Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 https://www.aftenposten.no/norge/i/rgL4vw/nye-smittetall-i-resten-av-europa-gaar-pilen-rett-opp-i-norge-flater Vask henda. Dere ødelegger for alle. (Og ikke flere unnskyldninger nå, det er gått 6 måneder og ALLE andre har faktisk lært det nå) Anonymkode: ed734...845
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Bortsett fra pensjonistene i Stavanger? Eller, kanskje, bare kanskje selvfølgelig, ekspertene faktisk har rett og viruset sprer seg hovedsaklig gjennom ørsmå dråper i lufta og lite gjennom uvaskete hender? Slik at befolkningenstettheten har mye å si for hvor fort det sprer seg? Anonymkode: 3c901...9b0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Det er så trøttende med sånne oppkonstruerte by-landkonflikter. Kanke du bare krype tilbake under steinen din? Anonymkode: f865c...780
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bortsett fra pensjonistene i Stavanger? Eller, kanskje, bare kanskje selvfølgelig, ekspertene faktisk har rett og viruset sprer seg hovedsaklig gjennom ørsmå dråper i lufta og lite gjennom uvaskete hender? Slik at befolkningenstettheten har mye å si for hvor fort det sprer seg? Anonymkode: 3c901...9b0 Det er enkelt å fraskrive seg ansvaret.... Vi bor tett i Bergen også, men vi har skjønt greia. Og jeg kommer fra Oslo, jeg også, men jeg bor i Bergen og vasker meg på henda, bruker munnbind og unngår samlinger. Anonymkode: 0df79...8e1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er så trøttende med sånne oppkonstruerte by-landkonflikter. Kanke du bare krype tilbake under steinen din? Anonymkode: f865c...780 Altså, jeg er fra Oslo, og hallo. i Oslo bor mange tett, det er mye større befolkningstetthet, folk går tett på gatene, og det er fullt på offentlig transport og i butikker. På bygda der jeg bor nå noe vi jo mye mer spredt og det er mer avstand og mer plass på butikker osv. Så det er stor forskjell på hvor lett det er å få til i bygda vs by. Det betyr ikke at de ikke må ta ansvar i Oslo! Men det er en større jobb der Anonymkode: ee67e...86c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Herregud så flaut det er med sånne innlegg.. Anonymkode: ca104...9ab
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er enkelt å fraskrive seg ansvaret.... Vi bor tett i Bergen også, men vi har skjønt greia. Og jeg kommer fra Oslo, jeg også, men jeg bor i Bergen og vasker meg på henda, bruker munnbind og unngår samlinger. Anonymkode: 0df79...8e1 Men alt det gjør jeg også. I Oslo. Hva tror du egt vi driver med? Anonymkode: ee6b1...347
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men alt det gjør jeg også. I Oslo. Hva tror du egt vi driver med? Anonymkode: ee6b1...347 Hvordan kan du da skylde på tetthet? Anonymkode: 0df79...8e1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er enkelt å fraskrive seg ansvaret.... Vi bor tett i Bergen også, men vi har skjønt greia. Og jeg kommer fra Oslo, jeg også, men jeg bor i Bergen og vasker meg på henda, bruker munnbind og unngår samlinger. Anonymkode: 0df79...8e1 Dere skjønte vel greia først for ca 14 dager siden. Anonymkode: 94d6f...624
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså, jeg er fra Oslo, og hallo. i Oslo bor mange tett, det er mye større befolkningstetthet, folk går tett på gatene, og det er fullt på offentlig transport og i butikker. På bygda der jeg bor nå noe vi jo mye mer spredt og det er mer avstand og mer plass på butikker osv. Så det er stor forskjell på hvor lett det er å få til i bygda vs by. Det betyr ikke at de ikke må ta ansvar i Oslo! Men det er en større jobb der Anonymkode: ee67e...86c Unnskyldninger. Har hørt all før. Anonymkode: ed734...845
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #11 Skrevet 23. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er enkelt å fraskrive seg ansvaret.... Vi bor tett i Bergen også, men vi har skjønt greia. Og jeg kommer fra Oslo, jeg også, men jeg bor i Bergen og vasker meg på henda, bruker munnbind og unngår samlinger. Anonymkode: 0df79...8e1 Hva snakker du om - nettopp Bergen er jo en av hovedgrunnene til det store antall nysmittede! Anonymkode: 06565...cc5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #12 Skrevet 23. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva snakker du om - nettopp Bergen er jo en av hovedgrunnene til det store antall nysmittede! Anonymkode: 06565...cc5 Oslo er rødt, IKKE Bergen. Anonymkode: ed734...845
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #13 Skrevet 24. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva snakker du om - nettopp Bergen er jo en av hovedgrunnene til det store antall nysmittede! Anonymkode: 06565...cc5 Det var en oppblomstring, ja. Så ble det satt inn tiltak og det har virket. I motsetning til i Oslo hvor det fremdeles er problem og som ble bedt om å gjøre som resten av landet. Anonymkode: 0df79...8e1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #14 Skrevet 24. september 2020 On 9/23/2020 at 4:25 PM, Anonym bruker said: https://www.aftenposten.no/norge/i/rgL4vw/nye-smittetall-i-resten-av-europa-gaar-pilen-rett-opp-i-norge-flater Vask henda. Dere ødelegger for alle. (Og ikke flere unnskyldninger nå, det er gått 6 måneder og ALLE andre har faktisk lært det nå) Anonymkode: ed734...845 Man er dritt lei. og dette Viruset er så overdrevet at det går ikke an.. Anonymkode: 42ef4...20d
Syngensang Skrevet 24. september 2020 #15 Skrevet 24. september 2020 På 23.9.2020 den 17.17, Anonym bruker skrev: Det er enkelt å fraskrive seg ansvaret.... Vi bor tett i Bergen også, men vi har skjønt greia. Og jeg kommer fra Oslo, jeg også, men jeg bor i Bergen og vasker meg på henda, bruker munnbind og unngår samlinger. Anonymkode: 0df79...8e1 Men Bergen har jo kjempemykje smitte? Er ikkje sikker på om de har skjønt så mykje meir enn dei i Oslo... sjølv om eg nok trur mest på teorien over her, at der det er mange folk som bur tett osb er det mest smitte. Men ingen grunn til å fremheve Bergensarar framfor Oslofolket.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #16 Skrevet 24. september 2020 Finn noe mer meningsfullt å bruke tiden på, hva? Anonymkode: fbdc1...6d1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #17 Skrevet 24. september 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var en oppblomstring, ja. Så ble det satt inn tiltak og det har virket. I motsetning til i Oslo hvor det fremdeles er problem og som ble bedt om å gjøre som resten av landet. Anonymkode: 0df79...8e1 Det tok jo mange uker før tiltakene virket. Bergen fikk oppblomstring før Oslo, så Oslo ligger noen uker bak i løypa. Anonymkode: 06565...cc5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #18 Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Finn noe mer meningsfullt å bruke tiden på, hva? Anonymkode: fbdc1...6d1 Ja, det gleder jeg meg til. Det blir fint å bruke tida på normal jobb, noe jeg ikke kan så lenge det er forsamlingsbegrensinger. Anonymkode: ed734...845
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #19 Skrevet 24. september 2020 På 23.9.2020 den 18.46, Anonym bruker skrev: Herregud så flaut det er med sånne innlegg.. Anonymkode: ca104...9ab Mye flauere med tungnemme byfolk. Anonymkode: ed734...845
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #20 Skrevet 24. september 2020 Det som er flaut er at det er mange unge som blir smittet nå. Og de unge i Oslo samles der fra hele landet for å gå på skole og jobbe. Regner derfor med at smitten også spres blant de som kommer fra distriktene. Anonymkode: e3490...03e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #21 Skrevet 25. september 2020 Men hva så? Hvor farlig er egentlig et virus som ingen dør av? 😐 Anonymkode: d156b...1ad
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #22 Skrevet 25. september 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva så? Hvor farlig er egentlig et virus som ingen dør av? 😐 Anonymkode: d156b...1ad Folk dør av det Anonymkode: 034fe...7b9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #23 Skrevet 25. september 2020 Her i Stavanger er det lite smitte, kanskje se om det er anerledes tiltak her? en elev gikk med smitte to dager på en av landet største videregående (Bryne). Tok toget tidlig fra skolen. Ingen andre ble smittet. Folk er flinke å holde avstand, det er satt inn ekstra busser for skoleungdom. De starter på ulike tider, har litt lengre dager. Lite festing og styr. Jæren er kjent for dugnadsarbeid, mulig det også hjelper med å gidde trå til mot viruset? Anonymkode: e5fb4...843
ostepop123 Skrevet 25. september 2020 #24 Skrevet 25. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Mye flauere med tungnemme byfolk. Anonymkode: ed734...845 Det som ER flaut er å leve et sånt liv hvor man leter etter unnskyldninger for å skrive "provoserende" ting på Internett. Samma tingen, igjen og igjen og igjen.
sug lut Skrevet 25. september 2020 #25 Skrevet 25. september 2020 (endret) 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Mye flauere med tungnemme byfolk. Anonymkode: ed734...845 Ca 30000 er tallet på innenlandske tilflyttere til Oslo pr år. Gir det fremdeles mening for deg å legge Oslos problemer på noe iboende i genmaterialet i byene? For jeg må si at i så fall ville jeg nok ha en sterkere sak for å bruke dette materialet mot deg. Dere kommer til byen, drar ned snittet og drar igjen. Eller? Kanskje det ikke har med dette å gjøre? https://www.oslo.kommune.no/statistikk/befolkning/folkemengde-og-endringer/#gref Endret 25. september 2020 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå