Gå til innhold

Ang bil, (sikkert litt misunnelig😂)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Komfort og sikkerhet.

Selv om en ikke fyller bilen hver gang man kjører er det greit å ha det behagelig ogbå komme best mulig ut av en eventuell ulykke.

Anonymkode: fe44a...2f7

Det ønsker alle, men staten bør ikke subsidiere komfort. Sikkerhet burde være for alle, ikke bare de med mest fra før.

Anonymkode: 0b9f7...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes SÅ mange flotte biler, så skjønner ikke at man kjøper to klin like. Vi har to fine biler, gøy å bytte litt med mannen i blant. Egentlig så tenker jeg ikke så mye på hva slags bil naboen kjører, men hadde stusset over det samme.

Anonymkode: d26cc...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa og mamma har 3 biler. En kabriolet, en amarokk og en volvo xc60😊 mamma bruker Volvo'n,pappa amarokken og caben i finvær/ferie 😊

Anonymkode: e2773...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pappa og mamma har 3 biler. En kabriolet, en amarokk og en volvo xc60😊 mamma bruker Volvo'n,pappa amarokken og caben i finvær/ferie 😊

Anonymkode: e2773...222

Det er 3 forskjellige biler, blir litt annerledes. 

Anonymkode: a3206...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres misunnelig ut, ja. Jeg sliter veldig med å forstå hvorfor dette plager deg av andre grunner enn misunnelse.

Du mener at de ikke har behov, men det er ikke du som definerer deres behov. Hvis du hadde gått over og spurt dem, så kan det godt hende at de hadde sagt at de hadde behov for disse bilene. Uavhengig av antall barn og samme eller ulikt merke på bilene. Argumentasjonen din er nokså springende. 

Mitt beste råd til deg er at du forsøker å bli kvitt misunnelsen, for på sikt er det du som får det vondt på grunn av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er 3 forskjellige biler, blir litt annerledes. 

Anonymkode: a3206...2a2

Hvorfor blir det annerledes, har de mer behov for 3 ulike biler enn dine naboer har for 2 like biler?

Anonymkode: 41052...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min fetter har sikkert fire biler. Alle AmCars. De koster litt! Min onkel hadde sikkert mer enn det, det var alltid mer eller mindre vrak som han jobbet med å restaurere. Brydde jeg meg om at de hadde mange biler? Absolutt ikke! Jeg kunne og kan, fremdeles ikke forstå dilla. Men det var og er deres sak.

De kommenterer ikke mine altfor mange bøker! ( Håper jeg...).

Anonymkode: be0a5...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: a3206...2a2

De trenger da ikke bil til en million selv om de har tre unger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blir det annerledes, har de mer behov for 3 ulike biler enn dine naboer har for 2 like biler?

Anonymkode: 41052...63a

Ser ikke poenget med 2 like biler.

Anonymkode: a3206...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

De trenger da ikke bil til en million selv om de har tre unger! 

Nei, gjør ikke det heller.

Anonymkode: a3206...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke poenget med 2 like biler.

Anonymkode: a3206...2a2

Å, jeg trodde det var størrelsen og prisen som var problemet? Men det at de har 2 like biler er og galt altså. At det er misunnelse det dreier seg om, er det ingen tvil om.

Anonymkode: 41052...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Niks, kona skulle ikke hatt en dritt bil, finnes faktisk nye, små, driftsikre biler til laaangt under millionen, men du ser kanskje på biler fra millionen og oppover? Det er merkene som koster, akkurat det samme med klær. Men ja, du har større sjangse for å stryke med i en liten bil enn i en stor, det skjønner jeg.

Anonymkode: a3206...2a2

Jeg tror du mener sikker/trafikksikker, ikke driftssikker. Driftssikker betyr at det er sikker drift på den, altså at man kan være forholdsvis sikker på at den starter og ikke går stykker. Ikke egentlig relevant til saken, bare i tilfelle du ville lære det😉

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men er det ikke litt borkasta penger? Så dyre biler og attpåtil 2 av de, som er klin like. Hadde det vært to forskjellige så kanskje..men da har man for mye penger..hehe

Anonymkode: a3206...2a2

Sannsynligvis ikke bortkastet for dem. For meg er det bortkastet å kjøpe mye klær, jeg ser ikke poenget med å fylle skapet med klær, og kanskje ikke engang bruke noen av dem. Jeg synes også det er bortkastet å bruke mye penger på sydenferie. Det betyr ikke at jeg ikke forstår at andre synes det er verdt det.

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes SÅ mange flotte biler, så skjønner ikke at man kjøper to klin like. Vi har to fine biler, gøy å bytte litt med mannen i blant. Egentlig så tenker jeg ikke så mye på hva slags bil naboen kjører, men hadde stusset over det samme.

Anonymkode: d26cc...a43

Disse synes tydeligvis ikke at det finnes mange flotte biler, akkurat denne bilen synes de er så god og flott at de vil ha den begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...