Gå til innhold

Vet du hvor mye mannen veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen gikk på vekta i dag. 110 kilo! Er helt sjokkert. Vet du hvor mye mannen veier og sier du noe når vekta er høy?

Anonymkode: 86bf5...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet sånn ca hva mannen veier og han er ikke overvektig.

Men har en bror som bare blir større og større. I hverdagen tror jeg ikke han tenker så mye på det, men hver jul/17.mai må han ha nye penskjorter fordi den gamle ikke passer...

Jeg sier ikke noe, men vet ikke hva svigerinnen min gjør. Han er i alle fall utseendemessig forandret fra den gangen de ble sammen.

Anonymkode: 6f67c...8df

Skrevet

Ja, jeg vet hva han veier.
Han er obs på vekten selv, men har ingen grunn til å si han veier for mye heller.

Men, det å gå ned i vekt er noe man må finne utav selv, man må gå ned fordi man selv vil, ikke fordi andre sier man må, ellers så går det ikke

Anonymkode: 08c7a...b22

Skrevet

Ja, men han veier ikke for mye. 180 høy og veier 80 kilo stort sett

Anonymkode: d57b0...53a

Skrevet

Ja det vet jeg, han veier mellom 74 og 77 kg. Har hendt et par ganger på de drøye 20 årene vi har vært sammen at vekta hans har dratt mot 80, men da tar han tak så den går ned igjen. Jeg vet jo ikke hva han veier hver uke liksom, hverken han eller jeg er opptatt av vekt på den måten, men vi har vært sammen i over 20 år så det har jo kommet frem et par ganger. Han bruker samme størrelse i klar nå som da vi ble sammen.

Han er ikke så høy heller da, så vekten hans er helt passe.

110 kg kan være ganske mye på en mann, men er det en høy og sterk mann så trenger det ikke være det...

Anonymkode: a237e...655

Skrevet

Ja. Han er 182 og veier 84 kg. Akkurat passe.

Anonymkode: 78cd2...a54

Skrevet

Mannen og jeg veier det samme. 😂Han og jeg veier 70 da vi møttes for 15 år siden, nå veier vi 80 begge to. 

Anonymkode: a37a0...cc6

Skrevet

Ja vet hva han veier. Han har slitt med vekta og den går opp og ned utifra hvor motivert han er. Jeg sier ifra når det begynner å krype oppover for han ser det ikke selv at han begynner å bli lubben. Men han vil at jeg skal si ifra for da blir han ekstra motivert, så det er en avtale vi har. 

Skrevet

190 cm og 80 kg. Må gi han mer mat 

Anonymkode: ef982...d94

Skrevet

Ja, jeg vet hva han veier. Han har en sykdom, og kan i perioder med utbrudd bli veldig tynn. Har aldri måtte sagt noe om vekt til han.

Anonymkode: bfcb4...96a

Skrevet

Ja. 192 høy og ca 100kg. Vil si han har 6kg for mye på magen, ellers han han endel muskler og svære lår (spiller hockey og fotball).

Anonymkode: 825f2...819

Skrevet

Jeg aner ikke hva mannen min veier, men han er slank. Hadde han est ut hadde jeg nok sagt noe.

Anonymkode: d7442...0d5

Skrevet

Aner ikke. Normalt slank og ser helt lik ut som da vi møttes for 18 år siden, det samme er jeg. Tviler på at han vet hva jeg veier, vi har aldri hatt vekt. 

Anonymkode: 32f82...36b

Skrevet

Ja han veier 61 kg. Er 187 høy så meget tynn.

Jeg er 80 kg og 163 😂 Til mitt forsvar er jeg høygravid da, veier vanligvis mindre enn mannen.

Anonymkode: bb786...d87

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Mannen gikk på vekta i dag. 110 kilo! Er helt sjokkert. Vet du hvor mye mannen veier og sier du noe når vekta er høy?

Anonymkode: 86bf5...911

her veier han 115kg,men han er 205cm så er ikke så mye, han er ganske trent

jeg derimot er liten og tjukk, men han har aldri klaget

Anonymkode: 9f219...588

Skrevet

Jepp! Han er 1.76 og 89 kg. Mye muskler men også litt for mye fett. Uheldigvis ligger fettet på feil sted, det er over buken han har for mye og det er ikke underhudsfett. Han er litt for avslappet med tanke på dette, men ellers ved god helse. 

Anonymkode: 32d11...76e

Skrevet

Ja, han er 179 og veier 68 kg. Slank med markerte muskler. Så har du meg, 269 cm og 74 kg, dvask etter 3 barn..blæ..

Anonymkode: 30592...8c8

Skrevet

Ca 30 kg mindre enn meg. 

Anonymkode: 271b0...a9a

Skrevet

Ja det vet jeg. 194cm og ca 100kg. Hverken tykk eller tynn. Bredskuldret.

Jeg er 163 og 54kg.

Anonymkode: b2dad...32b

Skrevet

Sånn ca. Jeg sier ikke noe på vekta hans, det er opp til han å vurdere om han er fornøyd med den, eller om han vil opp eller ned.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han er 179 og veier 68 kg. Slank med markerte muskler. Så har du meg, 269 cm og 74 kg, dvask etter 3 barn..blæ..

Anonymkode: 30592...8c8

Haha, da er du vel sinnsykt undervektig, og rekordhøy 😂

Anonymkode: b000a...2e6

Skrevet

Nei, men jeg kan gjette meg til sånn ca.

Anonymkode: b000a...2e6

Skrevet

Ja, hele familien veier seg fast på lørdags morgen. Har en sånn fancy vekt som måler vekt, fettprosent, muskler osv og overfører det via bluetooth til mobilen og vi har en logg. Kjekt når man sliter med vekten, jeg i hvert fall hadde en tendens til å lyve for meg selv.

Mannen veier 85 kg ved 183, litt for mye men det meste er muskler. Faktisk. Hver gram han legger på seg legger seg rundt hoftene. En kg mer og buksa strammer.

Anonymkode: d9fe7...79b

Skrevet

Mannen er ca 178 og veier 80 kg. Akkurat passe og er fornøyd selv. 

Jeg er 165 ish og 60 kg. 

Anonymkode: 929f4...5e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...