 165 høy og veier 65 kg. Jeg vil ned til 55. 
vi har hatt et par tøffe år med flere dødsfall i nærmeste familie og vekta vår har rast oppover

Anonymkode: f5409...5cb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gal? Vi har hatt en slik vekt i mange år. Withings. Så vi har grafer i en app med vekt og fettprosent, for hele familien. Men vi er jo ikke på noen som helst måte sykelig opptatt av det. Men fint å se utviklingen over tid

Skrevet

Han er 186 cm høy og veier ca 85-87 kg. Ikke mye overflødig der. 

Anonymkode: 3ab81...f48

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Gal? Vi har hatt en slik vekt i mange år. Withings. Så vi har grafer i en app med vekt og fettprosent, for hele familien. Men vi er jo ikke på noen som helst måte sykelig opptatt av det. Men fint å se utviklingen over tid

Det er ganske sykt at alle i huset veier seg ukentlig, slik at dere kan holde oversikt over fettprosent og muskelmasse. Hvorfor i all verden skal dere holde oversikt over barnas fettprosent? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo helt sprøtt! 

Hvorfor skal barnas fettprosent loggføres? 

Dere tar en enorm risiko mtp spiseforstyrrelser hos barna. Hva i all verden er vitsen?

Og for å svare på hi, jeg aner ikke hva mannen veier, han er veltrent og sterk. Mens jeg er tjukk og lat. 

Anonymkode: f6fd1...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...