Gå til innhold

Høsteferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha ankommet Mallorca akkurat nå, men selvfølgelig kansellert. Så nå blir det jobb og 1 dag med avspasering. 

Anonymkode: b3248...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hytta på fjellet 

Anonymkode: a6470...71b

Skrevet

Høste. Det er derfor det heter høsteferie. Potetene må høstes.

Anonymkode: d40c9...db3

Skrevet

Skal på studiesamling...

Anonymkode: 7ecf4...3d8

Skrevet

Jeg skal jobbe mandag-fredag, men bestilte hotellopphold i helga med datteren min på 14 år. Kom over et bra tilbud 1500kr for to netter inkl frokost🤩

Anonymkode: 9e824...b2f

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høste. Det er derfor det heter høsteferie. Potetene må høstes.

Hehe. Mine foreldre husker fremdeles potetferien, som det het, og da ble de gjennom skolen  organisert ut som potetopptakere hos bøndene. 

Skrevet

Jobbe, her er det kun 4. klassingen som har fri.

Anonymkode: 3f247...294

Skrevet

Vi skal på hytta. Høstferien er den beste ferien🍁

Anonymkode: cec1d...1ad

Skrevet

I år skal vi på hytten. Første gang på 5 år at det blir noen dager med høstferie.

Anonymkode: 7856b...92c

Skrevet

Hytta i Lierne. Kjører 70 mil for å komme dit, så det bør faenmeg blir fint vær. 

Anonymkode: ef9b3...09b

Skrevet
9 timer siden, sug lut skrev:

Hehe. Mine foreldre husker fremdeles potetferien, som det het, og da ble de gjennom skolen  organisert ut som potetopptakere hos bøndene. 

Jepp, jeg er 49 og husker det samme! 

Skrevet
9 timer siden, sug lut skrev:

JEG husker potetferien! Vi ble ikke organisert av skolen, foreldrene våre snakket med en bonde og skaffet oss jobb. Så da plukket vi poteter. Vi begynte da vi var 10 år, det var vanlig der jeg vokste opp. Jeg husker fortsatt følelsen da vi sto i kø utenfor bondens kontor den fredagen, og sjekken jeg fikk. Å løpe hjem med den sjekken i hånda var helt magisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...