Gå til innhold

Høsteferie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere i høsteferie?

Anonymkode: e17b3...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rette stiler.

Anonymkode: c4714...6d4

Skrevet

På hytta, med laptoppen, hva er ferie liksom 😅

Anonymkode: facc6...a25

Skrevet

En tur på Ikea, til frisøren og til fysioterapeuten.

Blir ikke noe reising i år, har fått beskjed fra turningen også om at de ikke vil ha deg på trening uka etter høstferien om du reiser til steder med større smittetrykk enn her (har en datter som turner aktivt, og de vil helst slippe karantene der fordi noen har reist og blitt smittet).

Anonymkode: 58061...b85

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal dere i høsteferie?

Anonymkode: e17b3...7cf

Høstferie altså!

hi

Anonymkode: e17b3...7cf

Skrevet

Vi skal være hjemme. Jeg jobber helg i starten av ferien, og har alltid en uke fri etter jobbehelg i min turnus. 

Anonymkode: 40b59...a26

Skrevet

Jobbe. 

Sønnen blir med bestemora på hyttetur. 

Skrevet

Camping,  har fast campingplass med vogn og spikertelt..så blir rolige dager der 💗

Anonymkode: 21cd1...fb7

Skrevet

Jobbe 3 dager, fri en langhelg. Skal gå tur og grille mat på bål, spikke og leke i skogen, enten gå på kino eller i svømmehallen og ellers slappe av hjemme, lage hjemmelaget lapskaus, rydde litt og leke og spille med barna. 

Anonymkode: a8805...73f

Skrevet

Vi voksne skal jobbe og kose oss med spa og gode middager med de nærmeste vennene våre. Ungene skulle visst game, skate og sove lenge😊

Skrevet

Jeg jobber tom onsdag. Så får vi en langhelg på hytten. 

Anonymkode: 5fc40...ab3

Skrevet

Blir nok litt tid på hytta, og ellers oppgaveskriving og pensumlesing på meg. Venter på operasjon på mannen, så må ta det litt ettersom når den blir. Første året vi ikke jobber, da jeg har blitt student og mannen er sykemeldt.

Anonymkode: c6b8e...7b8

Skrevet

Jobbe og hvis jeg får tid turorientering på kvelden.

Anonymkode: 67075...33e

Skrevet

Jobbe. Barna skal til familie på bondegård. 

Anonymkode: 2a5c9...d25

Skrevet

Hytta, kino på dagtid, åpen gård og tar det som det kommer. Jo kom på at jeg har bestilt hotel ved siden av Dyreparken og skal dit i 2 dager :)

Skrevet

Hyttetur en helg, jobbe hverdagene

Anonymkode: c565c...c72

Skrevet

En tur til dyreparken, ellers ingenting. 

Anonymkode: 5f62a...fa0

Skrevet
On 9/23/2020 at 12:19 PM, Anonym bruker said:

Hva skal dere i høsteferie?

Anonymkode: e17b3...7cf

Jobbe Mandag-Onsdag så ferie, vi skal på hytta torsdag - lørdag og kofirmasjon søndag :) barnet har fri fra onsdag av, SFO mandag og tirsdag :)

Anonymkode: ea71c...c1c

Skrevet

Tar med guttene og reiser på hytta med foreldrene mine. Vi kommer hjem onsdag og så tar mannen guttene de to neste dagene, da jeg må jobbe ( plan.dager i bhg)

Anonymkode: 70231...9a6

Skrevet

Jobb, barnehage, aks.

Anonymkode: 72275...e0e

Skrevet

På hytta! Gleder meg masse.

Anonymkode: 7bb6e...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...