Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Hva skal dere i høsteferie? Anonymkode: e17b3...7cf
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Rette stiler. Anonymkode: c4714...6d4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 På hytta, med laptoppen, hva er ferie liksom 😅 Anonymkode: facc6...a25
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 En tur på Ikea, til frisøren og til fysioterapeuten. Blir ikke noe reising i år, har fått beskjed fra turningen også om at de ikke vil ha deg på trening uka etter høstferien om du reiser til steder med større smittetrykk enn her (har en datter som turner aktivt, og de vil helst slippe karantene der fordi noen har reist og blitt smittet). Anonymkode: 58061...b85
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva skal dere i høsteferie? Anonymkode: e17b3...7cf Høstferie altså! hi Anonymkode: e17b3...7cf
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Vi skal være hjemme. Jeg jobber helg i starten av ferien, og har alltid en uke fri etter jobbehelg i min turnus. Anonymkode: 40b59...a26
Tekla123 Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 Jobbe. Sønnen blir med bestemora på hyttetur.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 Camping, har fast campingplass med vogn og spikertelt..så blir rolige dager der 💗 Anonymkode: 21cd1...fb7
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 Jobbe 3 dager, fri en langhelg. Skal gå tur og grille mat på bål, spikke og leke i skogen, enten gå på kino eller i svømmehallen og ellers slappe av hjemme, lage hjemmelaget lapskaus, rydde litt og leke og spille med barna. Anonymkode: a8805...73f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. september 2020 #11 Skrevet 23. september 2020 Vi voksne skal jobbe og kose oss med spa og gode middager med de nærmeste vennene våre. Ungene skulle visst game, skate og sove lenge😊
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #12 Skrevet 23. september 2020 Jeg jobber tom onsdag. Så får vi en langhelg på hytten. Anonymkode: 5fc40...ab3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #13 Skrevet 23. september 2020 Blir nok litt tid på hytta, og ellers oppgaveskriving og pensumlesing på meg. Venter på operasjon på mannen, så må ta det litt ettersom når den blir. Første året vi ikke jobber, da jeg har blitt student og mannen er sykemeldt. Anonymkode: c6b8e...7b8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #14 Skrevet 23. september 2020 Jobbe og hvis jeg får tid turorientering på kvelden. Anonymkode: 67075...33e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #15 Skrevet 23. september 2020 Jobbe. Barna skal til familie på bondegård. Anonymkode: 2a5c9...d25
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #16 Skrevet 23. september 2020 Hytta ❤️ Anonymkode: 1d0d4...2ae
KellyTaylor Skrevet 23. september 2020 #17 Skrevet 23. september 2020 Hytta, kino på dagtid, åpen gård og tar det som det kommer. Jo kom på at jeg har bestilt hotel ved siden av Dyreparken og skal dit i 2 dager
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #18 Skrevet 23. september 2020 Hyttetur en helg, jobbe hverdagene Anonymkode: c565c...c72
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #19 Skrevet 23. september 2020 Hytten 🍁 Anonymkode: a1872...6d4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #20 Skrevet 23. september 2020 En tur til dyreparken, ellers ingenting. Anonymkode: 5f62a...fa0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2020 #21 Skrevet 23. september 2020 Jobbe! Anonymkode: ff7f9...70b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #22 Skrevet 24. september 2020 On 9/23/2020 at 12:19 PM, Anonym bruker said: Hva skal dere i høsteferie? Anonymkode: e17b3...7cf Jobbe Mandag-Onsdag så ferie, vi skal på hytta torsdag - lørdag og kofirmasjon søndag barnet har fri fra onsdag av, SFO mandag og tirsdag Anonymkode: ea71c...c1c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #23 Skrevet 24. september 2020 Tar med guttene og reiser på hytta med foreldrene mine. Vi kommer hjem onsdag og så tar mannen guttene de to neste dagene, da jeg må jobbe ( plan.dager i bhg) Anonymkode: 70231...9a6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #24 Skrevet 24. september 2020 Jobb, barnehage, aks. Anonymkode: 72275...e0e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #25 Skrevet 24. september 2020 På hytta! Gleder meg masse. Anonymkode: 7bb6e...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå