Gå til innhold

Fikk beskjed nå i kveld at


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager skulle man velge å anonymt trolle om noe sånt? Hva med å heller svare skikkelig?

Anonymkode: 58250...1bf

Her inne trolles det om alt mulig, og jeg har svart skikkelig. Svaret mitt er 100% seriøst, i motsetning til hi sitt sitt innlegg

Anonymkode: db11c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager skulle man velge å anonymt trolle om noe sånt? Hva med å heller svare skikkelig?

Anonymkode: 58250...1bf

Fordi man er en skrullebruker med litt for tette kommaer og litt for gjenkjennelig stil. 
 

Anonymkode: 03332...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer har mest sannsynlig vært med på tilrettelagt avhør og fasen etterpå med akuttplassering. Og på den måten er læree kjent med innholdet i saken.

Sensitive opplysninger skal selvsagt ikke deles med klassen og det at lærer har delt med foreldrene er ikke greit. Det bør meldes videre til fylkesmannen. 

Anonymkode: 686f4...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Næh, dette vet jeg ikke om jeg tror noe på...

Anonymkode: f773e...1ca

Nei ikke jeg heller og tenker det er love85/ BW som kjeder seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, læreren forteller ikke hvem som har snappet lua til ungen min pga taushetsplikt, selvfølgelig vil ikke en lærer fortelle alle foreldrene i klassen hvorfor et barn er akuttplassert.

Om en lærer virkelig kan så lite om taushetsplikt ville jeg meldt ifra umiddelbart. 

Anonymkode: 8b528...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller virkelig ikke om noe så ille det ville jeg aldri ha gjort.

Jeg fortalte barnet det nå på morgen før det gikk, det synes det var leit at barnet måtte flytte ,men sa ikke noe mer før det gikk, så vet ikke om reaksjonen kommer senere eller om det er slik barn reagerer

Anonymkode: 6f8f9...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DERSOM dette var sant, noe jeg stiller meg heller tvilende til, så hadde jeg klikket i vinkel på vegne av barnet som er blottstilt, ikke lurt på hvor mange detaljer jeg skulle bebyrde de sarte ørene til eget barn med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg troller virkelig ikke om noe så ille det ville jeg aldri ha gjort.

Jeg fortalte barnet det nå på morgen før det gikk, det synes det var leit at barnet måtte flytte ,men sa ikke noe mer før det gikk, så vet ikke om reaksjonen kommer senere eller om det er slik barn reagerer

Anonymkode: 6f8f9...601

Du videresender mailen fra lærer til rektor og skolesjefen i kommunen, jeg ville satt på fylkesmannen også. Så spør du om ikke dette er brudd på taushetsplikt og at du forventer det blir ryddet grundig opp i dette. Neste gang kan det være ditt barn og din familie som skolen går ut med info om til alle.

Anonymkode: aedc0...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg troller virkelig ikke om noe så ille det ville jeg aldri ha gjort.

Jeg fortalte barnet det nå på morgen før det gikk, det synes det var leit at barnet måtte flytte ,men sa ikke noe mer før det gikk, så vet ikke om reaksjonen kommer senere eller om det er slik barn reagerer

Anonymkode: 6f8f9...601

Slutt å lyv. Pokker, hva er det som feiler deg som troller om noe sånt

Anonymkode: db11c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at dette er reelt! Jeg ble voldtatt av en voksen mann da jeg gikk i 10. Klasse. Kun mine foreldre, politiet og læreren visste dette. Tok allikevel ikke mange dagene før mange lærere på skolen visste om det og elevene visste om det

Anonymkode: 1c519...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan selvsagt svikte i én instans. Men at en i barneverntjenesten skulle være fullkomment inkompetent for så å møte en lærer som også er det, og som ikke en gang har vett til å snakke med sin overordnede om saken, eventuelt også en fullkomment inkompetent overordnet?

Det er for usannsynlig. 

Anonymkode: 2c235...793

Derimot er en inkompetent forelder som gasser seg med detaljer under dekke av omsorg særdeles troverdig.

Anonymkode: 2a1ab...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva BW? Du har trollet med mye faenskap, men dette er FAEN meg over grensen!

 

Hva i alle dager er galt med deg?!?!

Rapportert!

Anonymkode: 767f7...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, KellyTaylor skrev:

Nei ikke jeg heller og tenker det er love85/ BW som kjeder seg...

hvorfor sier du det,er ikke lov og spekulere her på forum,jeg begynte selvsagt og lure,ikke noe rart i og spørre om det man lurer på.

Anonymkode: 03332...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor sier du det,er ikke lov og spekulere her på forum,jeg begynte selvsagt og lure,ikke noe rart i og spørre om det man lurer på.

Anonymkode: 03332...afc

Og du kan plutselig ikke skrive skikkelig?

Anonymkode: db11c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du kan plutselig ikke skrive skikkelig?

Anonymkode: db11c...62e

jo da ,men det er så moro og parodiere ,noen ganger er det vanskelig og dy seg!

Anonymkode: 03332...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jo da ,men det er så moro og parodiere ,noen ganger er det vanskelig og dy seg!

Anonymkode: 03332...afc

Hvor mange brukere har du?

Anonymkode: db11c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange brukere har du?

Anonymkode: db11c...62e

Jeg personlig har bare én. Jeg er ikke HI. Men jeg prøver å ta henne på kornet. Gjenkjenner den brukeren på mils avstand.

Det er noe med og bruke feil infinitivsmerke ,og sette kommaene på et rart sted,takk til alle dere som svarte hyggelig ,jeg skal be en dame ut på date,selv om det ikke er lett og vite om hun er bi,jeg har vert forelsket i mange år ,nå må det være på tide og gjøre noe.

Anonymkode: 03332...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...