Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg gikk på en smell for ca. 2 år siden, med blant annet et samlivsbrudd , har jeg fått en veldig helseangst. Har hatt tett oppfølging fra fastlegen og psykiatrisk sykepleier, samt vært på kurs på Frisksentralen og fått bearbeidet en hel del som jeg ikke tidligere har tatt tak i(mobbing som førte til veldig dårlig selvbilde, forholdet mellom meg og barnas far etc). Nå har jeg kommet meg veldig der men er den angsten for egen helse som sliter på meg. Kjenner stadig på noe i kroppen. Mest redd for å besvime, noe jeg har gjort før (rett etter fødsel for 17 år siden) Slik var jeg slett ikke før smellen og noe som hemmer meg i hverdagen. 

Noen som har/er der og som kan komme med noen tips? Har snakket med legen om dette men får beskjed om å slappe av. Er sjekket ut for det meste og tar jevnlig blodprøver, så feiler meg ingenting.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit å høre hvordan du har det, men godt at det går framover. Hjelper det ikke å være travelt opptatt?

Anonymkode: 1e2d7...6cb

Skrevet

Er værst under stress og minst til stede når jeg er med andre. 

Skrevet

Les bøkene til Ingvard Wilhelmsen, bl.a. "Kongen anbefaler", men det er to til som jeg i farta ikke husker navnet på. Googler du ham så finner du det, han jobber med personer som har helseangst, og han er en mester til å formidle. Lettleste bøker.

Du er jo allerede kommet veldig langt, så vær stolt av deg selv. Lykke til videre :)

Anonymkode: aefe6...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...