Gå til innhold

Hjemmekontor og små barn... Er det bare meg som sliter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet de fleste barn er tilbake i barnehage eller på skolen nå, og folk har kanskje blitt vant til hjemmekontor, men vi her hjemme syntes virkelig det var et slit! Fått inntrykk av at så mange plutselig elsket hjemmekontor og "fleksibel arbeidshverdag", men jeg følte nesten det var forventet å "alltid" være tilgjengelig og samtidig underholde små barn som plutselig var hjemme hele dagen. Distraksjonene var mange og forholdene i denne heimen ble satt på prøve..

Flere som synes dette har vært tøft? Hvilke problemer har vært mest utfordrende for dere? Huff, prøver å ikke føle meg så alene...

Anonymkode: 8c919...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syns det var tøft den perioden skole og barnehage var stengt, og håper virkelig ikke det skjer igjen.
Det var vanskelig å kombinere hjemmeundervisning av 2 barn, hjemmebarnehage for en og hjemmekontor.
Glad den tiden er over.

Har fremdeles en del hjemmekontor og er drit lei det.
Savner mine kolleger, savner fagmiljøet rundt meg, savner ordentlig stor og pult, savner et ordentlig skille mellom arbeidsdagen og fritiden og mye, mye mer

Anonymkode: 6bd3e...657

Skrevet

Og så har du de som elsker hjemmkontor over alt, og som ikke vil tilbake. Vedder på at det er endel som faktisk blir vanskelige å få tilbake på arbeidsplassene sine etterhvert. 

Anonymkode: 23dbc...19f

Skrevet

Når skolen var stengt var det helt greit. Vi koste oss frem til sommerferien. Etter det, not so much, nå hater jeg det. Er dritt lei av at mannen bruker hele huset som kontor, telefonsamtaler, pc'r over alt, møter, trasker rundt å bråker og jeg har ingen steder å gjøre av meg der jeg kan være med mitt. Han irriterer vettet av meg. Har fått komme på kontoret noen dager og det har vært helt herlig, men nå er det vel slutt på det igjen (Oslo).

Ikke minst det at han må disktere alt som skjer på jobb. Sikkert noe han pleier å gjøre med kolleger, men jeg er ingen kollega og jeg er ikke interressert i hva de krangler om :( 

Anonymkode: 7bc3c...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...